Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00279702/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona mienia ZGM w Zawierciu w budynkach przy ul. Krzywej 3 i Towarowej 30 w Zawierciu w 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zawiercie jednostka organizacyjna - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276596036
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krzywa 3
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 326721714
1.5.8.) Numer faksu: 326721714
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowpubliczne@zgm-zawiercie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-zawiercie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-83713882-4c2c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administowanie gminnym zasobem mieszkalnym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona mienia ZGM w Zawierciu w budynkach przy ul. Krzywej 3 i Towarowej 30 w Zawierciu w 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83713882-4c2c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00002359
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010694/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Ochrona mienia ZGM w Zawierciu w budynkach przy ul. Krzywej 3 i Towarowej 30 w Zawierciu w 2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279702/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP 1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres przedmiotowy zlecenia :
a) Bezpośrednia (stacjonarna i interwencyjna) ochrona fizyczna osób i mienia znajdującego się na terenie nieruchomości Zamawiającego zlokalizowanej przy ul. Krzywej 3 w Zawierciu od godz. 15.00 do godz. 7.30 dnia następnego w dni robocze oraz całodobowo w dni wolne od pracy i w święta,
b) Monitorowanie sygnałów – informacji cyfrowych z systemu alarmowego zlokalizowanego przy ul. Towarowej 30 w Zawierciu,
c) Obsługa kotłowni przy ul. Krzywej 3 w Zawierciu, nadzór nad jej bezawaryjną, bezpieczną pracą, bieżąca konserwacja urządzeń grzewczych. Usługi winny być świadczone przez 24 godziny 7 dni w tygodniu.
d) obsługa monitoringu wizyjnego zlokalizowanego w Zawierciu przy ul. Towarowej 30 poprzez centrum monitorowania zlokalizowane w Zawierciu przy ul. Krzywej 3 i w razie potrzeby podejmowanie nieinterwencji.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa oraz działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko osobom i mieniu, a także przeciwdziałającym powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń, oraz na skutecznym ograniczeniu dostępu osób nieuprawnionych na teren chroniony.
3. Zamawiający nie wymaga aby usługa ochrony fizycznej osób i mienia na obiektach zlokalizowanych w Zawierciu przy ul. Krzywej 3 i w Zawierciu przy ul. Towarowej 30 była wykonywana przez pracowników służb ochrony posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej
4. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać obowiązki z należytą starannością wymaganą dla tego rodzaju świadczonych usług, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r.
o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2017r., poz. 2213 z późniejszymi zmianami) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy, jak również z odpowiednimi powszechnie obowiązującymi przepisami regulującymi zasady ochrony osób i mienia, które wejdą w życie w trakcie wykonywania niniejszej umowy.
5. Obowiązki Wykonawcy związane ze świadczeniem usługi monitoringu wizyjnego nieruchomości zlokalizowanych przy ul. Krzywa 3 i Towarowa 30 w Zawierciu oraz ze świadczeniem usługi monitorowania sygnałów – informacji cyfrowych z systemu alarmowego na nieruchomości położonej przy ul. Towarowej 30 w Zawierciu :
1) Wykonawca jest obowiązany prowadzić bieżącą obsługę monitoringu wizyjnego działającego u Zamawiającego od godz. 15.00 do godz. 7.30 dnia następnego w dni robocze oraz całodobowo w dni wolne od pracy i w święta.
2) W celu zapewnienia zaplecza technicznego dla wykonania usługi ochrony
i monitoringu Wykonawca jest obowiązany wyposażyć i odpowiednio zabezpieczyć stanowisko pracownika służby ochrony przy wejściu głównym w budynku przy
ul. Krzywej 3 w Zawierciu.
3) Monitoring wizyjny obejmuje nieruchomości i położone na nich obiekty zlokalizowane w Zawierciu przy ulicy Krzywej 3 i Towarowa 30.
4) Wykonawca ma obowiązek monitorować, przez centrum monitorowania, informacje cyfrowe lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w budynku biurowym przy ulicy Towarowej 30 w Zawierciu i w razie potrzeby podejmować interwencje. Obecnie jest to Centrala alarmowa EBS typu CPX230NWB-50. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wymiany tego systemu o czym poinformuje Wykonawcę.
5) Wykonawca jest obowiązany na własny koszt do:
- podłączenia lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w budynku biurowym przy ul. Towarowa 30 w Zawierciu,
- monitorowania sygnałów generowanych przez system.
6) Wykonawca jest obowiązany podejmować interwencje przez grupę patrolowo - interwencyjną na każdy sygnał alarmowy emitowany przez monitorowany system alarmowy.
6. Obowiązki Wykonawcy związane ze świadczeniem usługi obsługi kotłowni zlokalizowanej przy ul. Krzywej 3 w Zawierciu
1) Zamawiający posiada kotłownię przy ul. Krzywej 3 w Zawierciu, wyposażoną w dwa piece na miał, o mocy ok. 190 kW, ogrzewającą budynek biurowy Zębiec, a także podłączone szatnie i magazyny.
2) Wykonawca jest obowiązany do całodobowej obsługi kotłowni w okresie grzewczym trwającym od 1 września do 30 kwietnia każdego roku kalendarzowego. Gotowość do rozpoczęcia świadczenia usług powinna trwać od dnia 01.01.2022 r. do dnia 30.04.2022 r. oraz od dnia 01.09.2022 r. do dnia 31.12.20222 r. Oznacza to, że od tego dnia, na ustny wniosek Zamawiającego Wykonawca powinien być gotowy do dostarczania ciepła. Rozpoczęcie ogrzewania następuje automatycznie, kiedy przez trzy kolejne dni o godz. 19:00
temperatura na zewnątrz spada poniżej 10°C. Zakończenie ogrzewania następuje, kiedy przez trzy kolejne dni o godz. 19:00 temperatura na zewnątrz wzrasta powyżej 12°C.
3) Zadaniem Wykonawcy będzie całodobowa, bezpieczna i zgodna z przepisami obsługa kotłowni, będącej w posiadaniu Zamawiającego, w celu zapewnienia odpowiedniej (zgodnej z przepisami bhp, ale nie więcej niż 23°C) temperatury w ogrzewanych przez kotłownię pomieszczeniach:
- biurowych,
- szatniach,
- magazynowych.
4) Wykonawca będzie odpowiedzialny za prawidłową eksploatację urządzeń kotłowni i zabezpieczenia mienia Zamawiającego przed zniszczeniem lub kradzieżą oraz za wszelkie usterki w urządzeniach kotłowni, które powstaną w wyniku niewłaściwej eksploatacji.
5) Wykonawca jest zobowiązany delegować do prac związanych z obsługą kotłowni i nadzoru nad tymi pracami wyłącznie takie osoby, które spełniają niżej wymienione wymagania:
a) posiadają aktualne profilaktyczne badanie lekarskie oraz szkolenie w zakresie bhp,
b) wyposażone zostały w środki indywidualnej ochrony, odzież i obuwie robocze,
c) posiadają stosowne kwalifikacje zawodowe,
d) zostały zapoznane z instrukcjami bhp i ppoż. obowiązującymi w miejscu pracy oraz o zakresie występujących zagrożeń wypadkowych,
6) Wykonawca, przed protokolarnym przekazaniem obiektu do ochrony i monitoringu przedstawi Zamawiającemu imienną listę osób zaangażowanych przy obsłudze kotłowni wraz z oświadczeniem potwierdzającym posiadanie przez nich aktualnych uprawnień do obsługi kotłowni przy każdej zmianie kadrowej przy obsłudze kotłowni.
7) Wykonawca jest obowiązany do ponoszenie kar i sankcji nakładanych przez jednostki kontrolujące w związku z niewłaściwym wykonaniem umowy
i nieprzestrzeganiem obowiązujących przepisów w zakresie obsługi kotłowni.
8) Odpowiedzialność Wykonawcy rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, na podstawie którego Wykonawca bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe i zgodne z obowiązującymi przepisami funkcjonowanie kotłowni w okresie obowiązywania umowy i przyjmuje odpowiedzialność materialną za powierzony opał.
9) Wykonawca zapewni palaczom jednolite stroje robocze, które będą pozwalały na jednoznaczną identyfikację osób w nie ubranych, jako osób pozostających
w dyspozycji Wykonawcy.
Szczegółowy zakres obowiązków został ujęty w załączniku nr 1 i 2 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161976,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177632,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161976,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WOLF II SŁUŻBA OCHRONY SP. Z O.O.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: WOLF SŁUŻBA OCHRONY SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452171302
7.3.3) Ulica: Hetm. Stanisława Żółkiewskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
SOLID GROUP SP. z o.o. ul. Postępu 17, 02-676 Warszawa
Podwykonawca wykona część zamówienia w zakresie: w zakresie wsparcia grupy interwencyjnej oraz monitorowania sygnałów alarmowych.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOLF II SŁUŻBA OCHRONY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WOLF II SŁUŻBA OCHRONY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161976,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia wraz z monitoringiem oraz wsparciem grupy interwencyjnej na terenie obiektów Sądu Rejonowego w Nowej Soli
- OCHRONA BUDYNKÓW, OSÓB I MIENIA ORAZ KONWOJU ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W KOŁOBRZEGU
- Świadczenie usług dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Lubinie w zakresie dozoru i ochrony mienia
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia, znajdujących się na ogrodzonym terenie należącym do Instytutu Genetyki Roślin Polskiej Akademii Nauk, położonym w Poznaniu, przy ul. Strzeszyńskiej 34.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku Instytutu Gospodarki Surowcami Mineralnymi i Energią PAN
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.