Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00305293/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie pomieszczeń i infrastruktury technicznej dla przeprowadzenia egzaminu państwowego dla pielęgniarek i położnych w sesji wiosennej w roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych
1.3.) Oddział zamawiającego: CKPPiP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013285610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pawińskiego 5A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-106
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 592 34 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckppip.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ckppip.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://.ckppip.ezamawiający.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie pomieszczeń i infrastruktury technicznej dla przeprowadzenia egzaminu państwowego dla pielęgniarek i położnych w sesji wiosennej w roku 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-177d6f47-5810-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00002462
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00025026/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zapewnienie pomieszczeń i infrastruktury technicznej dla przeprowadzenia egzaminu państwowego dla pielęgniarek i położnych w sesji wiosennej 2022r
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00305293/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GSO.260.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 89641,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zapewnienie pomieszczeń i infrastruktury technicznej dla przeprowadzenia egzaminu państwowego dla pielęgniarek i położnych w sesji wiosennej w roku 2022”.
Lokalizacja realizacji zamówienia: Warszawa
Wykonawca zapewni sale egzaminacyjne w okresie marzec/kwiecień/maj od poniedziałku do piątku dla liczby osób określonych w poniższym wykazie:
Wykaz egzaminów w sesji wiosennej 2022 roku
1. Ochrona zdrowia pracujących - liczba zdających 60, liczba członków komisji 6
2. Pielęgniarstwo anestezjologiczne i intensywnej opieki - liczba zdających 734, liczba członków komisji 18
3. Pielęgniarstwo chirurgiczne- liczba zdających 485, liczba członków komisji 14
4. Pielęgniarstwo epidemiologiczne - liczba zdających 95, liczba członków komisji 6
5. Pielęgniarstwo geriatryczne - liczba zdających 106, liczba członków komisji 6
6. Pielęgniarstwo ginekologiczno - położnicze - liczba zdających 257, liczba członków komisji 12
7. Pielęgniarstwo internistyczne - liczba zdających 679, liczba członków komisji 18
8. Pielęgniarstwo neonatologiczne - liczba zdających 178, liczba członków komisji 9
9. Pielęgniarstwo onkologiczne - liczba zdających 215, liczba członków komisji 9
10. Pielęgniarstwo operacyjne - liczba zdających 325, liczba członków komisji 12
11. Pielęgniarstwo opieki długoterminowej - liczba zdających 60, liczba członków komisji 6
12. Pielęgniarstwo opieki paliatywnej - liczba zdających 97, liczba członków komisji 6
13. Pielęgniarstwo pediatryczne- liczba zdających 141, liczba członków komisji 8
14. Pielęgniarstwo psychiatryczne - liczba zdających 104, liczba członków komisji 6
15. Pielęgniarstwo ratunkowe - liczba zdających 20, liczba członków komisji 6
16. Pielęgniarstwo rodzinne dla pielęgniarek - liczba zdających 135, liczba członków komisji 8
17. Pielęgniarstwo rodzinne dla położnych - liczba zdających 83, liczba członków komisji 6
Razem - liczba zdających 3774, liczba członków komisji 156
Termin każdego egzaminu ustala Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą w formie pisemnej w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Lokalizacja oferowanych pomieszczeń dla przeprowadzenia egzaminu państwowego w promieniu do 20 km od Dworca Centralnego w Warszawie, umożliwiająca dotarcie środkami komunikacji publicznej do sal egzaminacyjnych i bazy hotelowej.
Wykonawca zapewnieni do 100 miejsc noclegowych ze śniadaniem dla członków PKE, w pokojach jednoosobowych z łazienką lub dwuosobowych z łazienką do samodzielnego wykorzystania. Miejsce noclegowe ze śniadaniem obejmuje dobę/doby z dnia poprzedzającego egzamin i/lub w dniu egzaminu. Miejsca noclegowe powinny być zapewnione w budynku, w którym będzie przeprowadzony egzamin. Dla członków PKE korzystających z bazy hotelowej będą zapewnione miejsca parkingowe. Na co najmniej 10 dni przed ustalonym terminem egzaminu Wykonawca pisemnie poinformuje Zamawiającego o zapewnieniu miejsc noclegowych dla danego egzaminu.
W dniu egzaminu Wykonawca zapewnieni miejsca parkingowe dla członków PKE niekorzystających z bazy hotelowej.
Dostępność sal egzaminacyjnych w dniu egzaminu: na 5 godzin zegarowych, w przedziale od 10.00 – 15.00.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca udostępnieni oferowane pomieszczenia celem wglądu przez Zamawiającego.
Lokalizacja sal egzaminacyjnych w strefie wolnej od hałasu, zapewniającej warunki do przeprowadzenia egzaminu.
12. Egzamin w danej dziedzinie powinien odbywać się maksymalnie w czterech salach, w jednym budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych tj.
1) zapewnienie wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych budynków,
2) instalację urządzeń lub zastosowanie środków technicznych i rozwiązań architektonicznych w budynku, które umożliwiają dostęp do sal egzaminacyjnych i pomieszczeń sanitarno-higienicznych,
Sale egzaminacyjne, ciągi komunikacyjne oraz wszystkie pomieszczenia, z których będą korzystać osoby zdające (także osoby niepełnosprawne) oraz członkowie PKE powinny spełniać wszystkie wymagania P-poż. Przepustowość dróg ewakuacyjnych powinna być dostosowana do określonej liczby osób, które uczestniczą
w egzaminach, także dla osób ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji, a stan pomieszczeń powinien być zgodny z wymaganiami technicznymi.
Wykonawca oznaczy w widoczny sposób drogę prowadzącą od drzwi wejściowych budynku do sal egzaminacyjnych.
Wykonawca zapewni szatnię z obsługą oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne dla uczestników egzaminu w tym samym budynku, w którym będzie przeprowadzany egzamin państwowy.
Wykonawca zapewni pomieszczenie dla członków PKE umożliwiające przeprowadzenie spotkania organizacyjnego wraz z zapleczem kawowym (kawa, herbata, drobne ciasteczka) w budynku, w którym przeprowadzany będzie egzamin państwowy w godzinach od 8.00 do 15.00.
Wykonawca zapewnieni przed każdą salą egzaminacyjną stoliki (od 1 do 4) z osłoną antywirusową i krzesła (od 2 do 8) w zależności od liczby osób zdających i członków PKE. Stoliki przed drzwiami do sal egzaminacyjnych będą oznaczone cyfrą od 1 do 4.
Wykonawca zapewnieni przed każdą salą egzaminacyjną co najmniej jeden zestaw nagłaśniający.
Powierzchnia sal egzaminacyjnych powinna być dostosowana do liczby osób zdających i liczby członków PKE.
Sale egzaminacyjne wyposażone w:
1) zegar dostosowany do wielkości sali pozwalający wszystkim osobom zadającym jego odczytanie,
2) sprzęt nagłaśniający, w tym co najmniej 2 mikrofony,
3) odpowiednie oświetlenie naturalne i sztuczne, sprawne rolety/wertykale przeciwsłoneczne w oknach,
4) tablicę suchościeralną magnetyczną lub tablicę papierową nie mniejszą
niż 2 m2,
5) stoliki w ustawieniu szkolnym z parzystą liczbą rzędów, zapewniającym nie mniej niż 1,5 m odległości pomiędzy zdającymi wraz z krzesłami w liczbie odpowiadającej liczbie zdających – liczba miejsc w każdej sali egzaminacyjnej powinna być parzysta,
6) kilka dodatkowych stolików (od 2 do 6 sztuk) wraz z krzesłami,
7) stół lub stoliki wraz z krzesłami dla członków PKE (dostosowany do liczby członków PKE) usytuowany w odległości nie mniejszej niż 1,5 m od stolików osób zdających w pierwszych rzędach i od pozostałych członków PKE.
8) widoczne tablice dla każdego rzędu stolików z oznaczeniem grupa 1, grupa 2,
9) termometr bezdotykowy umożliwiający pomiar temperatury,
10) płyn do dezynfekcji rąk.
Dostępne będzie dodatkowe pomieszczenie dla matek karmiących w pobliżu sal egzaminacyjnych.
Wykonawca zapewni każdemu członkowi PKE:
a) w trakcie egzaminu wodę gazowaną lub niegazowaną w zakręcanych butelkach
o pojemności 0,5 l, kanapkę w jednorazowym opakowaniu i owoc.
b) po egzaminie dwudaniowy obiad (zupa, danie główne, napój) na terenie obiektu, w którym przeprowadzany będzie egzamin.
W dniu poprzedzającym egzamin Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania oceny przygotowania sal, w tym ustawienia stolików, z którego zostanie sporządzony protokół.
Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania zasad zapobiegania rozprzestrzeniania się wirusa SARS CoV-2, warunkujących bezpieczeństwo podczas przeprowadzania państwowego egzaminu specjalizacyjnego
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108175,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108175,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108175,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANGATE SANCAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231324200
7.3.3) Ulica: Nadrzeczna 7A lok 107
7.3.4) Miejscowość: Jabłonowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-552
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SANGATE SANCAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SANGATE SANCAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108175,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-03 do 2022-04-28INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.58.2024 Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sal konferencyjnych na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez KCER
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.