Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00614768/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa auta z napędem 4x4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otyń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000548471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Otyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-106
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683559400
1.5.8.) Numer faksu: 683559401
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@otyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f31d3547-c9a7-44bf-9929-2c74700a515d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa auta z napędem 4x42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f31d3547-c9a7-44bf-9929-2c74700a515d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00002554
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001306/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa auta z napędem 4x4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00614768
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiZP.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu typu pick up z przeznaczeniem do jazdy w
terenie o napędzie 4x4 o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2024 roku,
spełniającego wszystkie postawione wymagania minimalne opisane w niniejszym SWZ i umowie.
Wymagania dotyczące samochodu:
1) fabrycznie nowy, nieuszkodzony, sprawny technicznie, posiadający ważne badania techniczne na minimum 3 lata,
2) 5 – osobowy,
3) posiadający silnik spalinowy wysokoprężny (silnik Diesel),
4) model wytwarzany aktualnie przez producenta,
5) rok produkcji: nie wcześniejszy niż 2024,
6) maksymalny przebieg samochodu: 20 km,
7) posiadający homologację wystawioną zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U.
2021 r. Poz. 450, 463, 694, 720);
8) spełniający wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po
drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ww. ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzeń
wykonawczych do tej ustawy;
9) spełniający wymogi Europejskich Standardów Emisji Spalin w zakresie emisji zanieczyszczeń, tlenków azotu, cząstek
stałych oraz węglowodorów: norma dopuszczalnych emisji spalin dla standardu minimum Euro 6.2; Średnio [g/km] 242–298.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34113200-4 - Samochody poruszające się po każdej nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "AUTO PODLASIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710508170
7.3.3) Ulica: Terespolska 14
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.