Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00636757/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych do Kampusu Mundurowego w Kaliszu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Wymiaru Sprawiedliwości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381510697
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiśniowa 50
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-520
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@aws.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.aws.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/aws1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych do Kampusu Mundurowego w Kaliszu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8b07b4d-e405-4bba-899f-2dde7437dc2d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00002122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00266336/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Zakup produktów żywnościowych (poz. 75)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636757
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 52/zp/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych różnych.Dostawy będą realizowane na rzecz Akademii Wymiaru Sprawiedliwości; miejsce dostawy: Kampus Mundurowy, 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska 193-195.
Wykonawca dostarczy produkt wytworzony zgodnie z:
1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy;
2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1980) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy
Wykonawca zrealizuje dostawy przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Koszty rozładunku przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy ponosi wykonawca.
Część I. Owoce i warzywa konserwowe
1. Ananas w lekkim syropie 100 kg
2. Brzoskwinie w syropie 100 kg
3. Jabłka typu szarlotka 300 kg
4. Groszek konserwowy 200 kg
5. Ogórek konserwowy 300 kg
6. Papryka konserwowa 250 kg
7. Pieczarki marynowane 30 kg
8. Sałatka z ogórków 400 kg
9. Szczaw konserwowy 150 kg
10. Kukurydza konserwowa 400 kg
11. Fasolka konserwowa 100 kg
12. Fasola czerwona konserwowa 150 kg
13. Fasola biała konserwowa 50 kg
14. Kiełki sojowe 20 kg
15. Ciecierzyca w zalewie 100 kg
16. Groch suszony cały i łuskany 200 kg
17. Fasola typu Piękny Jaś 300 kg
18. Soczewica sucha 30 kg
19. Oliwki zielone bez pestek 20 kg
20. Oliwki czarne bez pestek 20 kg
21. Seler konserwowy 250 kg
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15332400-8 - Owoce konserwowane
15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
15331462-3 - Groch puszkowany
15331136-9 - Papryki przetworzone
15331135-2 - Grzyby przetworzone
15331464-7 - Puszkowana cała fasola
15331470-2 - Kukurydza słodka
15331110-1 - Przetworzone warzywa korzeniowe
15332140-7 - Przetworzone jabłka
15331466-1 - Oliwki puszkowane
03212200-2 - Warzywa strączkowe suszone, łuskane
03212213-6 - Groch suszony
03212212-9 - Ciecierzyca
03212211-2 - Soczewica
4.5.5.) Wartość części: 29347,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych różnych.Dostawy będą realizowane na rzecz Akademii Wymiaru Sprawiedliwości; miejsce dostawy: Kampus Mundurowy, 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska 193-195.
Wykonawca dostarczy produkt wytworzony zgodnie z:
1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy;
2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1980) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy
Wykonawca zrealizuje dostawy przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Koszty rozładunku przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy ponosi wykonawca.
Część II. Przyprawy, grzyby suszone, owoce suszone
1. FIX do potraw chińskich 20 kg
2. Przyprawa do zup MAGI 300 litr
3. Sos sojowy 10 litr
4. Ocet jabłkowy 50 litr
5. Ocet spirytusowy 150 litr
6. Bulion wołowo-drobiowy 75 kg
7. Przyprawa typu VEGETA 100 kg
8. Sól spożywcza 1000 kg
9. Sól spożywcza porcja 40 kg
10. Pieprz czarny mielony gatunek I 35 kg
11. Pieprz czarny w ziarenkach gatunek I 15 kg
12. Pieprz czarny mielony porcja gatunek I 15 kg
13. Pieprz ziołowy 15 kg
14. Papryka mielona słodka 10 kg
15. Papryka mielona ostra 10 kg
16. Przyprawa typu kebab-gyros 15 kg
17. Ziele angielskie 7 kg
18. Liść laurowy 5 kg
19. Imbir mielony 1 kg
20. Bazylia 5 kg
21. Tymianek 5 kg
22. Oregano 5 kg
23. Curry 5 kg
24. Zioła prowansalskie 3 kg
25. Cynamon mielony 3 kg
26. Czosnek granulowany 7 kg
27. Kwasek cytrynowy 8 kg
28. Majeranek 15 kg
29. Gałka muszkatołowa mielona 1 kg
30. Grzyby suszone podgrzybek 20 kg
31. Śliwka kalifornijska 3 kg
32. Sezam 25 kg
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych
15891500-5 - Buliony
15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15872100-2 - Pieprz
15872400-5 - Sól
15872500-6 - Imbir
15872200-3 - Przyprawy korzenne
15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
03222000-3 - Owoce i orzechy
15332410-1 - Owoce suszone
15871210-9 - Sos sojowy
4.5.5.) Wartość części: 27914,05 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych różnych.Dostawy będą realizowane na rzecz Akademii Wymiaru Sprawiedliwości; miejsce dostawy: Kampus Mundurowy, 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska 193-195.
Wykonawca dostarczy produkt wytworzony zgodnie z:
1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy;
2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1980) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy
Wykonawca zrealizuje dostawy przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Koszty rozładunku przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy ponosi wykonawca
Część III. Produkty przemiału zbóż
1. Kasza gryczana 200 kg
2. Kasza jęczmienna 400 kg
3. Kasza jaglana 15 kg
4. Ryż parboiled 1500 kg
5. Ryż brązowy 50 kg
6. Mąka pszenna 1400 kg
7. Mąka ziemniaczana 30 kg
8. Płatki kukurydziane 150 kg
9. Musli 150 kg
10. Groszek ptysiowy 20 kg
11. Makaron ryżowy 20 kg
12. Makarony 2000 kg
13. Tortilla Wraps 250 kg
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15613100-9 - Produkty przemiału owsa
15614100-6 - Ryż długoziarnisty
15612100-2 - Mąka pszenna
03211900-2 - Produkty z ziaren
15612000-1 - Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty
15613311-1 - Płatki kukurydziane
15613313-5 - Muesli lub produkty równoważne
15851100-9 - Makaron niegotowany
4.5.5.) Wartość części: 46995,90 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych różnych.Dostawy będą realizowane na rzecz Akademii Wymiaru Sprawiedliwości; miejsce dostawy: Kampus Mundurowy, 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska 193-195.
Wykonawca dostarczy produkt wytworzony zgodnie z:
1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy;
2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1980) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy
Wykonawca zrealizuje dostawy przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Koszty rozładunku przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy ponosi wykonawca.
Część IV. Oleje, sosy
1. Olej uniwersalny 1000 litr
2. Oliwa z oliwek 30 litr
3. Majonez 400 litr
4. Majonez porcja 400 kg
5. Musztarda porcja 200 kg
6. Musztarda wieloporcjowa 30 kg
7. Ketchup porcja 600 kg
8. Ketchup wieloporcjowy 150 kg
9. Chrzan 50 kg
10. Koncentrat pomidorowy 500 kg
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15411100-3 - Olej roślinny
15411110-6 - Oliwa z oliwek
15871273-8 - Majonez
15871250-1 - Musztarda
15871230-5 - Ketchup
15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy
15331110-1 - Przetworzone warzywa korzeniowe
15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych
4.5.5.) Wartość części: 44676,90 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych różnych.Dostawy będą realizowane na rzecz Akademii Wymiaru Sprawiedliwości; miejsce dostawy: Kampus Mundurowy, 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska 193-195.
Wykonawca dostarczy produkt wytworzony zgodnie z:
1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy;
2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1980) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy
Wykonawca zrealizuje dostawy przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Koszty rozładunku przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy ponosi wykonawca.
Część V. Kawa, herbata, kakao
1. Kawa naturalna mielona 150kg
2. Kawa ziarnista 50kg
3. Kawa naturalna rozpuszcz 120kg
4. Herbata ekspresowa 400kg
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15841000-5 - Kakao
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15864100-3 - Herbata w torebkach
4.5.5.) Wartość części: 66665,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych różnych.Dostawy będą realizowane na rzecz Akademii Wymiaru Sprawiedliwości; miejsce dostawy: Kampus Mundurowy, 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska 193-195.
Wykonawca dostarczy produkt wytworzony zgodnie z:
1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy;
2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1980) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy
Wykonawca zrealizuje dostawy przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Koszty rozładunku przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy ponosi wykonawca.
Część VI. Wyroby cukiernicze
1. Czekolada mleczna 150 kg
2. Czekolada gorzka 150 kg
3. Wafel w czekoladzie 250 kg
4. Wafel bez polewy 250 kg
5. Ciastka kakaowe 20 kg
6. Ciastka maślane z cukrem 20 kg
7. Ciastka w czekoladzie typu Jeżyki 20 kg
8. Ciastka w czekoladzie z galaretką typu Delicje 20 kg
9. Herbatniki 100 kg
10. Cukier biały 600 kg
11. Cukier biały porcja 1000 kg
12. Cukier puder 100 kg
13. Dżem porcja 450 kg
14. Miód pszczeli porcja 400 kg
15. Powidła śliwkowe porcja 300 kg
16. Krem czekoladowy porcja 300 kg
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15842000-2 - Czekolada i wyroby cukiernicze
15842300-5 - Wyroby cukiernicze
15842200-4 - Produkty z czekolady
15842100-3 - Czekolada
15821200-1 - Herbatniki słodkie
15831000-2 - Cukier
15332290-3 - Dżemy
03142100-9 - Miód naturalny
4.5.5.) Wartość części: 82995,10 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych różnych.Dostawy będą realizowane na rzecz Akademii Wymiaru Sprawiedliwości; miejsce dostawy: Kampus Mundurowy, 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska 193-195.
Wykonawca dostarczy produkt wytworzony zgodnie z:
1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy;
2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1980) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy
Wykonawca zrealizuje dostawy przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Koszty rozładunku przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy ponosi wykonawca.
Część VII. Napoje zimne
1. Soki owocowe 1000 ml 10 000 litr
2. Sok owocowy porcja 550 litr
3. Sok marchwiowy 300 litr
4. Napój gazowany typu COCA COLA 990 litr
5. Napój gazowany typu FANTA 660 litr
6. Naturalna woda gazowana 17 000 litr
7. Naturalna niegazowana 17 000 litr
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
15321800-2 - Soki skoncentrowane
15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 130819,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33461,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46724,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33461,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „MAR-POL” Hurtownia Artykułów Cukierniczych Maciej Marciniak Piotr Marciniak sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822223959
7.3.3) Ulica: Wiśniowa 9
7.3.4) Miejscowość: Komorniki
7.3.5) Kod pocztowy: 62-052
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33461,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26940,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30931,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26940,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH Polaris Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068
7.3.3) Ulica: Żołnierska 20a
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26940,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36183,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38651,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36183,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „MAR-POL” Hurtownia Artykułów Cukierniczych Maciej Marciniak Piotr Marciniak sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822223959
7.3.3) Ulica: Wiśniowa 9
7.3.4) Miejscowość: Komorniki
7.3.5) Kod pocztowy: 62-052
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36183,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39643,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51080,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39643,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH Polaris Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068
7.3.3) Ulica: Żołnierska 20a
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39643,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63677,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68449,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63677,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH Polaris Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068
7.3.3) Ulica: Żołnierska 20a
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63677,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82817,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108116,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82817,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH Polaris Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068
7.3.3) Ulica: Żołnierska 20a
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82817,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142192,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162705,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142192,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH Polaris Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068
7.3.3) Ulica: Żołnierska 20a
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142192,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych do Aresztu Śledczego w Gliwicach
- Zakup i dostawa napojów, soków i wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Dostawa pieczywa
- Zakup wody dla pracowników w okresie letnim
- Dostawa herbaty oraz cukru
- Sukcesywna dostawa słodyczy i soków na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
więcej: Miód naturalny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.