eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćKonserwacja i eksploatacja urządzeń oświetlenia drogowego, stanowiących własność Miasta Zamość



Ogłoszenie z dnia 2025-01-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja i eksploatacja urządzeń oświetlenia drogowego, stanowiących własność Miasta Zamość

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 677-23-37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja i eksploatacja urządzeń oświetlenia drogowego, stanowiących własność Miasta Zamość

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d0153f5-2c27-434e-b043-5789212ea331

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00002889

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011515/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług w zakresie konserwacji oświetlenia ulic, placów, parków i innych otwartych terenów publicznych będących własnością Miasta Zamość

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578995

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne:
Podstawa prawna: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
Uzasadnienie wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki:
a) Zamawiający jest jednostką sektora finansów publicznych,
b) Zamówienie jest udzielane osobie prawnej i zostały spełnione łącznie poniższe warunki:
- Zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę,
- ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego, sprawującego kontrolę,
- w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.

Ze względu na limit znaków w sekcji III pkt 3.1.1 formularza interaktywnego ogłoszenia, uzasadnienie faktyczne wyboru trybu zostało zawarte w sekcji IX ogłoszenia w pozycji INFORMACJE DODATKOWE

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.55.2024.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 653644,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i eksploatacja urządzeń oświetlenia drogowego przy wykorzystaniu sieci oświetleniowej, stanowiącej własność Miasta Zamość i zlokalizowanej na terenie administrowanym przez Miasto Zamość.
2. W skład zalicznikowej sieci oświetleniowej wchodzą następujące urządzenia elektroenergetyczne:
- linie energetyczne kablowe – oświetleniowe,
- wysięgniki i oprawy oświetleniowe,
- tablice i szafki rozdzielczo - sterownicze oświetleniowe.
3. Wykonawca w ramach konserwacji sieci i lamp oświetleniowych oraz wymiany źródeł światła będzie wykonywał następujące prace:
1) prace planowe obligatoryjne, których zakres i częstotliwość prowadzenia nie zależą od woli Stron, a do których Zamawiający - właściciel urządzeń - zobowiązany jest na podstawie przepisów o eksploatacji. Do tych prac zalicza się w szczególności:
- oględziny linii kablowych oświetleniowych,
- oględziny urządzeń oświetleniowych,
- pomiar rezystancji izolacji,
- pomiar natężenia oświetlenia,
- pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej,
- wykonywanie innych wymaganych pomiarów w sposób i z częstotliwością określoną w szczegółowych przepisach oraz na wniosek Zamawiającego.
- całodobowa dyspozycyjność i dozór techniczny nad urządzeniami oświetleniowymi,
- ocena stanu technicznego urządzeń oświetleniowych,
2) prace planowe wynikające z bieżącego utrzymania sprawności oświetlenia miasta Zamość, tj.:
- wymiana uszkodzonych źródeł światła, oprawek, dławików i kondensatorów, itd.,
- wymiana uszkodzonych wysięgników, drzwiczek i tablic bezpiecznikowych słupowych itd.,
- regulacja położenia opraw i odbłyśników oraz zwisów przewodów oświetlenia drogowego itd.,
- naprawa tablic rozdzielczych, szaf oświetleniowych (wymiana zamków, rygli, drzwiczek) oraz wyposażenia (zegary, bezpieczniki, wyłączniki, styczniki itp.),
- wymiana, remont linii kablowych oraz lokalizacja ich uszkodzeń,
- przycinanie gałęzi drzew przysłaniających oprawy oświetleniowe oraz pochłaniające strumień świetlny,
- kontrola czasu zapalania i wyłączania oświetlenia,
- utrzymanie świecenia wszystkich opraw świetlnych w ustalonych godzinach, w odniesieniu do czasu wschodu i zachodu słońca,
- sprawdzanie posadowienia i przywracanie pionowości słupów oświetleniowych,
- malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarń, tablic rozdzielczych i szafek oraz numeracji słupów oświetleniowych,
- wykonywanie min. 1 raz w miesiącu objazdów kontrolnych działania oświetlenia ulicznego,
- Zamawiający może zlecić ustawienie zegarów wg wskazanego czasu załączania/wyłączania poszczególnych obwodów oświetlenia,
- zakup i wymiana w ciągu jednego miesiąca kalendarzowego uszkodzonych na skutek zdarzeń drogowych, aktów wandalizmu i zdarzeń będących skutkiem działania siły wyższej następujących elementów: szaf sterowniczych i złączy, słupów oświetleniowych, wysięgników i innych naziemnych elementów sieci oświetlenia ulicznego.
4. Usługa będzie świadczona w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 759490,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 759490,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 759490,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Zamościu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 867-225-53-02

7.3.3) Ulica: Droga Męczennikow Rotundy 2

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 759490,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Ciąg dalszy z sekcji III pkt 3.1.1. ogłoszenia - TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
Uzasadnienie faktyczne:
Zamówienie zostało udzielone przez Miasto Zamość na rzecz Zakładu Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Zamościu z siedzibą Droga Męczenników Rotundy 2, 22-400 Zamość, ponieważ zostały spełnione warunki określone w art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie spełnienia warunków, o których mowa powyżej:
1) Miasto Zamość sprawuje nad Zakładem Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Zamościu kontrolę:
Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Zamościu z siedzibą Droga Męczenników Rotundy 2, 22-400 Zamość (dalej: ZUK Spółka z o.o. w Zamościu) działa na podstawie umowy Spółki, zawartej w dniu 11 lipca 2022 r., zmienionej aktem notarialnym z dnia 23 sierpnia 2022 r. (Rep. A Nr 3971/2022) oraz aktem notarialnym z dnia 28 września 2022 r. (Rep. A Nr 42410/2021).
Spółka powstała w wyniku wydzielenia ze struktur Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Zamościu (dalej: PGK Spółka z o.o. w Zamościu) zorganizowanej części przedsiębiorstwa. Wpis do rejestru w Krajowym Rejestrze Sądowym nastąpił w dniu 12 lipca 2022 r. pod nr 0000981635. Wpisu dokonał Sąd Rejonowy Lublin Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
W ZUK Spółka z o.o. w Zamościu nie występuje jakikolwiek udział kapitału prywatnego. Kapitał zakładowy Spółki dzieli się na 21.670 udziałów o łącznej wartości 2.167.000,00 złotych. Wszystkie udziały objęte są przez PGK Spółka z o.o. w Zamościu, w której to Spółce 100% udziałów objętych jest przez Miasto Zamość.
2) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej (ZUK Spółka z o.o. w Zamościu) dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego, sprawującego kontrolę:
Ze względu na dzień rozpoczęcia działalności przez ZUK Spółka z o.o. w Zamościu, dane dotyczące średniego przychodu Spółki za 3 lata poprzedzające udzielenie zamówienia, są niedostępne.
Z uwagi na powyższe procent działalności, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 11 lit. b ustawy Prawo zamówień publicznych, został ustalony na podstawie prognoz handlowych. Punktem wyjścia do ustalenia tych prognoz są przychody uzyskane przez ZUK Spółka z o.o. w Zamościu w 2022 r., 2023 r. oraz za okres 9 miesięcy 2024 r.
W 2022 r. Spółka osiągnęła przychody w wysokości 1.070.707,41 zł, z czego przychody z tytułu sprzedaży usług na rzecz Miasta Zamość wyniosły 1.054.257,67 zł, stanowiąc 98,46% ogółu przychodów osiągniętych przez Spółkę w 2022 r. Natomiast w 2023 r. Spółka osiągnęła przychody w wysokości 4.587.935,35 zł, z czego przychody z tytułu sprzedaży usług na rzecz Miasta Zamość wyniosły 4.537.614,49 zł, co stanowi 98,90% całości przychodów uzyskanych przez Spółkę w 2023 r. W okresie od 1 stycznia 2024 r. do 30 września 2024 r. Spółka osiągnęła przychody w wysokości 3.907.752,74 zł, z czego przychody z tytułu sprzedaży usług na rzecz Miasta Zamość wyniosły 3.896.000,54 zł, co stanowi 99,70% całości przychodów uzyskanych przez Spółkę w tym okresie. W oparciu o powyższe dane uznać można, że w 2024 roku ponad 90% uzyskanych przez Spółkę przychodów wynikało będzie z realizacji zadań powierzonych jej przez Miasto Zamość. Tym bardziej, że większość zawartych przez ZUK Spółka z o.o. w Zamościu umów, dotyczących realizacji zadań w 2024 r., dotyczy zadań zleconych Spółce przez Miasto Zamość, a usługi świadczone na rzecz pozostałych podmiotów mają charakter marginalny.
3) w Zakładzie Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Zamościu nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego:
Kapitał zakładowy ZUK Spółka z o.o. w Zamościu na dzień 12 listopada 2024 r. wynosi 2.167.000,00 zł i dzieli się na 21.670 udziałów o wartości nominalnej 100,00 złotych każdy. Wszystkie udziały objęte są przez PGK Spółka z o.o. w Zamościu, w której to spółce 100% udziałów objętych jest przez Miasto Zamość.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.