Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00637676/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
- 2024/BZP 00649804/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Owoce, warzywa i podobne produkty
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZESKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304355
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 68
1.5.2.) Miejscowość: Brzesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: (14)6621437
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz-brzesko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spzoz-brzesko.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ebf7cea-799b-4e9a-acf9-b2582ccb448b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Owoce, warzywa i podobne produkty2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ebf7cea-799b-4e9a-acf9-b2582ccb448b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00002211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041927/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Owoce, warzywa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00637676
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-57/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 152970,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa „Owoców, warzyw i podobnych produktów”, dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku, 32-800 Brzesko, ul. Kościuszki 68.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Formularz ofertowy szczegółowy stanowiący Załącznik nr 1 i wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania norm i zasad zawartych w szczególności w:
a) ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023., poz.1448);
b) ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1980).
Wykonawca będzie dokonywał dostaw produktów na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem, drogą e-mailową lub faksem, dwa razy w tygodniu: wtorek i piątek, w godz. od 7:00 do 11:00, zgodnie z asortymentem wskazanym w załączniku do umowy.
W przypadku, gdy określony dzień dostawy przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, wówczas Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania dostawy w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy lub w innym terminie uprzednio uzgodnionym pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym.
Wykonawca będzie dostarczał produkty do Magazynu spożywczego zlokalizowanego w siedzibie Zamawiającego, w Brzesku, przy ul. Kościuszki 68.
Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt i ryzyko zapewnić rozładunek i dostarczenie produktów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
Produkty dostarczane będą środkami transportu przystosowanymi do przewozu produktów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości oraz spełniającymi wymogi sanitarne.
Dostawa produktów odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy, w odpowiednich opakowaniach, zapewniających należyte zabezpieczenie produktów przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniami i zanieczyszczeniami.
Zamawiający wymaga, aby opakowania produktów były czyste, bez obcych zapachów, zabrudzeń, śladów pleśni, wykonane z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością (posiadały atest PZH) oraz spełniały wymagania odpowiednich norm. Zamawiający nie dopuszcza opakowań zastępczych.
Zamawiający wymaga aby dostawy produktów realizowane były z zachowaniem zasad „dobrej praktyki higienicznej”, w szczególności dotyczy to głównie czystości samochodu oraz higieny osobistej kierowcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156110,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167527,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156110,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ZZ Spółka Jawna Zbigniew Czoch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492054084
7.3.3) Ulica: Kilińskiego 58
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "ZZ" SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW CZOCH ZDZISŁAW BAŁUSZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "ZZ" SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW CZOCH ZDZISŁAW BAŁUSZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156110,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"- na podstawie Umowy nr 06OW/7424/I/2024
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"- na podstawie Umowy nr 06OW/7444/I/2024
- Zakup serwerów w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Myjnia automatyczna do endoskopów
- WYKONANIE KLIMATYZACJI W POMIESZCZENIACH I CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH NA POZIOMIE II -GO PIĘTRA HOSPICJUM POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części
- "Zakup artykułów spożywczych na zajęcia warsztatowe i warsztaty kulinarne w ramach realizacji projektu pn. "Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA""
- Dostawa produktów spożywczych
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym (VII-XII 2025 r.)
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 22 im. Karola Miarki z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Św. Piotra 9a - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 20 w Chorzowie, ul. Czempiela 49 - I/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.