Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00504077/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów i skratek powstających na terenie Zakładu Karnego w Czarnem w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Czarnem
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Kwatermistrzowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319925
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pomorska, 1
1.5.2.) Miejscowość: Czarne
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-330
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dkw_czarne@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/zk_czarne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów i skratek powstających na terenie Zakładu Karnego w Czarnem w 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cd53dff-8901-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00002688
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00008153/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i skratek, powstających na terenie Zakładu Karnego w Czarnem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKW.2232.160.2023.AG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 252682,20 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 233965,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych powstających na terenie Zakładu Karnego w Czarnem przez okres 12 miesięcy o kodach odpadów:15 01 02 – plastik, w szacunkowej ilości: 400 pojemników 1100 l
15 01 01 – papier, w szacunkowej ilości: 120 pojemników 1100l;
20 01 99 – bio, w szacunkowej ilości: 10 pojemników 1100 l;
15 01 07 – szkło, w szacunkowej ilości 15 pojemników 1100 l;
20 03 01 – zmieszane, w szacunkowej ilości: 380 pojemników 1100l;
20 03 07 – wielkogabarytowe, w szacunkowej ilości 100 m³;
20 01 10 – odzież, w szacunkowej ilości 50 m3
Miejsce odbioru odpadów:
dla Części I:
a) Zakład Karny w Czarnem, ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne – budynek Warsztatu Dział Kwatermistrzowski, pojemniki 1100 l, – teren zamknięty Zakładu
b) Zakład Karny w Czarnem, ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne – Hotel dla funkcjonariuszy SW- pojemniki 1100 l, - budynek poza terenem zamkniętym
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
dla Części I:
1) Odbiór odpadów odbywać się będzie z terenu jednostki Zakładu Karnego w Czarnem – Warsztat Dział Kwatermistrzowski ( teren zamknięty ) jak i budynek poza terenem zamkniętym - Hotel dla funkcjonariuszy SW;
2) Odbiór odpadów jest możliwy jedynie w dni robocze w godzinach 07:00 – 13:00;
3) Każdorazowy wjazd na teren zamknięty Zamawiającego poprzedzony będzie odprawą na bramie głównej. Przedstawiciele Wykonawcy, celem realizacji zlecenia, mają prawo wstępu na teren jednostki Zamawiającego (także wjazd pojazdem specjalnym, przystosowanym do odbioru odpadów komunalnych), po uprzednim okazaniu dokumentu tożsamości, jak też po bezwzględnym zdeponowaniu na bramie posiadanych przy sobie przedmiotów niebezpiecznych oraz niedozwolonych, takich jak broń, telefon komórkowy, itp., zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2019 r. w sprawie szczegółowego trybu działań funkcjonariuszy Służby Więziennej podczas wykonywania czynności służbowych.
4) Wykonawca dokona odbioru odpadów własnym transportem z miejsca ich składowania wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca wykona załadunek odpadów bezpośrednio z miejsca ich składowania do własnych środków transportu, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, w ramach ceny usługi oraz pozostawi miejsca odbioru w należytym porządku, bez pozostawiania resztek odbieranych odpadów;
5) Przekazanie odebranych odpadów do odpowiedniej instalacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
6) Po odbiorze poszczególnych odpadów, Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzenie odbioru, dla każdego odebranego odpadu z osobna, celem udokumentowania (potwierdzenia) faktycznie odebranej ilości odpadów;
7) Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji umowy dostarczy wykaz jednostek sprzętowych oraz imienny wykaz pracowników wraz z numerami dokumentów tożsamości realizujących przedmiot umowy, celem wystawienia dokumentów uprawniających do poruszania się po terenie Zakładu Karnego w Czarnem;
8) Zamawiający informuje, że posiada własne pojemniki do gromadzenia odpadów o pojemności 1100 l;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 245295,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru skratek powstających na terenie Zakładu Karnego w Czarnem przez okres 12 miesięcy o kodach odpadów:19 08 01 – skratki, w szacunkowej ilości: 6 Mg.
Zakład Karny w Czarnem w Czarnem, ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne – plac przed garażami – poza terenem zamkniętym
Odbiór skratek odbywać się będzie z terenu jednostki Zakładu Karnego w Czarnem – plac przed garażami – poza terenem zamkniętym;
2) Odbiór odpadów jest możliwy jedynie w dni robocze w godzinach 07:00 – 15:00;
3) Wykonawca udostępni Zamawiającemu, od dnia rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy, przez cały okres realizacji przedmiotu umowy, kontener o poj. 5-7 m³ ( wykonany z materiału przeznaczonego do gromadzenia danego odpadu, kontener typu zamkniętego, posiadający otwory wrzutowe zabezpieczone klapą otwieraną do góry) w ilości 1 sztuka.
4) Wykonawca dokona odbioru zapełnionego kontenera własnym transportem z miejsca jego składowania wskazanego przez Zamawiającego;
5) Transport i przekazanie odebranych odpadów do odpowiedniej instalacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
6) Po odbiorze odpadów, Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzenie odbioru, celem udokumentowania (potwierdzenia) faktycznie odebranej ilości odpadów;
7) Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia:
Lp
Kod odpadu
Nazwa odpadu
Szacunkowa ilość:
Częstotliwość wywozu
1
19 08 01
skratki
6 Mg/rok
1 x 2 miesiące
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 7387,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245295,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245295,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245295,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI KOMUNALNE EKSPRES S.C. JERZY SKOTARCZAK, ROBERT BRODECKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 770707000
7.3.3) Ulica: KOŚCIUSZKI 42
7.3.4) Miejscowość: CZARNE
7.3.5) Kod pocztowy: 77-330
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245295,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7387,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7387,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7387,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI KOMUNALNE EKSPRES S.C. JERZY SKOTARCZAK, ROBERT BRODECKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 770707000
7.3.3) Ulica: KOŚCIUSZKI 42
7.3.4) Miejscowość: CZARNE
7.3.5) Kod pocztowy: 77-330
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7387,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI CZARNE
więcej: przetargi CZARNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu SP ZOZ w Proszowicach.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Michałów w 2025 r
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.