Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00200469/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-04
- 2021/BZP 00200469/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-04 (po zmianach)
- 2021/BZP 00206354/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-05
- 2021/BZP 00239815/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-21
- 2021/BZP 00255012/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-03
- 2021/BZP 00262868/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-09
- 2021/BZP 00271246/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-17
- 2021/BZP 00271367/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-17
- 2021/BZP 00271719/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja ETAPU II zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa, przebudowa oraz zagospodarowanie przyległego terenu Wojewódzkiego Zespołu Szkół Policealnych Nr 2 w Gdańsku, Al. Gen. J. Hallera 17 w Gdańsk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Zespół Szkół Policealnych nr2 w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220095250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Gen. J. Hallera 17
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-401
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@medyk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: medyk.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4929161.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja ETAPU II zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa, przebudowa oraz zagospodarowanie przyległego terenu Wojewódzkiego Zespołu Szkół Policealnych Nr 2 w Gdańsku, Al. Gen. J. Hallera 17 w Gdańsk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47cc2416-ff66-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00002124
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019282/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa, przebudowa oraz zagospodarowanie przyległego terenu Wojewódzkiego Zespołu Szkół Policealnych Nr 2 w Gdańsku, Al. Gen. Józefa Hallera 17
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
9. Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu pn. „Rozwój infrastruktury wojewódzkich zespołów szkół policealnych w Gdańsku, Gdyni i Słupsku poprzez rozbudowę, modernizację i zakup wyposażenia”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00200469/08
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Realizacja ETAPU II zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa, przebudowa oraz zagospodarowanie przyległego terenu Wojewódzkiego Zespołu Szkół Policealnych Nr 2 w Gdańsku, Al. Gen. J. Hallera 17 w Gdańsku o powierzchni użytkowej około 1830 m kwadratowych. Przedmiot obejmuje wykonanie kondygnacji naziemnych, prac rozbiórkowych, wykonanie ścian, tynków, gładzi, i malowanie, wyposażenie łazienek, stolarkę okienna i drzwiową, wykonanie dachu,, zabudowy meblarskie, nadproża wzmocnienia schodów, instalację wodociągową, instalację ks, instalację co, instalację wentylacji, której szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ i dokumentacji projektowej
2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji tj. możliwości zwiększenia Przedmiotu zamówienia polegającego na wykonaniu prac w zakresie Instalacji elektrycznych w piwnicy, na parterze, I-piętro, II-piętro, III-piętro, pomiary, (Tom VI Przebudowa i przebudowa - instalacje teletechniczne – Instalacje SOiN, instalacja LAN) , małą architekturę, nasadzenia terenu inwestycji (Tom I PZT – architektura, zieleń), które szczegółowo zostały opisane w Zadaniu nr 2 do SWZ i dokumentacji projektowej. Pozostałe uregulowania dotyczące prawa opcji zostały opisane w § 3 wzoru umowy stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w terminie nie krótszym niż 60 dni (ok. 2 miesiące) przed terminem zakończenia zadania podstawowego w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez Zamawiającego zakresie. Maksymalna wartość opcji to 929.702,48 zł netto.
3. Zamawiający wyznacza obowiązkową wizję lokalną terenu na którym będzie wykonywana inwestycja, aby uzyskać informacje, które mogą okazać się konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Zamawiający wyznacza wizję lokalną w następującym terminie 12.10.2021 r. o godz. 10:00 (miejsce spotkania: sekretariat WZSP) - osoba do kontaktu z ramienia WZSP pani Violetta Nasuta tel. 58 341-25-93 w. 43 administaracja@medyk.gda.pl.
4. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub braków występujących w dokumentacji przetargowej, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek.
5. Dane określone w dokumentacji przetargowej będą uważane za wartości docelowe, w których dopuszczalne są zmiany w ramach uzgodnień z Zamawiającym.
6. Ustala się rozliczenie zamówienia w formie ryczałtowej, która będzie stanowiła ostateczne wynagrodzenie przyjmującego zamówienie z tytułu wykonania całości Przedmiotu zamówienia, niezależnie od tego, jakie nakłady będzie musiał on ponieść w celu osiągnięcia zamierzonego przez strony rezultatu. Tym samym Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w ofercie wszelkich ryzyk i kosztów, w tym takich, które mogą wystąpić na terenie obiektu jakim jest szkoła WZSP.
7. Realizacja części przedmiotu zamówienia odbywać się może w czynnym obiekcie szkolnym. Ze względu na odbywające się zajęcia lekcyjne lub egzaminy, uciążliwe i hałaśliwe prace budowlane, mogą być prowadzone poza godzinami zajęć. Należy się liczyć z koniecznością przerywania prac w ciągu dnia. W związku z tym technologię i harmonogram rzeczowo – finansowy robót należy uzgodnić z WZSP. Utrudnienia oraz przerwy w pracach należy uwzględnić w harmonogramie rzeczowo – finansowym robót i przy szacowaniu kosztów realizacji.
8. Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres obowiązywania Umowy oraz przez okres trzech miesięcy po jej zakończeniu ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na sumę nie mniejszą niż 1 500 000,00 złotych (trzy miliony złotych 00/100). Zakres polisy określa § 16 wzoru umowy, stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ.
9. Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu pn. „Rozwój infrastruktury wojewódzkich zespołów szkół policealnych w Gdańsku, Gdyni i Słupsku poprzez rozbudowę, modernizację i zakup wyposażenia”
10. Szczegółowy opis i ilość przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2448066,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2448066,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2448066,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECOZET Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222109914
7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 83-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Informujemy, że zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
Zakres wykonywanych prac oraz nazwy firm i adresy podwykonawców:
Część robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych.
Nazwy firm nie są znane Wykonawcy na tym etapie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2448066,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa komponentów, sensorów i modułów na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Dostawa sterowników programowalnych SPRECON produkcji firmy Sprecher wraz z osprzętem i oprogramowaniem.
- GUM2025ZP0029 - Dostawa sprzętu biomedycznego i laboratoryjnego w 6 pakietach
- Dostawa dźwigu osobowego do budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 3
- 11/TP/2025 wymiana posadzki w hali sortowni
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.