Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00546982/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta i Gminy Sobótka w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sobótka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Sobótka
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-050
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sobotka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobotka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sobotka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta i Gminy Sobótka w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec9b7b02-98e1-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00002402
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014541/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Miasta i Gminy Sobótka w 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546982
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIGKiP.271.23.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 132520,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy Sobótka w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów do siedziby Zamawiającego w Sobótce w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym, opłacone z dołu;
2) usługi doręczenia PO (potwierdzenia odboru) i zwrotów przesyłek pocztowych do Zamawiającego po wy-czerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy.
3) usługi EPO (elektronicznego potwierdzania odbioru) do Zamawiającego przesyłki oznaczonej przez Zamawia-jącego napisem „POLECONA -E” albo napisem „EPO” polegającą na udostępnieniu Zamawiającemu danych elektronicznych o doręczeniu, awizowaniu albo zwrocie przesyłki w formie elektronicznej. W ramach Elektro-nicznego Potwierdzenia Odbioru Zamawiający pozyska informacje zawierające:
• datę doręczenia przesyłki,
• imię i nazwisko odbiorcy,
• datę i miejsce pozostawienia awiza wraz z informacją o terminie odbioru,
• datę pozostawienia powtórnego awiza wraz z informacją o terminie jej odbioru,
• miejsce przechowywania awizowanej przesyłki,
• powód zwrotu (niedoręczenia) przesyłki,
• datę zwrotu przesyłki.
4) usługi nieodpłatnego śledzenia przez Internet rejestrowanych przesyłek listowych w obrocie krajowym przez Zamawiającego.
5) udostępnienie Zamawiającemu nieodpłatnie internetowej aplikacji, której zadaniem będzie usprawnić proces nadawania przesyłek pocztowych krajowych i zagranicznych, a poprzez to umożliwić:
– elektroniczny proces nadawania przesyłek,
– generowanie dokumentów nadawczych
– szybkie przygotowanie większej ilości przesyłek do nadania,
– tworzenie książki adresowej – łatwe zarządzanie własną bazą odbiorców (adresatów),
– dostęp do pełnej dokumentacji związanej z obsługą przesyłek,
– proste przygotowanie raportów z nadanych przesyłek,
– elektroniczną komunikację: klient – opiekun handlowy,
– elektroniczne potwierdzenie książki nadawczej,
– import danych o przesyłkach z programów klienta (WebApi lub xml), z plików xls, csv (i innych obsługiwanych przez ODBC),
2. Zamówienie obejmuje świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy Sobótka:
1) w obrocie krajowym i zagranicznym ekonomicznych i priorytetowych:
a) przesyłek listowych nierejestrowanych,
b)przesyłek listowych rejestrowanych,
c)paczek pocztowych,
2)w obrocie krajowym:
a)paczek pocztowych ekonomicznych i priorytetowych,
b)przesyłek listowych z zadeklarowaną wartością
a także zwrot do zamawiającego przesyłek rejestrowanych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe ( Dz.U. z 2023r., poz. 1640).
3. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe:
1) nierejestrowane ekonomiczne - przesyłka nierejestrowana nie będąca przesyłką najszybszej kategorii, przewidywany termin realizacji usługi to 3 dni robocze po dniu nadania (D+3),
2) nierejestrowane priorytetowe - przesyłka nierejestrowana najszybszej kategorii, przewidywany termin reali-zacji usługi następnego dnia roboczego po dniu nadania (D+l), pod warunkiem nadania do godziny 15.00,
3) polecone ekonomiczne - przesyłka rejestrowana będąca przesyłką listową, przemieszczaną i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, przewidywany termin realizacji usługi to 3 dni robocze po dniu nadania (D+3),
4) polecone priorytetowe - przesyłka rejestrowana najszybszej kategorii będąca przesyłką listową, przemiesz-czaną i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, przewi-dywany termin realizacji usługi następnego dnia roboczego po dniu nadania (D+l), pod warunkiem nadania do godziny 15.00,
5) polecone ekonomiczne z potwierdzeniem odbioru - przesyłka listowa przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru, przewidywany termin realizacji usługi to 3 dni robocze po dniu nadania (D+3),
6) polecone priorytetowe z potwierdzeniem odbioru - przesyłka najszybszej kategorii przyjęta za potwierdze-niem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru, przewidywany termin realizacji usługi następnego dnia roboczego po dniu nadania (D+l), pod warunkiem nadania do godziny 15:00.
Format S to przesyłki o wymiarach:
a) maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 230 mm, szerokość 160 mm,
b) minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm. Format M to przesyłki o wymiarach:
a) maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć : wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm,
b) minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm Format L to przesyłki o wymiarach
a) maksimum - suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wy-miarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm,
b) minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64110000-0 - Usługi pocztowe
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust. 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli :- nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający nie dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz 1605 ze zm.).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Radomiu
- Świadczenie usług pocztowych przez Wykonawcę na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Wołominie oraz Filii w Tłuszczu i Filii w Radzyminie w obrocie krajowym i zagranicznym
- Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie odbioru z siedziby Zamawiającego, przyjmowania, przemieszczania i doręczania do adresatów przesyłek pocztowych...
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Olsztynku
- Świadczenie usług pocztowych w terminie od marca 2025 r. do 28 lutego 2026 r.
więcej: Usługi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.