eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówObsługa Targowiska Miejskiego przy ul. Targowej 2 oraz miejsc handlu okrężnego na terenie miasta Knurowa.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa Targowiska Miejskiego przy ul. Targowej 2 oraz miejsc handlu okrężnego na terenie miasta Knurowa.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04705366-0bb8-4947-8882-0aaa42c38fcb

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa Targowiska Miejskiego przy ul. Targowej 2 oraz miejsc handlu okrężnego na terenie miasta Knurowa.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04705366-0bb8-4947-8882-0aaa42c38fcb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00002965

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009436/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Obsługa targowiska miejskiego przy ul. Targowej 2 oraz miejsc handlu okrężnego na terenie miasta Knurowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582725

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.43.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 646571,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na obsłudze Targowiska Miejskiego przy ul. Targowej 2 oraz miejsc handlu okrężnego na terenie miasta Knurowa.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in. wykonywanie przez Wykonawcę następujących czynności:
1) zapewnienie porządku i czystości na Targowisku Miejskim oraz w miejscach wyznaczonych do handlu okrężnego,
2) zapewnienie porządku i czystości w miejscach wyznaczonych do handlu okrężnego prowadzonego w związku z uroczystościami odpustowymi,
3) zapewnienie odbioru odpadów stałych z terenu Targowiska Miejskiego oraz miejsc wyznaczonych do handlu okrężnego poprzez zawarcie stosownej umowy z firmą wykonującą usługi w zakresie odbioru odpadów stałych z terenu Gminy Knurów, wpisaną do rejestru działalności regulowanej,
4) wykonywanie konserwacji i bieżących napraw sprzętu stanowiącego wyposażenie Targowiska Miejskiego oraz miejsc wyznaczonych do handlu okrężnego, będącego własnością Zamawiającego,
5) wykonywanie konserwacji i bieżących napraw ławek i koszy na śmieci, usytuowanych w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia na Targowisko Miejskie,
6) regularne opróżnianie (co najmniej 2 razy w tygodniu) kosza na śmieci usytuowanego w miejscu wyznaczonym do handlu okrężnego przy Alei Piastów w Knurowie, jego konserwacja i bieżąca naprawa,
7) utrzymanie i bieżąca konserwacja budynku socjalnego usytuowanego na Targowisku Miejskim w Knurowie przy ul. Targowej 2 oraz dokonywanie drobnych napraw sprzętu stanowiącego jego wyposażenie,
8) bieżąca konserwacja konstrukcji zadaszenia targowiska,
9) wywieszanie ogłoszeń i reklam oraz nadawanie ich przez radiowęzeł, zgodnie z obowiązującymi regulacjami,
10) zapewnienie dostaw energii elektrycznej i wody na Targowisko Miejskie poprzez zawarcie stosownych umów z Zakładem Energetycznym oraz z Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji w Knurowie, w tym zapewnienie dostaw energii elektrycznej na potrzeby ogrzewania budynku socjalnego, ogrzania wody, oświetlenia konstrukcji zadaszenia oraz zapewnienie dostaw wody i odbioru ścieków dla potrzeb ogólnodostępnych toalet,
11) utrzymanie usytuowanych w budynku socjalnym ogólnodostępnych toalet w czystości i porządku oraz bieżące zapewnienie środków czystości i artykułów higienicznych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło, środki czystości, środki dezynfekujące),
12) ochrona sprzętu i urządzeń znajdujących się na Targowisku Miejskim,
13) zapewnienie porządku i czystości na parkingu oraz wykonywanie konserwacji i bieżących napraw,
14) utrzymywanie w należytym stanie zieleni na Targowisku Miejskim oraz w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia na Targowisko Miejskie, jak również w bezpośrednim sąsiedztwie parkingu,
15) zimowe utrzymywanie:
a) powierzchni Targowiska Miejskiego oraz w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia na jego teren,
b) powierzchni parkingu w soboty targowe,
c) powierzchni miejsca wyznaczonego do handlu okrężnego przy Alei Piastów w Knurowie,
16) obsługa miejsc wyznaczonych do handlu przez rolników i ich domowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
17) przestrzeganie regulaminu targowiska uchwalonego przez Radę Miasta, przepisów sanitarnych, przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów porządkowych, a także regulacji dotyczących gospodarki odpadami oraz ustawy dotyczącej czystości i porządku w gminach.
3. Przedmiot zamówienia i zakres świadczenia usług został szczegółowo określony we wzorze umowy oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79941000-2 - Usługi pobierania opłat

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90910000-9 - Usługi sprzątania

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

75112000-4 - Usługi administracyjne dotyczące działalności gospodarczej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6) PZP, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wada polega na podaniu w SWZ zawyżonych kosztów obsługi Targowiska, które jest wadą nieusuwalną obciążającą postępowanie w sposób nieodwracalny, gdyż po otwarciu złożonych ofert nie można zmienić wysokości podanych kosztów obsługi Targowiska w Specyfikacji Warunków Zamówienia i cen złożonych ofert, które zostały skalkulowane w oparciu o te koszty.
Podanie zawyżonych kosztów obsługi Targowiska miało wpływ na wysokość cen złożonych ofert i w efekcie miałoby istotny wpływ na wynik postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, powodując naruszenie przestrzegania podstawowych zasad udzielania zamówień publicznych, tj. uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498888,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 755712,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.