eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzygotowanie materiałów oraz przeprowadzenie zajęć dydaktycznych przez Ekspertów na studiach podyplomowych "Zdrowie publiczne i zdrowie międzynarodowe - edycja I" prowadzonych przez UKSW w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2025-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie materiałów oraz przeprowadzenie zajęć dydaktycznych przez Ekspertów na studiach podyplomowych „Zdrowie publiczne i zdrowie międzynarodowe – edycja I” prowadzonych przez UKSW w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001956

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dewajtis 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-815

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uksw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/uksw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie materiałów oraz przeprowadzenie zajęć dydaktycznych przez Ekspertów na studiach podyplomowych „Zdrowie publiczne i zdrowie międzynarodowe – edycja I” prowadzonych przez UKSW w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3c0dac8-05a7-4f57-80fe-19b37f23999f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00002139

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496230

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.371.21.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 106146,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie materiałów oraz przeprowadzenie zajęć dydaktycznych przez Ekspertów na studiach podyplomowych „Zdrowie publiczne i zdrowie międzynarodowe – edycja I” prowadzonych przez Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego (dalej: studia podyplomowe), w ramach projektu pn. „Innowacje biomedyczne – studia MBA i studia podyplomowe dla wzmocnienia polskiego rynku ochrony zdrowia – UKSW” finansowanego ze środków Agencji Badań Medycznych, nr projektu: 2023/ABM/06/00016/P/03 (dalej: projekt).

Temat zajęć:
Międzynarodowa polityka zdrowotna i systemy zdrowia publicznego
(w tym: wykład: 12 godzin, seminarium: 12 godzin – łącznie 24 godziny w edycji I)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.5.5.) Wartość części: 17866,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie materiałów oraz przeprowadzenie zajęć dydaktycznych przez Ekspertów na studiach podyplomowych „Zdrowie publiczne i zdrowie międzynarodowe – edycja I” prowadzonych przez Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego (dalej: studia podyplomowe), w ramach projektu pn. „Innowacje biomedyczne – studia MBA i studia podyplomowe dla wzmocnienia polskiego rynku ochrony zdrowia – UKSW” finansowanego ze środków Agencji Badań Medycznych, nr projektu: 2023/ABM/06/00016/P/03 (dalej: projekt).

Temat zajęć:
Zmieniające się środowisko życia człowieka i jego wpływ na zdrowie
(w tym: wykład: 12 godzin, seminarium 12 godzin – łącznie 24 godziny w edycji I)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.5.5.) Wartość części: 17300,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie materiałów oraz przeprowadzenie zajęć dydaktycznych przez Ekspertów na studiach podyplomowych „Zdrowie publiczne i zdrowie międzynarodowe – edycja I” prowadzonych przez Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego (dalej: studia podyplomowe), w ramach projektu pn. „Innowacje biomedyczne – studia MBA i studia podyplomowe dla wzmocnienia polskiego rynku ochrony zdrowia – UKSW” finansowanego ze środków Agencji Badań Medycznych, nr projektu: 2023/ABM/06/00016/P/03 (dalej: projekt).

Temat zajęć:
Modelowanie przebiegu pandemii COVID – 19 – studium przypadku
(w tym: wykład: 4 godzin – łącznie 4 godziny w edycji I)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.5.5.) Wartość części: 16400,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie materiałów oraz przeprowadzenie zajęć dydaktycznych przez Ekspertów na studiach podyplomowych „Zdrowie publiczne i zdrowie międzynarodowe – edycja I” prowadzonych przez Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego (dalej: studia podyplomowe), w ramach projektu pn. „Innowacje biomedyczne – studia MBA i studia podyplomowe dla wzmocnienia polskiego rynku ochrony zdrowia – UKSW” finansowanego ze środków Agencji Badań Medycznych, nr projektu: 2023/ABM/06/00016/P/03 (dalej: projekt).

Temat zajęć:
Epidemiologia i innowacyjne metody analiz oraz wizualizacji danych
(w tym: wykład: 10 godzin, seminarium 10 godzin – łącznie 20 godzin w edycji I)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.5.5.) Wartość części: 5833,33 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie materiałów oraz przeprowadzenie zajęć dydaktycznych przez Ekspertów na studiach podyplomowych „Zdrowie publiczne i zdrowie międzynarodowe – edycja I” prowadzonych przez Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego (dalej: studia podyplomowe), w ramach projektu pn. „Innowacje biomedyczne – studia MBA i studia podyplomowe dla wzmocnienia polskiego rynku ochrony zdrowia – UKSW” finansowanego ze środków Agencji Badań Medycznych, nr projektu: 2023/ABM/06/00016/P/03 (dalej: projekt).

Temat zajęć:
Diagnostyka obecnych i nowo powstających czynników chorobotwórczych
(w tym: wykład: 12 godzin, seminarium 12 godzin – łącznie 24 godziny w edycji I)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.5.5.) Wartość części: 15600,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie materiałów oraz przeprowadzenie zajęć dydaktycznych przez Ekspertów na studiach podyplomowych „Zdrowie publiczne i zdrowie międzynarodowe – edycja I” prowadzonych przez Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego (dalej: studia podyplomowe), w ramach projektu pn. „Innowacje biomedyczne – studia MBA i studia podyplomowe dla wzmocnienia polskiego rynku ochrony zdrowia – UKSW” finansowanego ze środków Agencji Badań Medycznych, nr projektu: 2023/ABM/06/00016/P/03 (dalej: projekt).

Temat zajęć:
Współczesne narzędzia prowadzenia nadzoru epidemiologicznego
(w tym: wykład: 12 godzin, seminarium 12 godzin – łącznie 24 godziny w edycji I)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.5.5.) Wartość części: 15600,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie materiałów oraz przeprowadzenie zajęć dydaktycznych przez Ekspertów na studiach podyplomowych „Zdrowie publiczne i zdrowie międzynarodowe – edycja I” prowadzonych przez Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego (dalej: studia podyplomowe), w ramach projektu pn. „Innowacje biomedyczne – studia MBA i studia podyplomowe dla wzmocnienia polskiego rynku ochrony zdrowia – UKSW” finansowanego ze środków Agencji Badań Medycznych, nr projektu: 2023/ABM/06/00016/P/03 (dalej: projekt).

Temat zajęć:
Promowanie zdrowia i zapobieganie chorobom niezakaźnym
(w tym: wykład: 12 godzin, seminarium 12 godzin – łącznie 24 godziny w edycji I)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.5.5.) Wartość części: 17546,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Juszczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851034657

7.3.3) Ulica: Wólczyńska 63/274

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-931

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Samel-Kowalik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000

7.3.3) Ulica: Magiczna 18

7.3.4) Miejscowość: Wilcza Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 05-506

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Franciszek Rakowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181475479

7.3.3) Ulica: Radecka 10

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-993

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iwona Paradowska - Stankiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321239441

7.3.3) Ulica: Czarodzieja 2B

7.3.4) Miejscowość: Chotomów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-123

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Piekarska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221151492

7.3.3) Ulica: Szkolna 13 m 15

7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 20 września 2024 r. do godziny 8:00 do zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta do Części VI postępowania.
W związku z powyższym zamawiający unieważnił postępowanie w Części VI zgodnie z uzasadnieniem faktycznym i prawnym.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy. Przepis art. 63 ust. 2 ustawy Pzp zawiera dyspozycję dotyczącą składania ofert i oświadczenia, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w postępowaniu o wartości mniejszej niż progi unijne. Składa się
je pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w sposób określony szczegółowo
w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie /Dz. U. z 2020 r. poz. 2452/. Informacje o tym zamawiający zawarł w specyfikacji warunków zamówienia i w ogłoszeniu o zamówieniu.
Podstawa faktyczna odrzucenia oferty:
Wykonawca złożył ofertę w formacie pdf. Plik pod nazwą „3 Zał nr 1 do SWZ - Formularz oferty”
nie został podpisany w żaden wskazany przez ustawę Pzp sposób. Plik ten jest integralną częścią formularza ofertowego zawierającą wymagane przez Zamawiającego oświadczenia. Dokument ten nie jest zatem ani formą elektroniczną ani postacią elektroniczną opatrzoną podpisem,
w konsekwencji czego oferta jest nieważna, niezgodna z ustawą, i Zamawiający zobowiązany jest ją odrzucić.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.