Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00312655/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wydzierżawienie oraz serwis 4 szt. urządzeń wielofunk. wraz z dostawą mat. ekspl. - obsługa serwisowa i ekspl. urządzeń wielofunk. będących własnością Zam. (6 szt.) -wdrożenie CSW na okres 24 msc
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Skarbu Państwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140001459
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prosta 69
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-838
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zmsp@zmsp.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zmsp.warszawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zmsp.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wydzierżawienie oraz serwis 4 szt. urządzeń wielofunk. wraz z dostawą mat. ekspl. - obsługa serwisowa i ekspl. urządzeń wielofunk. będących własnością Zam. (6 szt.) -wdrożenie CSW na okres 24 msc2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4f61ef2-5c19-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00002321
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001675/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Serwis urządzeń wielofunkcyjnych w okresie 36 miesięcy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312655/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WNP-000015/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usługi polegającej na:
- wydzierżawieniu 4 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych;
- dostarczenie materiałów eksploatacyjnych do wydzierżawionych urządzeń oraz wykonywanie serwisu tych urządzeń;
- obsłudze serwisowej i eksploatacyjnej urządzeń wielofunkcyjnych będących własnością Zamawiającego (6 sztuk) znajdujących się w siedzibie Zamawiającego;
- wdrożenie Centralnego Systemu Wydruku wraz z pełną obsługą serwisową
- dostarczenie kolorowych tonerów w ilości 4 zestawów do urządzeń stanowiących własność Zamawiającego
na okres 24 miesięcy
Usługi i dostawy opisane wyżej będą realizowane za wynagrodzeniem miesięcznym w ramach ryczałtu.
Przewidywana liczba kopii/wydruków do wykonania na urządzeniach dostarczonych przez Wykonawcę oraz tych w posiadaniu Zamawiającego w okresie 24 miesięcy obowiązywania umowy wynosi: 3 120 000 kopii/wydruków – czarnobiałych (A4). Dla formatu A3 stosuje się następujący przelicznik: jednostronne A3 = 2 x A4, dwustronne A3 = 4 x A4. Zamawiający dopuszcza możliwość przekroczenia liczby wydruków wskazanych wyżej do maksymalnej ilości 200.000 sztuk.
2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do Projektowanych postanowień umowy w sposób następujący:
„Realizacja zamówienia odbędzie się poprzez:
1.1. Wydzierżawienie 4 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych, o parametrach określonych w pkt 4.2;
1.2. Dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do wydzierżawionych urządzeń oraz wykonywanie ich serwisu.
Szczegółowe wymagania dotyczące obsługi serwisowej ww. urządzeń określa pkt 7.
1.3. Obsługę serwisową i eksploatacyjną urządzeń wielofunkcyjnych będących własnością Zamawiającego, znajdujących się w siedzibie Zamawiającego w Warszawie ul. Prosta 69, w ilości sześciu sztuk, tj.:
1.3.1. 4 x Konica Minolta Bizhub C224e,
1.3.2. 2 x Canon MF8580
Szczegółowe wymagania dotyczące obsługi serwisowej ww. urządzeń określa pkt 7.
1.4. Wdrożenie Centralnego Systemu Wydruku wraz z pełną obsługą serwisową, którego wymagania funkcjonalne zostały wymienione w pkt 5, a posiadającego minimalnie takie funkcje jak: autoryzacja za pomocą kart zbliżeniowych, autoryzacja za pomocą loginu i PIN, autoryzacja zintegrowana z danymi z Active Directory, druk podążający, moduł raportowania o ilości wydruków danego użytkownika lub urządzenia, blokowanie wydruków kolorowych dla pojedynczych użytkowników i grup; przy czym oprogramowanie Centralnego Systemu Wydruku musi obejmować (autoryzacja i kolejkowanie) urządzenia dzierżawione od Wykonawcy oraz urządzenia Zamawiającego wymienione w pkt 1.3.1.
1.5. Przygotowanie prezentacji multimedialnej, najlepiej w formie prezentacji programu PowerPoint z obsługi urządzeń oraz Centralnego Systemu Wydruku, w zakresie wskazanymw pkt. 9.1.;
1.6. Przeszkolenie trzech Operatorów Centralnego Systemu Wydruku w ZMSP, w zakresie wskazanym w pkt 9.2.
1.7. Zapewnienie Zamawiającemu ciągłości korzystania z Centralnego Systemu Wydruku, wysokiej jakości kopii i wydruków i niezawodnej pracy urządzeń.”
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154627,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175393,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157886,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DKS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832790417
7.3.3) Ulica: Energetyczna 15
7.3.4) Miejscowość: Kowale
7.3.5) Kod pocztowy: 80-180
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157886,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictwa
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- 12 miesięczna usługa dzierżawy 41 szt. urządzeń drukujących (fabrycznie nowe, używane, poleasingowe).
- Sukcesywne usługi druku dla Nowohuckiego Centrum Kultury w 2025 roku
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.