Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00412029/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-25
- 2023/BZP 00435232/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-10
- 2023/BZP 00442567/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-13
- 2023/BZP 00539319/01 - Wynik z dnia 2023-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty bieżące dróg na terenie miasta Ruda Śląska – 14 zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RUDA ŚLĄSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Ruda Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322449094
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-sl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudaslaska.bip.info.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rudaslaska.logintrade.net/zapytania_email,141229,40738622bcd0c368c9ceba0f0a76eb1f.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty bieżące dróg na terenie miasta Ruda Śląska – 14 zadań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47dc49e8-5893-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00002427
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028630/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Remonty bieżące dróg na terenie Miasta Ruda Śląska - 14 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00412029
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.271.64.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót remontowych w pasie drogowym obejmujące drogi wojewódzkie, w tym m.in.a) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni mieszanką grysowo-mastyksową SMA,
b) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i chodników betonem asfaltowym – warstwa ścieralna,
c) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i chodników betonem asfaltowym – warstwa wiążąca,
d) uzupełnienie ubytków w okresie zimowym masą „na zimno”,
e) uszczelnienie 1 m.b. połączenia nawierzchni asfaltem.
f) Zabudowa 1 m.b. taśmy dylatacyjnej
g) Frezowanie 1 m² nawierzchni asfaltowej o grubości 1 cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 2926829,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót remontowych w pasie drogowym obejmujące drogi powiatowe (na wschód od drogi wojewódzkiej 925) w tym m.in. :a) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni mieszanką grysowo-mastyksową SMA,
b) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i chodników betonem asfaltowym – warstwa ścieralna,
c) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i chodników betonem asfaltowym – warstwa wiążąca,
d) uzupełnienie ubytków w okresie zimowym masą „na zimno”,
e) uszczelnienie 1 m.b. połączenia nawierzchni asfaltem.
f) Zabudowa 1 m.b. taśmy dylatacyjnej
g) Frezowanie 1 m² nawierzchni asfaltowej o grubości 1 cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1984953,66 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót remontowych w pasie drogowym obejmujące drogi powiatowe (na zachód od drogi wojewódzkiej 925) w tym m.in. :a) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni mieszanką grysowo-mastyksową SMA,
b) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i chodników betonem asfaltowym – warstwa ścieralna,
c) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i chodników betonem asfaltowym – warstwa wiążąca,
d) uzupełnienie ubytków w okresie zimowym masą „na zimno”,
e) uszczelnienie 1 m.b. połączenia nawierzchni asfaltem.
f) Zabudowa 1 m.b. taśmy dylatacyjnej
g) Frezowanie 1 m² nawierzchni asfaltowej o grubości 1 cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1984953,66 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót remontowych w pasie drogowym obejmujące drogi gminne – Ruda, w tym m.in. :a) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni mieszanką grysowo-mastyksową SMA,
b) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i chodników betonem asfaltowym – warstwa ścieralna,
c) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i chodników betonem asfaltowym – warstwa wiążąca,
d) uzupełnienie ubytków w okresie zimowym masą „na zimno”,
e) uszczelnienie 1 m.b. połączenia nawierzchni asfaltem.
f) Zabudowa 1 m.b. taśmy dylatacyjnej
g) Frezowanie 1 m² nawierzchni asfaltowej o grubości 1 cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 887392,83 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót remontowych w pasie drogowym obejmujące drogi gminne – Godula, w tym m.in. :a) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni mieszanką grysowo-mastyksową SMA,
b) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i chodników betonem asfaltowym – warstwa ścieralna,
c) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i chodników betonem asfaltowym – warstwa wiążąca,
d) uzupełnienie ubytków w okresie zimowym masą „na zimno”,
e) uszczelnienie 1 m.b. połączenia nawierzchni asfaltem.
f) Zabudowa 1 m.b. taśmy dylatacyjnej
g) Frezowanie 1 m² nawierzchni asfaltowej o grubości 1 cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 700400,78 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót remontowych w pasie drogowym obejmujące drogi gminne – Orzegów, Chebzie, w tym m.in. :a) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni mieszanką grysowo-mastyksową SMA,
b) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i chodników betonem asfaltowym – warstwa ścieralna,
c) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i chodników betonem asfaltowym – warstwa wiążąca,
d) uzupełnienie ubytków w okresie zimowym masą „na zimno”,
e) uszczelnienie 1 m.b. połączenia nawierzchni asfaltem.
f) Zabudowa 1 m.b. taśmy dylatacyjnej
g) Frezowanie 1 m² nawierzchni asfaltowej o grubości 1 cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 472758,63 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót remontowych w pasie drogowym obejmujące drogi gminne – Bykowina, w tym m.in. :a) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni mieszanką grysowo-mastyksową SMA,
b) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i chodników betonem asfaltowym – warstwa ścieralna,
c) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i chodników betonem asfaltowym – warstwa wiążąca,
d) uzupełnienie ubytków w okresie zimowym masą „na zimno”,
e) uszczelnienie 1 m.b. połączenia nawierzchni asfaltem.
f) Zabudowa 1 m.b. taśmy dylatacyjnej
g) Frezowanie 1 m² nawierzchni asfaltowej o grubości 1 cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1090643,93 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót remontowych w pasie drogowym obejmujące drogi gminne – Halemba, w tym m.in. :a) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni mieszanką grysowo-mastyksową SMA,
b) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i chodników betonem asfaltowym – warstwa ścieralna,
c) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i chodników betonem asfaltowym – warstwa wiążąca,
d) uzupełnienie ubytków w okresie zimowym masą „na zimno”,
e) uszczelnienie 1 m.b. połączenia nawierzchni asfaltem.
f) Zabudowa 1 m.b. taśmy dylatacyjnej
g) Frezowanie 1 m² nawierzchni asfaltowej o grubości 1 cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 887392,83 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót remontowych w pasie drogowym obejmujące drogi gminne – Kochłowice, w tym m.in. :a) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni mieszanką grysowo-mastyksową SMA,
b) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i chodników betonem asfaltowym – warstwa ścieralna,
c) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i chodników betonem asfaltowym – warstwa wiążąca,
d) uzupełnienie ubytków w okresie zimowym masą „na zimno”,
e) uszczelnienie 1 m.b. połączenia nawierzchni asfaltem.
f) Zabudowa 1 m.b. taśmy dylatacyjnej
g) Frezowanie 1 m² nawierzchni asfaltowej o grubości 1 cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 968693,31 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót remontowych w pasie drogowym obejmujące drogi gminne – Nowy Bytom, Czarny Las, w tym m.in. :a) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni mieszanką grysowo-mastyksową SMA,
b) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i chodników betonem asfaltowym – warstwa ścieralna,
c) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i chodników betonem asfaltowym – warstwa wiążąca,
d) uzupełnienie ubytków w okresie zimowym masą „na zimno”,
e) uszczelnienie 1 m.b. połączenia nawierzchni asfaltem.
f) Zabudowa 1 m.b. taśmy dylatacyjnej
g) Frezowanie 1 m² nawierzchni asfaltowej o grubości 1 cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 602838,18 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót remontowych w pasie drogowym obejmujące drogi gminne – Wirek, w tym m.in. :a) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni mieszanką grysowo-mastyksową SMA,
b) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i chodników betonem asfaltowym – warstwa ścieralna,
c) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i chodników betonem asfaltowym – warstwa wiążąca,
d) uzupełnienie ubytków w okresie zimowym masą „na zimno”,
e) uszczelnienie 1 m.b. połączenia nawierzchni asfaltem.
f) Zabudowa 1 m.b. taśmy dylatacyjnej
g) Frezowanie 1 m² nawierzchni asfaltowej o grubości 1 cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 968693,31 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót remontowych w pasie drogowym obejmujące drogi gminne – Bielszowice, w tym m.in. :a) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni mieszanką grysowo-mastyksową SMA,
b) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i chodników betonem asfaltowym – warstwa ścieralna,
c) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i chodników betonem asfaltowym – warstwa wiążąca,
d) uzupełnienie ubytków w okresie zimowym masą „na zimno”,
e) uszczelnienie 1 m.b. połączenia nawierzchni asfaltem.
f) Zabudowa 1 m.b. taśmy dylatacyjnej
g) Frezowanie 1 m² nawierzchni asfaltowej o grubości 1 cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 846741,42 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót remontowych w pasie drogowym obejmujące drogi wewnętrzne, w tym m.in. :a) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni mieszanką grysowo-mastyksową SMA,
b) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i chodników betonem asfaltowym – warstwa ścieralna,
c) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i chodników betonem asfaltowym – warstwa wiążąca,
d) uzupełnienie ubytków w okresie zimowym masą „na zimno”,
e) uszczelnienie 1 m.b. połączenia nawierzchni asfaltem.
f) Zabudowa 1 m.b. taśmy dylatacyjnej
g) Frezowanie 1 m² nawierzchni asfaltowej o grubości 1 cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1204466,92 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót remontowych w pasie drogowym obejmujące drogi poza pasem drogowym – Ruda, w tym m.in. :a) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni mieszanką grysowo-mastyksową SMA,
b) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i chodników betonem asfaltowym – warstwa ścieralna,
c) remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i chodników betonem asfaltowym – warstwa wiążąca,
d) uzupełnienie ubytków w okresie zimowym masą „na zimno”,
e) uszczelnienie 1 m.b. połączenia nawierzchni asfaltem.
f) Zabudowa 1 m.b. taśmy dylatacyjnej
g) Frezowanie 1 m² nawierzchni asfaltowej o grubości 1 cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 195120,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3823737,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4185552,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3823737,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIXBUD KONTRAKTY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243504287
7.3.3) Ulica: ul. Szyb Walenty 18
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3823737,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2615004,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2615004,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2615004,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGBUD Nawierzchnie bitumiczne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 242933187
7.3.3) Ulica: ul. Kokotek 8
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2615004,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1090802,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1090802,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1090802,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGBUD Nawierzchnie bitumiczne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 242933187
7.3.3) Ulica: ul. Kokotek 8
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DROGBUD NAWIERZCHNIE BITUMICZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DROGBUD NAWIERZCHNIE BITUMICZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1090802,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 548910,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 899058,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 548910,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIXBUD PATRYK BILKE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 278156092
7.3.3) Ulica: ul. Szyb Waletnty 18
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DROGBUD NAWIERZCHNIE BITUMICZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DROGBUD NAWIERZCHNIE BITUMICZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 548910,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1195771,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1646527,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1195771,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Usług Komunalnych B. J. PABICH s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Barbara Pabich, Jarosław Pabich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 731507635
7.3.3) Ulica: ul. Spacerowa 72/64
7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 98-220
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1195771,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1099853,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1099853,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1099853,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Sławomir Pabich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270715066
7.3.3) Ulica: ul. Kokotek 50
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1099853,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 699757,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 699757,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 699757,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Usług Komunalnych B. J. PABICH s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Barbara Pabich, Jarosław Pabich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 731507635
7.3.3) Ulica: ul. Spacerowa 72/64
7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 98-220
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH S.C. BARBARA PABICH JAROSŁAW PABICH
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH S.C. BARBARA PABICH JAROSŁAW PABICH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 699757,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1022842,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1022842,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1022842,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIXBUD KONTRAKTY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243504287
7.3.3) Ulica: ul. Szyb Walenty 18
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1022842,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 963749,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 963749,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 963749,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRDiTZ ROMUS sp.j. Jerzy Musiał, Maciej Rotyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276467600
7.3.3) Ulica: ul. Roździeńska 27b
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-389
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SŁAWOMIR PABICH ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH
jakie przetargi wygrała firma
SŁAWOMIR PABICH ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 963749,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1399550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1399550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1399550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Sławomir Pabich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270715066
7.3.3) Ulica: ul. Kokotek 50
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH S.C. BARBARA PABICH JAROSŁAW PABICH
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH S.C. BARBARA PABICH JAROSŁAW PABICH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1399550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239988,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239988,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239988,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIXBUD PATRYK BILKE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 278156092
7.3.3) Ulica: ul. Szyb Walenty 18
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239988,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- Świadczenie usług w zakresie dzierżawy, okresowej wymiany, czyszczenia mat wejściowych dekontaminacyjnych w Szpitalu Miejskim w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o.
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych ( artykułów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr9 im. Wesołej Rodzinki w Rudzie Śląskiej
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla stołówki Szkoły Podstawowej nr 8 w Rudzie Śląskiej
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych typu papier toaletowy, ręczniki jednorazowe dla jednostek organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka"
- Realizacja talonów dla osób korzystających z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dr. woj. 544 na wybranych odcinkach: od km 73+713 (75+599) do km 74+351 (76+237), od km 85+746 (87+650) do km 86+896 (88+800), od km 110+009 (111+954) do km 110+597 (112+542)-nr postęp. 262/24
- REMONT RONDA ORDYNACJI ZAMOJSKIEJ W CIĄGU DROGI - DK 74/DK 17
- Remonty nawierzchni dróg gruntowych do 31 grudnia 2025 r.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 727 w km 34+100 do km 38+400, gmina Chlewiska, powiat szydłowiecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 255/24
- "Wykonanie remontów nawierzchni chodników, zjazdów i jezdni z kostki betonowej i kostki kamiennej oraz wymiany krawężników i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice w 2025r".
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.