eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RajgródOdbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rajgród



Ogłoszenie z dnia 2024-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rajgród

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAJGRÓD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 32

1.5.2.) Miejscowość: Rajgród

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-206

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 86 2721940

1.5.8.) Numer faksu: 86 2721941

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaneta.chylinska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umrajgrod.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-62f91039-8907-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rajgród

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62f91039-8907-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00002509

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055508/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Rajgród

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505820

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 238623,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Odbiór i transport odpadów
komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Rajgród”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług komunalnych na terenie Gminy Rajgród polegających na odbiorze odpadów komunalnych niesegregowanych i zbieranych selektywnie z nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady oraz zapewnienie worków i pojemników. Odbiór oznacza odebranie odpadów, transport i przekazanie do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Koszarówce, gm. Grajewo.
1) W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany:
a) odbierać odpady komunalne zmieszane, w szczególności:
1. odbierać odpady komunalne zmieszane bezpośrednio sprzed nieruchomości niezamieszkałych (dot. zabudowy letniskowej lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, budynków, przedszkoli, szkół i budynków użyteczności publicznej oraz gospodarstw agroturystycznych, ośrodków wczasowych, hoteli i pensjonatów, lokali gastronomicznych, pól kempingowych, pól namiotowych wykorzystywanych przez część roku oraz zakładów usługowych, produkcyjnych i handlowych oraz cmentarzy)
2. odbierać odpady komunalne zmieszane zgromadzone w zbiorczych pojemnikach w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, pochodzące z miejsc ogólnodostępnych,
3. zapewnić i utrzymać w należytym stanie technicznym i sanitarnym pojemniki do gromadzenia odpadów w miejscach ogólnodostępnych oraz w wyznaczonych obiektach użyteczności publicznej,
4. zapewnić dodatkowe odbiory odpadów komunalnych, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
b) odbierać odpady komunalne zbierane selektywnie, w szczególności:
1. odbierać odpady komunalne zbierane selektywnie bezpośrednio sprzed nieruchomości niezamieszkałych (dot. zabudowy letniskowej lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, wykorzystywanych przez część roku, pól kempingowych, pól namiotowych, budynków przedszkoli, szkół i budynków użyteczności publicznej oraz gospodarstw agroturystycznych, ośrodków wczasowych, hoteli i pensjonatów, lokali gastronomicznych oraz zakładów usługowych, produkcyjnych, handlowych i cmentarzy) odpady komunalne następujących frakcji:
1.1 tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe oraz metal–drobny złom - pojemnik/worek koloru żółtego, napis „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”,
1.2 papier i tekturę - pojemnik/worek koloru niebieskiego, napis „PAPIER”,
1.3 szkło kolorowe i szkło bezbarwne - pojemnik/worek koloru zielonego, napis „SZKŁO”
1.4 odpady ulegające biodegradacji – pojemnik/worek koloru brązowego, napis „BIO”
1.5 popiół – pojemnik/worek koloru szarego, napis „POPIÓŁ”.
2. zapewniać kolorowe (żółte, niebieskie, zielone, szare i brązowe) worki foliowe do gromadzenia odpadów w zabudowie letniskowej oraz dla przedsiębiorców,
3. zapewnić i utrzymać w należytym stanie technicznym i sanitarnym pojemniki do gromadzenia odpadów w miejscach ogólnodostępnych oraz w wyznaczonych obiektach użyteczności publicznej,
5. zapewnić dodatkowe odbiory odpadów komunalnych, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego
3. Na terenie gminy Rajgród znajduje się 31 miejscowości, w których znajdują się :
766 nieruchomości w zabudowie letniskowej i 74 inne nieruchomości niezamieszkałe
(szkoły, instytucje, obiekty handlowe, przedsiębiorcy itp.)
Jest to ilość szacunkowa i może ulec zmianie o ± 3%.
4. Szacuje się, że w ciągu trwania umowy Wykonawca odbierze łącznie ok. 350 Mg odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i zbieranych selektywnie. Jest to ilość szacunkowa i może ulec zmianie o ± 30%.
5. Operatorem Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Koszarówce jest BIOM Sp. z o.o.
z siedzibą w Dolistowie Starym I 144, 19-124 Jaświły. Operator ZZO wymaga zawarcia porozumienia pomiędzy nim a przekazującym odpady do ZZO.
6. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik
nr 4 do SWZ - Projekt umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260820,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464233,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260820,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451658891

7.3.3) Ulica: Dolistowo Stare I 144

7.3.4) Miejscowość: Jaświły

7.3.5) Kod pocztowy: 19-124

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260820,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.