eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Smołdzino"Dostawa pelletu drzewnego do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie w okresie grzewczym 2021/2022"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa pelletu drzewnego do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie w okresie grzewczym 2021/2022"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W SMOŁDZINIE

1.3.) Oddział zamawiającego: ZSP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771554678

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: BOHATERÓW WARSZAWY 48

1.5.2.) Miejscowość: Smołdzino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-214

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598117321

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@smoldzino.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://smoldzino.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawa pelletu drzewnego do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie w okresie grzewczym 2021/2022"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bf6112c-63cb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00002788

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000169/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywna dostawa opału drzewnego – pelletu do kotłowni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Smołdzinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328763/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP.48.26.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 70200 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

,,Dostawa opału drzewnego – pelletu do kotłowni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Smołdzinie w okresie grzewczym 2021/2022” w ilości 72 tony w workach 15 kg wskazanych poniżej:
1. Pellet musi charakteryzować się następującymi parametrami:
a) pellet klasy EN A1+
b) wartość energetyczna nie niższa niż 17,5 MJ/kg,
c) wilgotność nie większa niż 10%
d) zawartość popiołu nie większa niż 0,7%
e) zawartość siarki nie większa niż 0,03%
f) długość od 3,15 mm do 40 mm,
g) średnica 6 mm
h) gęstość nasypowa min. 600 kg/ m3
2. Dostawa pelletu będzie następować etapowo. O ilości pelletu i terminach poszczególnych dostaw Zamawiający będzie informował Wykonawcę telefonicznie z 5 dniowym wyprzedzeniem.
3. Rozładunek leży po stronie Zamawiającego.
4. Wykonawca winien poinformować dzień wcześniej o dostawie pelletu oraz 2 godziny przed przyjazdem dostawy w celu płynności rozładunku dostawy.
5. Dostawy pelletu odbywać się będą transportem wykonawcy w godzinach od 8.00 do 15.00 lub w godzinach ustalonych z dyrektorem szkoły.
6. Jednorazowa wielkość dostawy nie może być większa niż 24 palety ( jedna paleta 975 kg).
7. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu, każdorazowo wraz z fakturą wymagane atesty i certyfikaty na dostarczony pellet oraz Wykonawca gwarantuje jakość dostarczonego pelletu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
8. Termin wykonania zamówienia ustala się od dnia podpisania umowy do 30 sierpnia 2022 roku.
9. Podana cena 1 tony pelletu winna zawierać również transport do miejsca rozładunku.
10. W ofercie należy podać cenę brutto zgodnie z załącznikiem nr 1.
11. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonać wizji lokalnej przedmiotu zamówienia w tym warunki rozładunku. Oferta powinna zawierać wszystkie czynności towarzyszące niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że do dnia złożenia ofert tj. 04 stycznia 2022 roku do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta. O godzinie 10:12 na adres szkoły sekretariat@smoldzino.edu.pl wpłynęła oferta złożona przez firmę Węglopasz Sp.z.o.o. uul. Piątkowska 149/6, 60-648 Poznań. Zgodnie z zapisami SWZ Rozdział III Informacje dotyczące przebiegu postępowania pkt. 2 Sposób oraz termin składania ofert ( ofertę należy złożyć za pośrednictwem miniPortalu). W związku z powyższym oferta ww. Wykonawcy zostaje odrzucona.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.