Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00271294/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących, użytkowanych i sukcesywne dostarczanie do podmiotów powiązanych oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365801094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.koryciak@pcuwwielun.onmicrosoft.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-zoeasipow.powiat.wielun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip-zoeaszipow.powiat.wielun.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321807874
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kazimierza Wielkiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.wielun.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321015825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sieradzka 56a
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lidia.wlodarczyk@wielun.praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.praca.gov.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321793770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 7
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdwielun-kadry@finn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pzdwielun.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321072295
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skrzynno 13
1.5.2.) Miejscowość: Ostrówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-311
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsskrzynno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsskrzynno.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321805378
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Śląska 23a
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr-wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-wielun.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Dziecka im. Św. Urszuli Ledóchowskiej w Komornikach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321209825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komorniki 30
1.5.2.) Miejscowość: Mokrsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-345
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d_d@hot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.domdzieckakomorniki.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzyszkolna Bursa w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321908428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 12
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bursa.wielun@poczta.fm
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bursa.wielun.pl
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Młodzieżowy Dom Kultury i Sportu w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8322076303
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3-go Maja 29
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mdkwielun@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pmdkis-wielun.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowa Biblioteka Publiczna w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321874184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Śląska 23a
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiatowa@biblioteka.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.powiat.wielun.pl
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: I Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321019071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nadodrzańska 4
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@1.lowielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lowielun.eu
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: II Liceum Ogólnokształcące im. Janusza Korczaka w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321726377
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@korczak.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.korczak.wielun.pl
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 1 w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321025321
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 32
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs1@zs1.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs1.wielun.pl
Zamawiający 14
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 2 im. Jana Długosza w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321033390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 12
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dlugosz.wielun@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dlugosz.wielun.pl
Zamawiający 15
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321014234
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sieradzka 54
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@kopernik.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.wielun.pl
Zamawiający 16
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Specjalnych w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321847804
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 12
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs5wielun@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zss.szkolnastrona.pl
Zamawiający 17
1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Gromadzicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321846839
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gromadzice 49
1.5.2.) Miejscowość: Czarnożyły
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-310
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gromadzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.soszwgromadzice.edupage.org
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących, użytkowanych i sukcesywne dostarczanie do podmiotów powiązanych oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-614ea2ab-41fc-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00002401
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00238172/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących, użytkowanych przez Powiat Wieluński
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271294/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCUW.261.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250620,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących, użytkowanych przez Powiat Wieluński i sukcesywne dostarczanie do podmiotów powiązanych oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych
30125120-8 - Toner do fotokopiarek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256606,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 447692,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256606,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Papier Serwis Krzysztof Stępień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8320008875
7.3.3) Ulica: Wodna 8A
7.3.4) Miejscowość: Wieluń
7.3.5) Kod pocztowy: 98-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
1. PAPIER SERWIS KRZYSZTOF STĘPIEŃ 2. WIELKOR KRZYSZTOF STĘPIEŃ
jakie przetargi wygrała firma
1. PAPIER SERWIS KRZYSZTOF STĘPIEŃ 2. WIELKOR KRZYSZTOF STĘPIEŃ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256606,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11
- Zakup busa 9-osobowego (w tym kierowca) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością montażu wózka inwalidzkiego dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Gromadzicach
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie oraz bezpłatny odbiór zużytych (...) do drukarek laserowych i atramentowych w 2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie (z wyłączeniem UJ CM)
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim w okresie 12 miesięcy.
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.