eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski"Sukcesywna dostawa środków pomocniczych refundowanych, drobnego sprzętu medycznego oraz środków opatrunkowych dla Domu Pomocy Społecznej Nr.1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp."



Ogłoszenie z dnia 2024-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa środków pomocniczych refundowanych, drobnego sprzętu medycznego oraz środków opatrunkowych dla Domu Pomocy Społecznej Nr.1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ NR 1 IM. MARIE JUCHACZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000811632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podmiejska Boczna 10

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dps.qorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.gorzow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f25af9c1-8545-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa środków pomocniczych refundowanych, drobnego sprzętu medycznego oraz środków opatrunkowych dla Domu Pomocy Społecznej Nr.1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f25af9c1-8545-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00002449

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037553/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup wraz z dostawą śr. pielęgnacyjne, pieluchomajtki, drobny sprzęt medyczny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500883

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOZP.261.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Sukcesywna dostawa środków pomocniczych refundowanych dla Domu Pomocy Społecznej Nr.1 im.Marie
Juchacz w Gorzowie Wlkp.
1. Pieluchomajtki dla dorosłych rozmiar M, powierzchnia zewnętrzna w całości paroprzepuszczalne /oddychające/ na całej
powierzchni produktu. Muszą posiadać : podwójny wkład chłonny, system rozprowadzania wilgoci (przyśpieszający
wchłanianie) , osłonki (falbanki) zapobiegające wyciekom bocznym, absorbent moczu neutralizujący zapach; 4 elastyczne
przylepcorzepy wielokrotnego użytku, dwa ściągacze taliowe /z przodu i z tyłu /, 2 wskaźniki wilgotności - pasek zmieniający
kolor i wskaźnik który zanika pod wpływem wypełnienia moczem. Rozmiar M, obwód od 70 do 110 ( +/- 5cm.) , chłonność co
najmniej 2300 g /wg Normy ISO 11948-1 *karta techniczna wyrobu/.
2. Pieluchomajtki dla dorosłych rozmiar L, powierzchnia zewnętrzna w całości paroprzepuszczalne /oddychające/ na całej
powierzchni produktu. Muszą posiadać : podwójny wkład chłonny, system rozprowadzania wilgoci (przyśpieszający
wchłanianie) , osłonki (falbanki) zapobiegające wyciekom bocznym, absorbent moczu neutralizujący zapach; 4 elastyczne
przylepcorzepy wielokrotnego użytku, dwa ściągacze taliowe /z przodu i z tyłu /, 2 wskaźniki wilgotności - pasek zmieniający
kolor i wskaźnik który zanika pod wpływem wypełnienia moczem. Rozmiar L, obwód od 100 do 150 ( +/- 5cm.) , chłonność
co najmniej 2580 g-/wg Normy ISO 11948-1 *karta techniczna wyrobu/.
3. Pieluchomajtki dla dorosłych rozmiar XL, powierzchnia zewnętrzna w całości paroprzepuszczalne /oddychające/ na całej
powierzchni produktu. Muszą posiadać : podwójny wkład chłonny, system rozprowadzania wilgoci (przyśpieszający
wchłanianie) , osłonki (falbanki) zapobiegające wyciekom bocznym, absorbent moczu neutralizujący zapach; 4 elastyczne
przylepcorzepy wielokrotnego użytku, dwa ściągacze taliowe /z przodu i z tyłu /, 2 wskaźniki wilgotności - pasek zmieniający
kolor i wskaźnik który zanika pod wpływem wypełnienia moczem. Rozmiar XL, obwód od 130 do 170 ( +/- 5cm.) , chłonność
co najmniej 2600 g- /wg Normy ISO 11948-1 *karta techniczna wyrobu/.
4. Majtki Chłonne dla dorosłych rozmiar S, zakładane jak zwykła bielizna, warstwa zewnętrzna paroprzepuszczalna na całej /przyśpieszający wchłanianie/ , osłonki/falbanki zapobiegające wyciekom bocznym, wskaźnik wilgotności informujący o
poziomie zużycia produktu. Rozmiar S - odwód od 55 do 85 cm. /+/- 5 cm/ Chłonność co najmniej 1300 g - /wg. Normy ISO
11948-1 *karta techniczna wyrobu/.
5. Majtki Chłonne dla dorosłych rozmiar M, zakładane jak zwykła bielizna, warstwa zewnętrzna paroprzepuszczalna na całej
powierzchni produktu. Muszą posiadać : absorbent moczu neutralizujący zapach, system rozprowadzania wilgoci
/przyśpieszający wchłanianie/ , osłonki/falbanki zapobiegające wyciekom bocznym, wskaźnik wilgotności informujący o
poziomie zużycia produktu. Rozmiar M - odwód od 80 do 110 cm. /+/- 5 cm/ Chłonność co najmniej 1400 g - /wg. Normy
ISO 11948-1 *karta techniczna wyrobu/.
6. Majtki Chłonne dla dorosłych rozmiar L, zakładane jak zwykła bielizna, warstwa zewnętrzna paroprzepuszczalna na całej
powierzchni produktu. Muszą posiadać : absorbent moczu neutralizujący zapach, system rozprowadzania wilgoci
/przyśpieszający wchłanianie/, osłonki/falbanki zapobiegające wyciekom bocznym, wskaźnik wilgotności informujący o
poziomie zużycia produktu. Rozmiar L - odwód od 100 do 135 cm. /+/- 5 cm/ Chłonność co najmniej 1500 g - /wg. Normy
ISO 11948-1 *karta techniczna wyrobu/.
7. Majtki Chłonne dla dorosłych rozmiar XL, zakładane jak zwykła bielizna, warstwa zewnętrzna paroprzepuszczalna na
całej powierzchni produktu. Muszą posiadać : absorbent moczu neutralizujący zapach, system rozprowadzania wilgoci
/przyśpieszający wchłanianie/, osłonki/falbanki zapobiegające wyciekom bocznym, wskaźnik wilgotności informujący o
poziomie zużycia produktu. Rozmiar XL - odwód od 120 do 160 cm. /+/- 5 cm/ Chłonność co najmniej 1600 g - /wg. Normy
ISO 11948-1 *karta techniczna wyrobu/.
8. Pielucha anatomiczna - Musi posiadać: zewnętrzną warstwę paroprzepuszczalną, podwójny wkład chłonny o
anatomicznym kształcie, system rozprowadzania wilgoci /przyśpieszający wchłanianie/, absorbent moczu neutralizujący
zapach, osłonki/falbanki zapobiegające bocznym wyciekom, Rozmiar: szerokość/długość (30cm/62cm) +/- 3cm, Chłonność
co najmniej 1650 g -/wg. Normy ISO 11948-1 *karta techniczna wyrobu/
9. Pielucha anatomiczna/wkładka urologiczna dla kobiet , rozmiar Plus (szer.21cm/długość 42cm) +/-2cm, Musi posiadać:
absorbent neutralizujący zapach, system rozprowadzania wilgoci /przyśpieszający wchłanianie/, osłonki zapobiegające
wyciekom bocznym, paroprzepuszczalność pozwalającą skórze swobodnie oddychać, szeroki pasek klejowy zapewniający
mocowanie do bielizny, Chłonność co najmniej 940 g -/wg. Normy ISO 11948-1 *karta techniczna wyrobu/.
10. Pielucha anatomiczna/wkładka urologiczna dla kobiet , rozmiar Plus (szer.21cm/długość 42cm) +/-2cm, Musi posiadać:
absorbent neutralizujący zapach, system rozprowadzania wilgoci /przyśpieszający wchłanianie/, osłonki zapobiegające
wyciekom bocznym, paroprzepuszczalność pozwalającą skórze swobodnie oddychać, szeroki pasek klejowy zapewniający
mocowanie do bielizny, Chłonność co najmniej 940 g -/wg. Normy ISO 11948-1 *karta techniczna wyrobu/.
11. Pielucha anatomiczna/wkładka urologiczna dla mężczyzn , rozmiar Extra/Extra Plus (szer.22cm/długość 27cm) +/-2cm,
Musi posiadać: absorbent neutralizujący zapach, system rozprowadzania wilgoci /przyśpieszający wchłanianie/,
paroprzepuszczalność pozwalającą skórze swobodnie oddychać, szeroki pasek klejowy zapewniający mocowanie do
bielizny, Chłonność co najmniej 680 g -/wg. Normy ISO 11948-1 *karta techniczna wyrobu/.
12. Podkłady higieniczne, rozmiar 90x60 cm, Musi posiadać: zewnętrzną warstwę z folii antypoślizgowej, miękką włókninę
wierzchnią , wkład chłonny z pulpy celulozowej .
Chłonność co najmniej 1800 g.-/wg Normy ISO 11948-1 *karta techniczna wyrobu/.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne

4.5.5.) Wartość części: 449210,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego dla Domu Pomocy Społecznej Nr.1 im. Marie Juchacz w
Gorzowie Wlkp.
1 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych jałowy z drenem 150 cm
2 Igły do zastrzyków jednorazowe nietoksyczne, niepirogenne,
0,5 mm x 25 mm
3 Igły do zastrzyków jednorazowe nietoksyczne, niepirogenne
0,6 mm x 30 mm
4 Igły do zastrzyków jednorazowe nietoksyczne, niepirogenne
0,7 mm x 30 mm
5 Igły do zastrzyków jednorazowe nietoksyczne, niepirogenne
0,8 mm x 38 mm
6 Igły do zastrzyków jednorazowe nietoksyczne, niepirogenne
0,9 mm x 40 mm
7 Igły do zastrzyków jednorazowe nietoksyczne, niepirogenne
1,2 mm x 40 mm
8 Strzykawki jednorazowego użytku jałowe 2 ml
9 Strzykawki jednorazowego użytku jałowe 5 ml
10 Strzykawki jednorazowego użytku jałowe 10 ml
11 Strzykawki jednorazowego użytku jałowe 20 ml
12 Nakłuwacz bezpieczny automatyczny ze stali nierdzewnej silikonowane, sterylizowane z systemem zabezpieczającym
przypadkowe zakłócia
13 Kaniula dożylna 0,9 mm x 25 mm bez latexu, z portem bocznym
14 Kaniula dożylna 1,1 x 32 mm bez latexu, z portem bocznym
15 Pojemnik na zużyty sprzęt ostry zakaźny plastikowy 2 litry
z etykietą do opisania wytwórcy
16 Pojemnik na zużyty sprzęt ostry zakaźny plastikowy 1 litr
z etykietą do opisania wytwórcy
17 Pojemnik na zużyty sprzęt ostry zakaźny plastikowy 0,7 litra
z etykietą do opisania wytwórcy
18 Zgłębnik żołądkowy 16 mm jałowy przeźroczysty z zatyczką
z podziałką głębokości, z atraumatycznym zakończeniem
19 Zgłębnik żołądkowy 18 mm jałowy jałowy przeźroczysty
z zatyczką z podziałką głębokości, z atraumatycznym zakończeniem
20 Kocher chirurgiczny z ząbkami 24 cm prosty
21 Nożyczki chirurgiczne z kulką do opatrunków 20 cm z matowej stali chirurgiczej
22 Ciśnieniomierz automatyczny z mankietem jednożyłowy
z pomiarem tętna mankiet 22-42 cm
23 Termometr elektroniczny cyfrowy do mierzenia temperatury ciała dotykowy
24 Termometr bezdotykowy do mierzenia temperatury ciała
25 Maska tlenowa jednorazowego użytku dla dorosłych na usta
i nos z drenem
26 Maska do nebulizacji jednorazowego użytku dla dorosłych
z pojemnikiem na lek
27 Kaniula do podawania tlenu przez nos/wąsy tlenowe 5m.
28 Kieliszki do leków jednorazowego użytku kolorowe 30 ml.
29 Pojemnik na leki-kasetka z podziałem dziennym
30 Staza do pobierania krwi u dorosłych
31 Ostrza chirurgiczne
32 Koreczki do wenflonów
33 Przecinacz do leków
34 Ochraniacze przeciwodleżynowe na pięty
35 Krążek przeciwodleżynowy pod pięty
36 Kaczka męska plastikowa
37 Basen sanitarny z pokrywą plastikowy
38 Wieszaki do worków na mocz mocowane do ramy łóżka
39 Wałek przeciwodleżynowy z granulatu dł.60 cm
40 Wałek przeciwodleżynowy z granulatu dł. 45 cm
41 Kompres żelowy 20x28 cm
42 Kompres żelowy 28x18 cm
43 Moździeż do leków
44 Stojak do kroplówek

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 15249,97 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Sukcesywna dostawa środków opatrunkowych dla Domu Pomocy Społecznej Nr.1 im.Marie Juchacz w Gorzowie
Wlkp. 3
1 Kompres włókninowy jałowy 10x10 cm 30g/m kwadratowy (blister a 3 szt)
2 Kompres gazowy jałowy 10x10 cm (blister a 3 szt) 17 nitkowe, 8 warstw
3 Kompres gazowy jałowy 5x5 cm (blister a 3 szt) 17 nitkowe, 8 warstw
4 Kompres jałowy gazowy 1/2 m kwadratowego, 17 nitkowy
5 Kompres jałowy gazowy 1 m kwadratowy, 17 nitkowy
6 Gaziki z celulozy bezpyłowe nacinane 12 warstwowe do injekcji 4 x 5 cm rolka (a 500 szt)
7 Opatrunek do mocowania kaniuli, sterylny
8 Opatrunek samoprzylepny z wkładem chłonnym 8 cm x 1m
9 Przylepiec do mocowania opatrunków włókninowy hipoalergiczny 15cm x10 m
10 Przylepiec do mocowania opatrunków włókninowy hipoalergiczny 5 cm x10 m
11 Opaska podtrzymująca 10 cm x 4 m
12 Opaska podtrzymująca 15 cm x 4 m
13 Opaska elastyczna 5 m x 12 cm
14 Opaska elastyczna 5 m x 10 cm
15 Przylepiec włókninowy na szpulce 2,5 cm x 5 m
16 Przylepiec włókninowy na szpulce 1,25 cm x 5 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 33711500-2 - Produkty do pielęgnacji skóry

4.5.5.) Wartość części: 14278,86 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 410624,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410624,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 410624,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sprzęt Rehabilitacyjno – Medyczny Plus Monika Kruczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080092540

7.3.3) Ulica: Jordanowo 86

7.3.4) Miejscowość: Świebodzin

7.3.5) Kod pocztowy: 66-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 410624,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15298,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15298,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15298,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Symed s.c. W. Kocój, M. Ditrejnowska, ul. Kosynierów 7 35-242 Rzeszów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180890379

7.3.3) Ulica: ul. Kosynierów 7

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-242

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15298,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12941,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13971,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12941,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SSymed s.c. W. Kocój, M. Ditrejnowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180890379

7.3.3) Ulica: ul. Kosynierów 7

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-242

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12941,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.