Ogłoszenie z dnia 2023-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00500727/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą urządzenia pod nazwą „rozdrabniacz” służącego do zmniejszania objętości odpadów komunalnych, głównie bioodpadów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170723318
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gilwa Mała
1.5.2.) Miejscowość: Gilwa Mała
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuok@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/zuokwidzyn
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/zuokwidzyn.pl.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą urządzenia pod nazwą „rozdrabniacz” służącego do zmniejszania objętości odpadów komunalnych, głównie bioodpadów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61b1679e-7d2d-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00002100
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00500727
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PG/8/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą urządzenia pod nazwą „rozdrabniacz” służącego do zmniejszania objętości odpadów komunalnych, głównie bioodpadów
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ, do pobrania na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/zuokwidzyn.pl.
3. Zamawiający na etapie badania i oceny ofert zastrzega sobie możliwość oględzin oferowanego przedmiotu zamówienia pod kątem jego zgodności z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42996100-5 - Rozdrabniarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1020900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1020900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1020900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto-Seba Sebastian Bieszke
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882024961
7.3.3) Ulica: Filtrowa 2
7.3.4) Miejscowość: Kielno
7.3.5) Kod pocztowy: 84-208
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1020900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.