Og³oszenie z dnia 2023-01-02
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Nadzór i serwis oprogramowania Ratusz
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Niepo³omice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555370
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwyciêstwa 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Niepo³omice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 122509513
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.topor@niepolomice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.niepolomice.eu
1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór i serwis oprogramowania Ratusz2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d232f339-7abf-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00002391
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00011213/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.16 Nadzór i serwis oprogramowania Ratusz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej rêki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez og³oszenia albo zamówienia z wolnej rêki:
Zamawiaj±cy korzysta z oprogramowania Ratusz - zintegrowany system zarz±dzania Gmin± posiadaj±c:
- 4 licencje, w okresie od 01.01.2023 r. do 31.03.2023 r.,
- 62 licencje w okresie od 01.04.2023 r. do 31.12.2023 r.
Wykonawca posiada wy³±czne prawa do ww. oprogramowania w zwi±zku z czym nie jest mo¿liwe aby nadzór autorski i serwis tego programowania wykonywa³a inna firma
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.35.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 203631 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest serwis i nadzór autorski nad prawid³owo¶ci± funkcjonowania oprogramowania Ratusz a w szczególno¶ci:
W zakresie nadzoru autorskiego:
1) informowanie o zmianach w programach objêtych umow±
2) udostêpnienie aktualnych wersji programów zwiêkszaj±cych ich funkcjonalno¶æ oraz dostosowanych do aktualnie obowi±zuj±cego stanu prawnego regulacji ustawowych obowi±zuj±cych w Rzeczypospolitej Polskiej, wykorzystywanych lub maj±cych zastosowanie w oprogramowaniu,
3) udzielenie dostêpu do elektronicznej wersji dokumentacji systemu RATUSZ® w zakresie oprogramowania wymienionego w § 1 poprzez stronê Wykonawcy https://ezgloszenia.rekord.com.pl/ezgloszenia.
W zakresie serwisu oprogramowania:
1) udzielanie konsultacji telefonicznych w dni robocze w godzinach 8.00 - 16.00
2) udzielanie konsultacji za pomoc± systemu zdalnej pomocy TeamViewer w zakresie usterek
i awarii.
3) usuwanie usterek/b³êdów i awarii krytycznych systemów objêtych umow± i wynikaj±cych z winy Wykonawcy:
- czas reakcji na zg³oszon± awariê krytyczn± -do 8 godzin roboczych,
- czas usuniêcia awarii krytycznej lub zapewnienie alternatywnego sposobu pracy na systemie
-do 16 godzin roboczych,
- czas reakcji na zg³oszon± usterkê/b³±d -do 24 godzin roboczych.
W zakresie asysty technicznej serwera Firebird / PostgreSQL/ Linux:
1) Udzielania konsultacji telefonicznych w dni robocze w godz.8.00-16.00.
2) Informowania o zmianach w oprogramowaniu serwera bazodanowego Firebird/ PostgreSQL
3)Zdalnego podniesienia wersji systemu bazodanowego Firebird/ PostgreSQL na ¿yczenie klienta.
4)Diagnostyki, reinstalacji i rekonfiguracji oprogramowania serwera bazodanowego Firebird / PostgreSQL.
5) Diagnostyki i rekonfiguracji serwera bazodanowego w zakresie systemu operacyjnego Linux Redhat/Centos (inne dystrybucje po uzgodnieniu).
6) przygotowanie nowego fizycznego/wirtualnego serwera do pracy z systemem Ratusz
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zlecenia us³ugi polegaj±cej na pracach wdro¿eniowych.
Na potrzeby wyliczenia ceny zamawiaj±cy szacuje 30 godzin prac wdro¿eniowych w czasie trwania umowy w tym maksymalnie 15 dojazdów do siedziby Zamawiaj±cego z siedziby Wykonawcy i z powrotem.
Szczegó³owy wykaz licencji stanowi za³±cznik nr 1 oraz projekt umowy bêd±ce za³±cznikami do zaproszenia do negocjacji.
Wymagania, o których mowa w art. 95 Pzp.
1. Poniewa¿ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywaæ siê poprzez wykonywanie czynno¶ci
w warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcê lub podwykonawcê - zamawiaj±cy, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem us³ug w szczególno¶ci:
1) nadzoru autorskiego, serwisu i asysty.
2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia zamawiaj±cemu, na jego wniosek w terminie okre¶lonym we wniosku, dokumentów potwierdzaj±cych zatrudnienie osób wykonuj±cych czynno¶ci, o których mowa powy¿ej dokumentów w szczególno¶ci pisemnego o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzaj±cego, ¿e pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzglêdnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207).
3. Uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zosta³y opisane w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do zaproszenia do negocjacji .
4. Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ, o których mowa powy¿ej zosta³y okre¶lone w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do zaproszenia do negocjacji
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 72260000-5 - Us³ugi w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 213396,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 213396,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213396,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REKORD Kraków Systemy Informatyczne Spó³ka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772332225
7.3.3) Ulica: ul. Jasnogórska 9
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-358
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REKORD KRAKÓW SYSTEMY INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
REKORD KRAKÓW SYSTEMY INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 213396,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI NIEPO£OMICE
- Dostawa i monta¿ wiat przystankowych w gminie Niepo³omice
- Rozbudowa budynku oraz placu manewrowego do nauki jazdy wraz z niezbêdn± infrastruktur± w CKZiU w Niepo³omicach.
wiêcej: przetargi NIEPO£OMICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie wsparcia technicznego producenta i ¶wiadczenia wsparcia technicznego przez Wykonawcê dla urz±dzeñ sieciowych Cisco
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie serwisu oprogramowania AGFA IMPAX 6 i systemu AGFA CR, DR.
- Zaprojektowanie, wykonanie, wdro¿enie oraz utrzymanie strony internetowej wraz z zapewnieniem gwarancji i opieki powdro¿eniowej
- Instalacja wodomierzy z automatycznym odczytem na terenie Gminy Hañsk.
- "Cyberbezpieczny Samorz±d - etap I - Dostawa sprzêtu i oprogramowania w ramach projektu grantowego"
- Dostawa i wdro¿enie oprogramowania Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów dla Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.