Ogłoszenie z dnia 2023-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00446061/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Czeladź w ośrodkach wsparcia – schroniskach dla osób bezdomnych oraz noclegowniach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Czeladzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003450413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 17 Lipca 27
1.5.2.) Miejscowość: Czeladź
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 032/2651442
1.5.8.) Numer faksu: 032/2656811
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mops.czeladz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.czeladz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Czeladź w ośrodkach wsparcia – schroniskach dla osób bezdomnych oraz noclegowniach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbc5f47d-6712-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00002092
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029507/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi schronienia osobom bezdomnym w ośrodkach wsparcia - schroniskach dla osób bezdomnych oraz w noclegowniach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446061/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.7.U.MOPS.22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 396900,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I :Udzielenie schronienia w schronisku dla osób bezdomnych – dla 17 mężczyzn
Okres świadczenia usług: Schronisko dla osób bezdomnych świadczy usługi przez cały rok, przez 7 dni w tygodniu. Forma świadczonej usługi: Możliwość całodobowego przebywania w schronisku, w tym zapewnienie miejsca do spania w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20 stopni C.
1) całodobowy dostęp do lokalu, w którym będzie realizowane zadanie
2) codzienne wyżywienie: 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja) w tym 1 gorący posiłek- obiad, przygotowane z zasadami racjonalnego żywienia z pełnowartościowych produktów o wartości kalorycznej jednego posiłku odpowiedniej dla osób dorosłych, dopuszcza się możliwość przygotowania posiłku w ramach treningu kulinarnego. Przygotowywanie i wydawanie posiłków musi się odbywać zgodnie z warunkami przewidzianymi w postanowieniach odpowiednich przepisów sanitarnych, epidemiologicznych i higienicznych.
3) oddzielne łóżko wraz z pościelą
4) wydzielone miejsce w szafie, krzesło oraz miejsce przy stole
5) warunki sanitarne umożliwiające utrzymanie higieny osobistej, w tym zapewnienie podstawowych środków czystości: ciepła woda, mydło, szampon, papier toaletowy, proszek do prania itp.
6) bielizna osobista oraz odzież i obuwie odpowiednie do pory roku dla osób tego pozbawionych
7) pomieszczenie świetlicy umożliwiające spędzenie czasu wolnego
8) warunki lokalowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych
9) miejsce na przechowywanie rzeczy osobistych,
10) miejsce do przygotowywania i spożywania posiłków
11) gorące napoje w okresie występowania niskich temperatur,
12) możliwość dokonania codziennych zabiegów higienicznych,
13) niezbędne środki czystości,
14) niezbędną odzież na czas konieczny do wyprania i wysuszenia odzieży własnej,
15) możliwość prania, suszenia oraz prasowania swojej odzieży,
16) w przypadkach tego wymagających - udzielanie pomocy w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, pomoc przy spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych (mycie, kąpiel, przesłanie łóżka, podawanie zaleconych przez lekarza leków)
17) dostęp do bezpłatnej, ogólnodostępnej 1 (jednej) lodówki
18) dostęp do bezpłatnego, ogólnodostępnego 1 (jednego) odbiornika telewizyjnego, znajdującego się w świetlicy Schroniska.
19) niezbędną pomoc w załatwianiu spraw osobistych,
20) W okresie występowania niskich temperatur oraz w przypadkach nagłych, Wykonawca nie może odmówić przyjęcia osoby bezdomne z terenu gminy Czeladź do Schroniska. O przyjęciu bezdomnego Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego, nie później niż 1 dzień roboczy po przedmiotowym przyjęciu, celem wydania pisemnej zgody osoby upoważnionej przez Zamawiającego na dalsze przebywanie przyjętej osoby w placówce.
21) W okresie występowania niskich temperatur, Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia bezdomnym dodatkowych, prowizorycznych miejsc noclegowych w ilości dopuszczonej stosownymi przepisami prawa (w tym przepisami ppoż i BHP) i możliwościami organizacyjnymi.
22) Wykonawca zobowiązany będzie dysponowania kadrą niezbędną do realizacji zadania.
23) Wykonawca podda się okresowej kontroli i ocena realizacji zamówienia, w szczególności w celu badania:
a) stanu realizacji umowy,
b) efektywności, rzetelności i jakości realizacji umowy,
c) prawidłowość prowadzonej dokumentacji dotyczącej realizacji zamówienia, a w szczególności list obecności bezdomnych.
24) Osoby przebywające w schronisku pobyt swój potwierdzać będą każdorazowo, w godzinach porannych, na liście obecności, którą Wykonawca zobowiązany będzie załączać do wystawianej przez siebie faktury/rachunku.
Dodatkowe wymagania:stała współpraca z Zamawiającym, placówka musi spełniać wymogi sanitarne i przeciwpożarowe przewidziane w powszechnie obowiązujących przepisach. Placówka musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni z dnia 27 kwietnia 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. Poz. 896).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 214200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udzielenie schronienia w schronisku dla osób bezdomnych – dla kobiet - 4. Okres świadczenia usług: Schronisko dla osób bezdomnych świadczy usługi przez cały rok, przez 7 dni w tygodniu. Forma świadczonej usługi: Możliwość całodobowego przebywania w schronisku, w tym zapewnienie miejsca do spania w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20 stopni C.1) całodobowy dostęp do lokalu, w którym będzie realizowane zadanie
2) codzienne wyżywienie: 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja) w tym 1 gorący posiłek- obiad, przygotowane z zasadami racjonalnego żywienia z pełnowartościowych produktów o wartości kalorycznej jednego posiłku odpowiedniej dla osób dorosłych, dopuszcza się możliwość przygotowania posiłku w ramach treningu kulinarnego. Przygotowywanie i wydawanie posiłków musi się odbywać zgodnie z warunkami przewidzianymi w postanowieniach odpowiednich przepisów sanitarnych, epidemiologicznych i higienicznych.
3) oddzielne łóżko wraz z pościelą
4) wydzielone miejsce w szafie, krzesło oraz miejsce przy stole
5) warunki sanitarne umożliwiające utrzymanie higieny osobistej, w tym zapewnienie podstawowych środków czystości: ciepła woda, mydło, szampon, papier toaletowy, proszek do prania itp.
6) bielizna osobista oraz odzież i obuwie odpowiednie do pory roku dla osób tego pozbawionych
7) pomieszczenie świetlicy umożliwiające spędzenie czasu wolnego
8) warunki lokalowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych
9) miejsce na przechowywanie rzeczy osobistych,
10) miejsce do przygotowywania i spożywania posiłków
11) gorące napoje w okresie występowania niskich temperatur,
12) możliwość dokonania codziennych zabiegów higienicznych,
13) niezbędne środki czystości,
14) niezbędną odzież na czas konieczny do wyprania i wysuszenia odzieży własnej,
15) możliwość prania, suszenia oraz prasowania swojej odzieży,
16) w przypadkach tego wymagających - udzielanie pomocy w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, pomoc przy spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych (mycie, kąpiel, przesłanie łóżka, podawanie zaleconych przez lekarza leków)
17) dostęp do bezpłatnej, ogólnodostępnej 1 (jednej) lodówki
18) dostęp do bezpłatnego, ogólnodostępnego 1 (jednego) odbiornika telewizyjnego, znajdującego się w świetlicy Schroniska.
19) niezbędną pomoc w załatwianiu spraw osobistych,
20) W okresie występowania niskich temperatur oraz w przypadkach nagłych, Wykonawca nie może odmówić przyjęcia osoby bezdomne z terenu gminy Czeladź do Schroniska. O przyjęciu bezdomnego Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego, nie później niż 1 dzień roboczy po przedmiotowym przyjęciu, celem wydania pisemnej zgody osoby upoważnionej przez Zamawiającego na dalsze przebywanie przyjętej osoby w placówce.
21) W okresie występowania niskich temperatur, Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia bezdomnym dodatkowych, prowizorycznych miejsc noclegowych w ilości dopuszczonej stosownymi przepisami prawa (w tym przepisami ppoż i BHP) i możliwościami organizacyjnymi.
22) Wykonawca zobowiązany będzie dysponowania kadrą niezbędną do realizacji zadania.
23) Wykonawca podda się okresowej kontroli i ocena realizacji zamówienia, w szczególności w celu badania:
a) stanu realizacji umowy,
b) efektywności, rzetelności i jakości realizacji umowy,
c) prawidłowość prowadzonej dokumentacji dotyczącej realizacji zamówienia, a w szczególności list obecności bezdomnych.
24) Osoby przebywające w schronisku pobyt swój potwierdzać będą każdorazowo, w godzinach porannych, na liście obecności, którą Wykonawca zobowiązany będzie załączać do wystawianej przez siebie faktury/rachunku.
Dodatkowe wymagania:stała współpraca z Zamawiającym, placówka musi spełniać wymogi sanitarne i przeciwpożarowe przewidziane w powszechnie obowiązujących przepisach. Placówka musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni z dnia 27 kwietnia 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. Poz. 896).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 54720,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część III :Udzielenie schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi – dla kobiet lub mężczyzn - 6.Okres świadczenia usług: Schronisko dla osób bezdomnych świadczy usługi przez cały rok, przez 7 dni w tygodniu. Forma świadczonej usługi: Możliwość całodobowego przebywania w schronisku, w tym zapewnienie miejsca do spania w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20 stopni C.
1) całodobowy dostęp do lokalu, w którym będzie realizowane zadanie
2) codzienne wyżywienie: 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja) w tym 1 gorący posiłek- obiad, przygotowane z zasadami racjonalnego żywienia z pełnowartościowych produktów o wartości kalorycznej jednego posiłku odpowiedniej dla osób dorosłych, dopuszcza się możliwość przygotowania posiłku w ramach treningu kulinarnego. Przygotowywanie i wydawanie posiłków musi się odbywać zgodnie z warunkami przewidzianymi w postanowieniach odpowiednich przepisów sanitarnych, epidemiologicznych i higienicznych.
3) oddzielne łóżko wraz z pościelą
4) wydzielone miejsce w szafie, krzesło oraz miejsce przy stole
5) warunki sanitarne umożliwiające utrzymanie higieny osobistej, w tym zapewnienie podstawowych środków czystości: ciepła woda, mydło, szampon, papier toaletowy, proszek do prania itp.
6) bielizna osobista oraz odzież i obuwie odpowiednie do pory roku dla osób tego pozbawionych
7) pomieszczenie świetlicy umożliwiające spędzenie czasu wolnego
8) warunki lokalowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych
9) miejsce na przechowywanie rzeczy osobistych,
10) miejsce do przygotowywania i spożywania posiłków
11) gorące napoje w okresie występowania niskich temperatur,
12) możliwość dokonania codziennych zabiegów higienicznych,
13) niezbędne środki czystości,
14) niezbędną odzież na czas konieczny do wyprania i wysuszenia odzieży własnej,
15) możliwość prania, suszenia oraz prasowania swojej odzieży,
16) w przypadkach tego wymagających - udzielanie pomocy w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, pomoc przy spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych (mycie, kąpiel, przesłanie łóżka, podawanie zaleconych przez lekarza leków)
17) dostęp do bezpłatnej, ogólnodostępnej 1 (jednej) lodówki
18) dostęp do bezpłatnego, ogólnodostępnego 1 (jednego) odbiornika telewizyjnego, znajdującego się w świetlicy Schroniska.
19) niezbędną pomoc w załatwianiu spraw osobistych,
20) W okresie występowania niskich temperatur oraz w przypadkach nagłych, Wykonawca nie może odmówić przyjęcia osoby bezdomne z terenu gminy Czeladź do Schroniska. O przyjęciu bezdomnego Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego, nie później niż 1 dzień roboczy po przedmiotowym przyjęciu, celem wydania pisemnej zgody osoby upoważnionej przez Zamawiającego na dalsze przebywanie przyjętej osoby w placówce.
21) W okresie występowania niskich temperatur, Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia bezdomnym dodatkowych, prowizorycznych miejsc noclegowych w ilości dopuszczonej stosownymi przepisami prawa (w tym przepisami ppoż i BHP) i możliwościami organizacyjnymi.
22) Wykonawca zobowiązany będzie dysponowania kadrą niezbędną do realizacji zadania.
23) Wykonawca podda się okresowej kontroli i ocena realizacji zamówienia, w szczególności w celu badania:
a) stanu realizacji umowy,
b) efektywności, rzetelności i jakości realizacji umowy,
c) prawidłowość prowadzonej dokumentacji dotyczącej realizacji zamówienia, a w szczególności list obecności bezdomnych.
24) Osoby przebywające w schronisku pobyt swój potwierdzać będą każdorazowo, w godzinach porannych, na liście obecności, którą Wykonawca zobowiązany będzie załączać do wystawianej przez siebie faktury/rachunku.
Dodatkowe wymagania:stała współpraca z Zamawiającym, placówka musi spełniać wymogi sanitarne i przeciwpożarowe przewidziane w powszechnie obowiązujących przepisach. Placówka musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni z dnia 27 kwietnia 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. Poz. 896).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 116100,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część IV:Udzielenie schronienia w noclegowni – dla kobiet lub mężczyzn - 1
Noclegownia powinna gwarantować:
Noclegownia zapewnia schronienie osobom bezdomnym, świadcząc tymczasową pomoc w postaci miejsca noclegowego, w ramach której umożliwia spędzenie nocy w warunkach gwarantujących ochronę życia i zdrowia. Okres świadczenia usług: Noclegownia czynna jest cały rok, przez 7 dni w tygodniu, w godzinach:od 1 października do 31 marca od 18:00 do 8:00
od 1 kwietnia do 30 września od 19:00 do 7:00. Tymczasowe schronienie w postaci miejsca do spania w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20sC.Zakres usług:
a) umożliwienie spożycia posiłku i zapewnienie gorącego napoju,
b) umożliwienie skorzystania z prysznica oraz wymiany odzieży,
c) zapewnienie dezynfekcji i dezynsekcji odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany,
d) zapewnienie opieki przez co najmniej 1 opiekuna na nie więcej niż 50 osób przebywających w placówce
Pomieszczenia noclegowe: z co najmniej 1 otwieranym oknem na pomieszczenie lub wentylacją przewidzianą dla pomieszczeń mieszkalnych bez otwieranych okien. Pomieszczenia noclegowe ze swobodnym dostępem do łóżek. Miejsca do spania wyposażone w materac i komplet pościeli (tj. poduszkę, koc, prześcieradło i pokrycie na koc).
Pomieszczenia sanitariatów: zapewniające stały dostęp do bieżącej ciepłej i zimnej wody oraz gwarantujące możliwość przeprowadzenia zabiegów higienicznych. Jadalnia/świetlica: Pomieszczenie do spożywania posiłków, które poza porami posiłków może pełnić funkcję świetlicy lub sali spotkań grupowych. Pomieszczenia biurowe: Wydzielone pomieszczenie do prac biurowych oraz indywidualnych rozmów z osobami bezdomnymi
Magazyn odzieży, bielizny, pościeli: Pomieszczenia wyposażone w regały, szafy i inne meble umożliwiające wymianę ubrań.
Magazyn środków chemicznych: Wydzielone pomieszczenie na środki czystości i higieny.
Pralnia: Wydzielone pomieszczenie wyposażone co najmniej w 1 pralkę dla 30 osób
Dodatkowe wymagania:
- stała współpraca z Zamawiającym
- prowadzenie rejestru osób prowadzonych w placówce
- osoby przebywające w noclegowni pobyt swój potwierdzać będą każdorazowo, w godzinach wieczornych, na liście obecności, którą Wykonawca zobowiązany będzie załączać do wystawianej przez siebie faktury/rachunku.
- placówka musi spełniać wymogi sanitarne i przeciwpożarowe przewidziane w powszechnie obowiązujących przepisach
- w okresie grzewczym zapewnienie odpowiedniej temperatury pomieszczeń
- prowadzenie pracy socjalnej w tym: motywowanie osób bezdomnych do podjęcia terapii odwykowej, pomocy w załatwieniu spraw urzędowych i osobistych, podjęcia aktywności zawodowej, wzmocnienia aktywności i samodzielności osób bezdomnych.
Placówka musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni z dnia 27 kwietnia 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. Poz. 896).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 11880,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161330,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161330,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Lipiński Centrum Pomocy Potrzebującym - Schronisko Arka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291343126
7.3.3) Ulica: ul. Wilcza 1
7.3.4) Miejscowość: Będzin
7.3.5) Kod pocztowy: 42-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAROSŁAW LIPIŃSKI CENTRUM POMOCY POTRZEBUJĄCYM - SCHRONISKO ARKA
jakie przetargi wygrała firma
JAROSŁAW LIPIŃSKI CENTRUM POMOCY POTRZEBUJĄCYM - SCHRONISKO ARKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161330,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie „Przystań”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292473279
7.3.3) Ulica: ul. Tierieszkowej 7/12
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-306
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Caritas Diecezji Sosnowieckiej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6442477050
7.3.3) Ulica: ul. Korczaka 5
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CARITAS DIECEZJI SOSNOWIECKIEJ
jakie przetargi wygrała firma
CARITAS DIECEZJI SOSNOWIECKIEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie do składania ofert tj. do dnia 28.11.2022r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- "Posiłki dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi w 2025r"
- "Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź Cmentarzem Komunalnym w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku"
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn), których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Klucze.
- Świadczenie usług w formie schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi osobom skierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu w roku 2025
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu tymczasowego schronienia wraz z wyżywieniem osobom bezdomnym (kobiet i mężczyzn) z terenu Gminy Gołdap na rok 2025
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych, w tym tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi na rok 2025
- Świadczenie usług schronienia oraz usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu Gminy Miasto Zgierz.
- Zapewnienie tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Chęciny na rok 2025
więcej: Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.