Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00285593/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Miasta Oświęcim do placówek oświatowych w roku 2022.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OŚWIĘCIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zaborska 2
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: +48338429311
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.oswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Miasta Oświęcim do placówek oświatowych w roku 2022.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c86d614-4e87-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00002691
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000893/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Miasta Oświęcim do placówek oświatowych na rok 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285593/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.40.2021.IV
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1) Przewóz 18 dzieci niepełnosprawnych na trasie dom‑szkoła‑dom na terenie Miasta Oświęcim do:
1.1) Specjalnego Ośrodka Szkolno‑Wychowawczego w Oświęcimiu, ul. Obozowa 40, obejmujący:
a) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania przy ul. Bałandy,
b) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania przy ul. Kochanowskiego,
c) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania przy ul. Budowlanych,
d) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania przy ul. Zagrodowej,
e) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania przy ul. Zaborskiej,
f) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania przy ul. Smoluchowskiego,
g) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania przy ul. Rydla,
h) dowóz trójki dzieci z miejsca zamieszkania przy ul. Pod Krukami do Internatu przy SOSW w poniedziałki i odwóz do domu w piątki po zajęciach,
i) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania przy ul. Dąbrowskiego,
j) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania przy ul. Budowlanych, odwóz po zajęciach na świetlicę terapeutyczną Stowarzyszenia „Szansa” w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 10 lub do miejsca zamieszkania w czasie, gdy świetlica jest nieczynna;
k) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Budowlanych,
l) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Konarskiego,
m) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Bałandy,
n) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Krasickiego.
1.2) Szkoły Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Oświęcimiu, ul. Śniadeckiego 26, obejmujący dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Obrońców Westerplatte.
1.3) Powiatowego Zespołu nr 2 Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego i Technicznych w Oświęcimiu, ul. Bema 8, obejmujący dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Kusocińskiego.
Opiekę nad dziećmi zapewnia Zamawiający. Dzieci dowożone będą wraz z wózkami inwalidzkimi i opiekunami.
2) Przewóz jednego dziecka niepełnosprawnego z miejsca zamieszkania przy ul. Bema do Szkoły Podstawowej dla Dzieci Niesłyszących w Bielsku‑Białej, ul. Kamienicka 11a oraz odwóz do miejsca zamieszkania.
Wykonawca winien zapewnić opiekę nad dzieckiem na całej trasie przejazdu dom‑szkoła‑dom. Wykonawca nie może powierzyć opieki nad dzieckiem innej osobie bez uzyskania zgody Zamawiającego.
3) Przewóz 6 dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno‑Edukacyjno‑Wychowawczego w Piasku, ul. Dworcowa 27, obejmujący:
3.1) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania przy ul. Zaborskiej,
3.2) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania przy ul. Sadowej,
3.3) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania przy ul. Stara Droga,
3.4) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania przy ul. Grobelnej,
3.5) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania przy ul. Konarskiego,
3.6) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania przy ul. Zwycięstwa.
4) Przewóz dwójki dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania przy ul. Sadowej do Lędzin (Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 w Lędzinach oraz Miejskie Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi Nr 2 w Lędzinach).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479370 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488508,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 488508,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "VANMED" W. Modzelewski, W. Sieprawski Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492206281
7.3.3) Ulica: ul. Wysokie Brzegi 2
7.3.4) Miejscowość: Oświęcim
7.3.5) Kod pocztowy: 32-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 488508,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- "Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 13 ton"
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Dostawa trzech serwerów dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau
- PRACE KONSERWATORSKIE ELEMENTÓW ŻELBETOWYCH ORAZ ZACHOWANYCH FRAGMENTÓW MURU CEGLANEGO W OBRĘBIE KOMORY GAZOWEJ KREMATORIUM II ( OBIEKT O NR INW. B-38 ) NA TERENIE BYŁEGO KL AUSCHWITZ II-BIRKENAU
- Dostosowanie budynku hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Rajsku do przepisów p.poż.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1877K ul. Browarna oraz ul. Borska w Harmężach"
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Libiąż do Krakowa, w okresie maj - czerwiec 2025 r.
- Transport autokarowy do Wiednia i do Bydgoszczy ADP.2301.51.2025
- Usługa przewozu osób
- "Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach - II"
- Realizacja zadań związanych z zapewnieniem opieki rannym dzikim zwierzętom bytującym na terenie miasta Bielska-Białej.
- 271.3.2025 Świadczenie usługi door to door
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.