Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00637180/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
- 2024/BZP 00646725/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-11
- 2024/BZP 00651013/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Włocławek oraz Centrum Usług Społecznych Gminy Włocławek i odbiór przesyłek pocztowych z siedziby Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włocławek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866904
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 7
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@g.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmina.wloclawek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Włocławek oraz Centrum Usług Społecznych Gminy Włocławek i odbiór przesyłek pocztowych z siedziby Zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b29256a-a2a3-4a9b-94e7-38d32ee3f8f8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00002472
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002481/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Włocławek oraz Centrum Usług Społecznych Gminy Włocławek i odbiór przesyłek pocztowych z siedziby Zamawiającego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00637180
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RBIiR.271.2.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Włocławek oraz Centrum Usług Społecznych Gminy Włocławek wraz z usługą odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego.
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres:
a) świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zamawiającego, w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych listowych o wadze do 2000g oraz paczek o wadze do 10 kg w oparciu szczególnie o przepisy ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. 2023 poz. 1640 ze zm.) oraz akty wykonawcze do tej ustawy,
b) doręczanie przez Wykonawcę przesyłek pocztowych do każdego wskazanego przez Zamawiającego miejsca na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a poza granicami kraju do państw ujętych w wykazie umieszczonym w cenniku usług powszechnych w obrocie krajowym i zagranicznym, zatwierdzonym przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej i udostępnionym na stronie Urzędu Komunikacji Elektronicznej pod adresem: https://bip.uke.gov.pl/cenniki-uslug-powszechnych/,
c) zwrot do Zamawiającego przesyłek niedoręczonych oraz potwierdzeń odbioru,
d) odbiór przesyłek z siedziby Zamawiającego.
1.3. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny.
1.4. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.
1.5. Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
1.6. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określa - Załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
1.7. Opis przedmiotu zamówienia - zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196117,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196117,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196117,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S. A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525007313
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196117,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.04.2025 - 30.04.2025".
- Dostawy drobiu dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Przebudowa drogi gminnej nr 190503C Józefowo - Mursk - Smólnik o dł. 990m od km 1+755 do km 2 +745 w miejscowości Józefowo
- Program Dach - modernizacja pokryć dachowych
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko sp. z o.o. we Włocławku
- Remont istniejącego zbiornika wód odciekowych ze składowiska odpadów komunalnych w Regionalnym Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu, gm. Brześć Kujawski - II postępowanie
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Muzeum Narodowego w Krakowie
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH
- Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Radomiu
- Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie odbioru z siedziby Zamawiającego, przyjmowania, przemieszczania i doręczania do adresatów przesyłek pocztowych...
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Olsztynku
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.