Og³oszenie z dnia 2025-01-02
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ug opiekuñczych w mieszkaniu wytchnieniowym w Tychowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330965532
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolno¶ci 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: 943128888
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr.powiat-bialogard.pl.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pcprbialogard.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„¦wiadczenie us³ug opiekuñczych w mieszkaniu wytchnieniowym w Tychowie”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2f2ac724-5dd8-457b-ab58-f4945deed104
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00002233
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2f2ac724-5dd8-457b-ab58-f4945deed1043.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2f2ac724-5dd8-457b-ab58-f4945deed104
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej dostêpnych pod adresem e-zamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z platformy e-zamowienia.gov.pl jest bezp³atne.
3. Osob± uprawnion± do kontaktu z Wykonawcami jest: P. Anna Kowalczyk – dyrektor PCPR
w Bia³ogardzie.
4. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy e-zamowienia.gov.pl pod
adresem https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2f2ac724-5dd8-457b-ab58-f4945deed104
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2f2ac724-5dd8-457b-ab58-f4945deed104
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), -
Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Bia³ogardzie.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych. Funkcjê tê
sprawuje: Rafa³ Andrzejewski. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: od adresem email:
iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl oraz telefonicznie pod nr telefonu: 504 976 690.
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z udzieleniem zamówienia w formie zamówienia na us³ugi spo³ecznena
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustaw± z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilnyoraz innymi aktami prawnymi oraz art. 6
ust. 1 lit. b RODO (zawarcie, wykonanie umowy).
4. Odbiorcy danych - dane mog± zostaæ powierzone tzw. podmiotom przetwarzaj±cym na podstawie odpowiednich umów (chodzi
g³ównie o obs³ugê informatyczn±).
5. Dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres wymagany przepisami prawa. Na potrzeby rachunkowo¶ci oraz ze wzglêdów
podatkowych, bêdziemy je przetwarzaæ tak d³ugo jak bêdziemy do tego zobligowani przepisem prawa – obecnie5 lat liczonych od
koñca roku kalendarzowego, w którym powsta³ obowi±zek podatkowy. Nadto dane bêdziemy przechowywaæ przez okres
przedawnienia roszczeñ, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa oraz przez okres wymagany naszymi przepisami
archiwalnymi.
6. Podanie danych osobowych w zwi±zku z ubieganiem siê o udzielenie zamówienia jest dobrowolne, ale jest warunkiem
niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u.
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pan/Pani prawo:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, w tym prawo do uzyskania kopii
danych;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do ¿±dania sprostowania / uzupe³nienia danych osobowych;
c. prawo do usuniêcia danych – przys³uguje w ramach przes³anek i na warunkach okre¶lonych w art. 17 RODO,
d. prawo ograniczenia przetwarzania – przys³uguje w ramach przes³anek i na warunkach okre¶lonych w art. 18 RODO,
e. prawo do przenoszenia danych osobowych– przys³uguje w ramach przes³anek i na warunkach okre¶lonych w art. 20 RODO,
f. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – przys³uguje w ramach przes³anek i na warunkach okre¶lonych w art. 21
RODO,
g. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych).
9. ¬ród³o pozyskania danych oraz kategorie tych danych: mo¿e zdarzyæ siê, ¿e przetwarzamy Pani/Pana dane pomimo, i¿ nie
uzyskali¶my ich bezpo¶rednio od Pañstwa wyja¶niamy, i¿ dane te zosta³y pozyskane od drugiej strony umowy (czyli podmiotu, z
którym Pan/Pani wspó³pracuje), która to wskaza³a Pani±/Pana (np. w umowie) jako osobê uprawnion± do reprezentacji, kontaktu
czy realizacji zamówienia. Administrator danych mo¿e przetwarzaæ nastêpuj±ce kategorie Pani/Pana danych – dane zwyk³e takie jak:
imiê i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, inne podstawowe dane podane tylko w niezbêdnym zakresie do zawarcia/realizacji
umowy.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), -
Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Bia³ogardzie.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych. Funkcjê tê
sprawuje: Rafa³ Andrzejewski. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: od adresem email:
iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl oraz telefonicznie pod nr telefonu: 504 976 690.
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z udzieleniem zamówienia w formie zamówienia na us³ugi spo³ecznena
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustaw± z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilnyoraz innymi aktami prawnymi oraz art. 6
ust. 1 lit. b RODO (zawarcie, wykonanie umowy).
4. Odbiorcy danych - dane mog± zostaæ powierzone tzw. podmiotom przetwarzaj±cym na podstawie odpowiednich umów (chodzi
g³ównie o obs³ugê informatyczn±).
5. Dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres wymagany przepisami prawa. Na potrzeby rachunkowo¶ci oraz ze wzglêdów
podatkowych, bêdziemy je przetwarzaæ tak d³ugo jak bêdziemy do tego zobligowani przepisem prawa – obecnie5 lat liczonych od
koñca roku kalendarzowego, w którym powsta³ obowi±zek podatkowy. Nadto dane bêdziemy przechowywaæ przez okres
przedawnienia roszczeñ, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa oraz przez okres wymagany naszymi przepisami
archiwalnymi.
6. Podanie danych osobowych w zwi±zku z ubieganiem siê o udzielenie zamówienia jest dobrowolne, ale jest warunkiem
niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u.
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pan/Pani prawo:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, w tym prawo do uzyskania kopii
danych;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do ¿±dania sprostowania / uzupe³nienia danych osobowych;
c. prawo do usuniêcia danych – przys³uguje w ramach przes³anek i na warunkach okre¶lonych w art. 17 RODO,
d. prawo ograniczenia przetwarzania – przys³uguje w ramach przes³anek i na warunkach okre¶lonych w art. 18 RODO,
e. prawo do przenoszenia danych osobowych– przys³uguje w ramach przes³anek i na warunkach okre¶lonych w art. 20 RODO,
f. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – przys³uguje w ramach przes³anek i na warunkach okre¶lonych w art. 21
RODO,
g. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych).
9. ¬ród³o pozyskania danych oraz kategorie tych danych: mo¿e zdarzyæ siê, ¿e przetwarzamy Pani/Pana dane pomimo, i¿ nie
uzyskali¶my ich bezpo¶rednio od Pañstwa wyja¶niamy, i¿ dane te zosta³y pozyskane od drugiej strony umowy (czyli podmiotu, z
którym Pan/Pani wspó³pracuje), która to wskaza³a Pani±/Pana (np. w umowie) jako osobê uprawnion± do reprezentacji, kontaktu
czy realizacji zamówienia. Administrator danych mo¿e przetwarzaæ nastêpuj±ce kategorie Pani/Pana danych – dane zwyk³e takie jak:
imiê i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, inne podstawowe dane podane tylko w niezbêdnym zakresie do zawarcia/realizacji
umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje ¶wiadczenie ca³odobowych us³ug opiekuñczych
w mieszkaniu wytchnieniowym w Tychowie, obejmuj±cych pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb ¿yciowych, opiekê higieniczn±, zalecon± przez lekarza pielêgnacjê oraz w miarê mo¿liwo¶ci zapewnienie kontaktów z otoczeniem, zgodnie z art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 o pomocy spo³ecznej (Dz. U.
z 2023 r. poz. 901 z pó¼n.zm.). Przedmiot zamówienia obejmuje 7392 godziny ¶wiadczenia us³ugi przez 24 godziny na dobê, 7 dni w tygodniu. Ze wzglêdu na specyfikê zamówienia Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmniejszenia ilo¶ci godzin realizacji przedmiotu zamówienia w sytuacjach nie zale¿nych od Zamawiaj±cego, jak brak pensjonariuszy, brak mo¿liwo¶ci korzystania z mieszkania wytchnieniowego, itd.
2. Szczegó³owy zakres wymagañ Zamawiaj±cego co do realizacji w/w us³ugi zawarty zosta³ w Za³±czniku Nr 10 do SWZ – Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami
oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 pkt;
2) Do¶wiadczenie personelu ¶wiadcz±cego us³ugi - waga kryterium 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60 pkt
Cena najni¿sza*
C =------------------------------------------------ x 60
Cena oferty ocenianej
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku
z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) Do¶wiadczenie personelu ¶wiadcz±cego us³ugi - waga 40 pkt.
Za wykazanie przez Wykonawcê personelu – min. 4 osób posiadaj±cego min. 3 letnie do¶wiadczenie w ¶wiadczeniu us³ug
opiekuñczych oraz pozosta³e kompetencje okre¶lone
w warunkach udzia³u w postêpowaniu – 20 pkt.
Za wykazanie przez Wykonawcê personelu – min 4 osób posiadaj±cych co najmniej 4 letnie do¶wiadczenie w ¶wiadczeniu us³ug
opiekuñczych oraz pozosta³e kompetencje okre¶lone
w warunkach udzia³u w postêpowaniu – 40 pkt.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po
przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, tzn. uzyska najwy¿sz± ilo¶æ
punktów w obu kryteriach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie personelu ¶wiadcz±cego us³ugi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej: Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie;
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e jest
ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na
kwotê minimum 100 000,00 z³;
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e:
a) i¿ wykonuje lub wykonywa³ nale¿ycie w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 us³ugê polegaj±c± na ¶wiadczeniu standardowych
us³ug opiekuñczych w wymiarze minimum 6000 godzin rocznie;
b) ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ minimum 4 osobami które bêd± wykonywaæ us³ugi opiekuñcze
w mieszkaniu wytchnieniowym w Tychowie:
- posiadaj±cymi minimum 3 letnie do¶wiadczenie w ¶wiadczeniu us³ug opiekuñczych udokumentowane odpowiednimi
za¶wiadczeniami lub ¶wiadectwami pracy;
- legitymuj±cymi siê wykszta³ceniem co najmniej zawodowym;
- pos³uguj±cymi siê jêzykiem polskim;
- posiadaj±cymi ukoñczone szkolenie w zakresie opieki nad osobami starszymi potwierdzone stosownym za¶wiadczeniem;
- posiadaj±cymi ukoñczone szkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej potwierdzone stosownym
za¶wiadczeniem;
- posiadaj±cymi kurs asystenta osoby z zaburzeniami psychicznymi i neurologicznymi potwierdzony stosownym
za¶wiadczeniem;
- posiadaj±cymi za¶wiadczenie lekarskie stwierdzaj±ce brak przeciwwskazañ do wykonywanej pracy jako osoba ¶wiadcz±ca
us³ugi opiekuñcze;
- posiadaj±cymi psychiczne i fizyczne predyspozycje do wykonywania us³ug opiekuñczych
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy odstêpuje
od wymagania podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postêpowania. Zamawiaj±cy dokona
oceny braku podstaw wykluczenia na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o
dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia
o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty
czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u
w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej
w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia
(np. polisa wraz z dowodem jej op³acenia);
3) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich
3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi
zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty
sporz±dzone przez podmiot na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane,
a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane; a je¿eli Wykonawca
z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ
powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencjê b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie
powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy, wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ; je¿eli Wykonawca powo³uje
siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, dotyczy us³ug w których
wykonaniu lub wykonywaniu ten Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³;
4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug,
kontrolê wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do
wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacjê o podstawie
dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do oferty nale¿y do³±czyæ:a) wype³niony i podpisany formularz oferty – zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ;
b) o¶wiadczenie, o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ;
c) o¶wiadczenie, o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
d) stosownie do potrzeb o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
z którego wynika, które us³ugi wykonuj± poszczególni Wykonawcy, o którym mowa w art 117 ust. 4 ustawy PZP, zgodnie z
za³±cznikiem nr 6 do SWZ;
e) stosownie do potrzeb zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych
zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy, potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, które sk³ada Wykonawca, który podlega
na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, o którym mowa
w art. 118 ust. 3 ustawy PZP – zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ;
f) stosownie do potrzeb pe³nomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1 . Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w
Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej ofertyw zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 9 do SWZ.
2. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2f2ac724-5dd8-457b-ab58-f4945deed104
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-10 10:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BIA£OGARDU
wiêcej: przetargi w Bia³ogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "¦wiadczeniu specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla klientów Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Malborku na 2025 rok"
- Us³ugi psychologiczne, pedagogiczne oraz opinie psychologiczne - POSTÊPOWANIE Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- ¦wiadczenie us³ug w ramach programu "ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPE£NOSPRAWNO¦CI¡" - dla Jednostek Samorz±du Terytorialnego edycja - 2025.
- "¦wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gminy Otmuchów"
- ¦wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie gminy £apy".
- Organizacja i przeprowadzenie superwizji grupowej dla zawodowych i niezawodowych rodzin zastêpczych w ramach projektu wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.