Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00277939/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Utrzymanie szlaku żeglugowego - zakupy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzgw@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.przetargi.wody.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie szlaku żeglugowego - zakupy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-feec4474-4b7b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00002366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.23 Dostawy związane z utrzymaniem szlaków żeglugowych na terenie RZGW Kraków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277939/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.209.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup dla wymiany oznakowania szlaku żeglownego na śródlądowej drodze wodnej górnej Wisły od km 81+700 (dolne stanowisko stopnia wodnego Dąbie) do km 94+000.
ZNAKI NAWIGACYJNE BRZEGOWE I INFORMACYJNE:
Charakterystyka znaków:
• znaki wraz z wyposażeniem winny być fabrycznie nowe,
• znaki należy wykonać zgodne z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie przepisów żeglugowych na śródlądowych drogach wodnych,
• lico znaku winno być pokryte folią odblaskową III generacji. Folie odblaskowe powinny wykazywać pełne związanie z tarczą znaku przez cały okres wymaganej trwałości znaku. Niedopuszczalne są lokalne niedoklejenia, odklejania, złuszczenia lub odstawanie folii na krawędziach tarczy znaku oraz na jego powierzchni,
• tarcza znaku jednostronnego (dotyczy również znaków pomocniczych) winna być wykonana z blachy stalowej grubości co najmniej 2,0 mm. Tarcza znaku powinna być zabezpieczona przed korozją poprzez obustronne cynkowanie ogniowe. Krawędzie tarczy powinny być podwójne gięte, muszą być równe i nieostre. Przed ocynkowaniem, do tarczy znaku należy przyspawać listwy montażowe (uchwyty), które winny być dopasowane do słupów (profil 100x100x3 mm) na których będą montowane znaki.
• tarcza znaku dwustronnego (znaki III A.1; III A.2; III B.1; III B.2) winna być wykonana z blachy grubości co najmniej 3,0 mm i zabezpieczona przed korozją za pomocą cynkowania ogniowego. Krawędzie tarczy winny być równe i nieostre bez gięcia.
• Tablice informacyjne dla Śluza Dwory, Śluza Smolice, Śluza Borek Szlachecki, Śluza Przewóz winny być wykonane z płyty kompozytowej odblaskowej o wymiarze 300x100 cm. Wizualizację tablic przedstawiono w załączniku nr 1 do niniejszego opisu.
• znaki winny być odporne na działanie czynników atmosferycznych, nie mogą ulegać odkształceniom, blaknąć i odbarwiać się,
• tylna strona znaków powinna być płaska umożliwiająca przymocowanie znaków do profili stalowych. Tylna powierzchnia znaków (dotyczy znaków jednostronnych i pomocniczych) powinna być pokryta kolorem RAL 7042 (szary drogowy A),
• znaki brzegowe przebiegu szlaku żeglownego III A.1; III A.2; III B.1; III B.2 należy wykonać jako dwustronnie pokryte folią odblaskową III generacji,
• folia odblaskowa III generacji winna być dostarczona w kolorach : białym, żółtym, zielonym, czerwonym i czarnym,
• wygląd i wymiary znaków przedstawiono w załączniku nr 2 do niniejszego opisu,
• tekst: czcionka bezszeryfowa (Arial),
• kolory, jakie powinny być zastosowane dla znaków nawigacyjnych :
kolor czerwony - RAL 3020
kolor zielony - RAL 6024,
kolor żółty - RAL 1023,
kolor biały - RAL 9016
kolor czarny - RAL 9017
• konstrukcję wsporczą dla znaku (słup) stanowi kształtownik stalowy ocynkowany o przekroju 100x100x3 mm i długości 600 cm. Powierzchnia powłoki ocynkowanej powinna być jednorodna pod względem ziarnistości, nie może ona wykazywać widocznych wad jak rysy, pęknięcia, pęcherze lub odstawanie powłoki od podłoża,
• elementy do montażu znaków (śruby, nakrętki, uchwyty, listwy, systemy mocowania, zabezpieczenia itp.) winny być wykonane ze stali ocynkowanej, powinny być czyste, gładkie, bez pęknięć, naderwań, rozwarstwień i wypukłych karbów.
Warunki Wykonania Zamówienia
Znaki wraz z wyposażeniem, tablice informacyjne oraz słupy należy dostarczyć do budynku Nadzoru Wodnego w Krakowie mieszczącym się w msc. Kryspinów 278, 32-060 Liszki, woj. małopolskie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928430-1 - Znaki nawigacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44212500-4 - Kątowniki i profile
44316400-2 - Drobne artykuły metalowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130045,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156960,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130045,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERPLAST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542922856
7.3.3) Ulica: Witebska
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130045,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie wsparcia oraz licencji dla urządzeń Palo Alto Networks, nr postępowania: POST/K/REG/PN/2025/013/JS
- ZP/CZD/036/25 Dostawa preparatów do żywienia niemowląt zawierających hydrolizat białka kazeiny
- ZP/CZD/040/25 DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO ORAZ SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH stosowanych w ramach niekomercyjnego badania klinicznego ViRap - 3 pakiety
- Zakup nowego w pełni zautomatyzowanego analizatora do badań immunohematologicznych wraz z obsługą serwisową podczas trwania gwarancji
- Dostawa projektora do sali audytoryjnej w Centrum Nauki Kopernik
- Dostawy kaset/testów dedykowanych do przenośnych urządzeń do detekcji narkotyków w ślinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mat. bud. na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja Infrastruktury Podstawowej Opieki Zdrowotnej w celu poprawy jakości świadczonych usług w SP ZOZ w Sokółce
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH I TECHNICZNYCH dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. NMP w Częstochowie
więcej: Znaki nawigacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.