Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00274404/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wybranych dróg powiatowych na terenie powiatu kolbuszowskiego polegająca na budowie chodników
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Kolbuszowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830443232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11-go Listopada 10
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@kolbuszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4d747613-4859-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
drogi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa wybranych dróg powiatowych na terenie powiatu kolbuszowskiego polegająca na budowie chodników2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d747613-4859-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00002807
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274404/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP-2720.I.12.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 700000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 227 R Trześń – Domatków – Bukowiec – Kupno polegająca na budowie chodnika w miejscowości TrzesńZadanie obejmuje: I etap budowy chodnika w km 0+242 - 0+633 polegającej na budowie chodnika dla pieszych w miejscowości Trześń. Inwestycja polegała będzie na:
- wykonaniu chodnika z betonowej kostki brukowej szer. 1,5 m na odcinku od km 0+242 do km 0+633 po stronie lewej wraz z robotami towarzyszącymi
- przebudowie zjazdów indywidualnych,
- wykonaniu pobocza gruntowego ulepszonego kruszywem łamanym o szerokości 1,0 m,
- umocnieniu rowu otwartego na skarpach płytami ażurowymi 60x40x8cm i dnie płytami betonowymi 35x35x5cm,
- przebudowie przepustów pod zjazdami wraz z umocnieniem wlotu i wylotu ściankami czołowymi prostymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 162 R Mielec – Rzochów – Przyłęk – Ostrowy Tuszowskie – Podtrąba polegająca na budowie chodnika w miejscowości PrzyłękZadanie obejmuje: I etap budowy chodnika w km 9+140 – 9+450 strona prawa polegającej na budowie chodnika dla pieszych w miejscowości Przyłęk. Inwestycja polegała będzie na:
- wykonaniu chodnika z betonowej kostki brukowej szer. 2 m na odcinku od km 9+140 do km 9+450 po stronie prawej wraz z robotami towarzyszącymi
- przebudowie zjazdów indywidualnych,
- wykonaniu pobocza gruntowego ulepszonego kruszywem łamanym o szerokości 1,0 m,
- umocnieniu rowu otwartego na skarpach płytami ażurowymi 60x40x8cm i dnie płytami betonowymi 35x35x5cm,
- przebudowie przepustów pod zjazdami wraz z umocnieniem wlotu i wylotu ściankami czołowymi prostymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 300000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III : Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 227 R Trześń – Domatków – Bukowiec – Kupno polegająca na budowie chodnika w miejscowości Bukowiec strona lewaZadanie obejmuje: I etap budowy chodnika w km 9+407 – 8+519,50 strona prawa polegającej na budowie chodnika dla pieszych w miejscowości Przyłęk. Inwestycja polegała będzie na:
- wykonaniu chodnika z betonowej kostki brukowej szer. 2 m na odcinku od km 9+140 do km 9+450 po stronie prawej wraz z robotami towarzyszącymi
- przebudowie zjazdów indywidualnych,
- wykonaniu pobocza gruntowego ulepszonego kruszywem łamanym o szerokości 1,0 m,
- umocnieniu rowu otwartego na skarpach płytami ażurowymi 60x40x8cm i dnie płytami betonowymi 35x35x5cm,
- przebudowie przepustów pod zjazdami wraz z umocnieniem wlotu i wylotu ściankami czołowymi prostymi.
Projektuje się przebudowę odcinka drogi powiatowej w km 8+407 – 8+519,50 –etap I
Planowane w związku realizacją inwestycji zmiany w odniesieniu do stanu istniejącego będą
obejmować:
- zabezpieczenie sieci teletechnicznej dwudzielnymi rurami ochronnymi HDPE DN160,
- wykonanie po lewej stronie drogi sieci kanalizacji deszczowej z wpustami, do których
kierowane będą wody opadowo-roztopowe spływające z terenu jezdni i chodnika,
- wykonanie prawostronnego ścieku powierzchniowego przy jezdni drogowej szerokości 0,2 m
(zwiększy szerokość jezdni do 5,7 m),
- wykonanie prawostronnego chodnika dla pieszych o podstawowej szerokości użytkowej 2,0
m (2,23 m z krawężnikiem i obrzeżem).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 418352,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUK-DAR Dariusz Skawiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 817-166-37-34
7.3.4) Miejscowość: Breń Osuchowski 91
7.3.5) Kod pocztowy: 39-304
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227549,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356797,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227549,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Koparką i Roboty Ziemne Andrzej Gawlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 818-113-52-44
7.3.3) Ulica: ul. Polna 10
7.3.4) Miejscowość: Sędziszów Młp.
7.3.5) Kod pocztowy: 39-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Koparką i Roboty Ziemne Andrzej Gawlik
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Koparką i Roboty Ziemne Andrzej Gawlik
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227549,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88144,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174093,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88144,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Koparką i Roboty Ziemne Andrzej Gawlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 818-113-52-44
7.3.3) Ulica: ul. Polna 10
7.3.4) Miejscowość: Sędziszów Młp.
7.3.5) Kod pocztowy: 39-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Koparką i Roboty Ziemne Andrzej Gawlik
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Koparką i Roboty Ziemne Andrzej Gawlik
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88144,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Przebudowa dróg gminnych o nr 120366D oraz 120370D w miejscowości Przygórze
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.