Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00306209/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
- 2021/BZP 00316341/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa jednej koparko-ładowarki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNO-MIESZKANIOWEJ W KUNOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290615060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 47
1.5.2.) Miejscowość: Kunów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-415
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 412613155
1.5.8.) Numer faksu: +48 412613156
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@zgkmkunow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgk-kunow.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa jednej koparko-ładowarki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e6204af-582f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00002971
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306209/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGKM.I.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406504,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup oraz dostawa do siedziby Zamawiającego 1 sztuki koparko – ładowarki w ramach dotacji celowej z budżetu Gminy Kunów, pn.: „Zakup koparko – ładowarki”. Zamawiający oczekuje terminowej realizacji zamówienia. W przypadku utraty dofinansowania z winy Wykonawcy (np. niezrealizowanie w terminie, niezgodność z ofertą) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne na zasadach określonych we wzorze umowy (załącznik Nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia). 3.Koparko – ładowarka musi być fabrycznie nowa, kompletna, wolna od wad materiałowych, konstrukcyjnych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowana w 2021 roku. Koparko - ładowarka może pochodzić z ekspozycji w punktach sprzedaży, nie może mieć przebiegu większego niż 10 mtgodz. Koparko - ładowarka musi spełniać wymogi obowiązujących przepisów unijnych w zakresie emisji spalin (wymagane min. STAGE V) oraz posiadać homologację wystawioną zgodnie z art. 70b ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2021 roku poz. 450). Koparko - ładowarka ma spełniać wszystkie wymagania określone w obowiązujących przepisach prawnych, w tym określone w dziale III ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 roku poz. 450) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. 4.Koparko - ładowarka musi posiadać wszelkie niezbędne wymagane przepisami homologacje i dopuszczenia do ruchu lub badania techniczne. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia – „Opis przedmiotu zamówienia” (Specyfikacja funkcjonalno - techniczna). Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa „wzór umowy” - załącznik Nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. 6.Dostarczona koparko - ładowarka winna posiadać komplet dokumentów niezbędnych do zarejestrowania zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, na zasadach dopuszczenia do ruchu oraz 2 komplety instrukcji obsługi i konserwacji pojazdu w języku polskim, książkę gwarancyjną pojazdu i umowę gwarancyjną.
7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert „równoważnych” o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (oferty równoważne nie mogą być gorsze pod względem posiadanych parametrów jakościowych, ilościowych oraz spełniać minimum te same funkcje). Wykonawca, który powołuje się na równoważne rozwiązania, jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 8.Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalno – Mieszkaniowy w Kunowie, ul. Partyzantów 47, 27-415 Kunów.
9.Warunki ogólne wykonania zamówienia:
1)przedmiot zamówienia musi być zrealizowany w sposób kompletny i całościowy ze względu na cele zamówienia i swoje przeznaczenie oraz charakter;
2)przedmiot zamówienia musi pochodzić z legalnego kanału dystrybucji zgodnie z wymaganiami producentów;
3)Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
10. Warunki ogólne wykonania zamówienia:
1) przedmiot zamówienia musi być zrealizowany w sposób kompletny i całościowy ze względu na cele zamówienia i swoje przeznaczenie oraz charakter;
2) przedmiot zamówienia musi pochodzić z legalnego kanału dystrybucji zgodnie z wymaganiami producentów;
3) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
11. Warunki dotyczące serwisu gwarancyjnego:
1) Oferowany przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją. Okres gwarancji będzie liczony od daty rejestracji pojazdu.
2) Wykonawca gwarantuje dostęp do stacji serwisowej obsługi pojazdów, znajdującej się w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego wskazanej w punkcie 9, która zapewni obsługę serwisową pojazdu bez utraty gwarancji.
3) Szczegółowe warunki dotyczące serwisu gwarancyjnego zostały określone we wzorze umowy.
12. Koparko – ładowarka zostanie objęty gwarancją zgodnie z warunkami Specyfikacji Warunków Zamówienia i ofertą Wykonawcy:
• gwarancja obejmuje cały pojazd, w tym w szczególności podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu z wyjątkiem części zużywających się w trakcie eksploatacji (np. klocki hamulcowe) na okres minimum 12 miesięcy, przy założeniu, że roczny przebieg pojazdu nie przekroczy 1000 motogodzin z pełną usługą serwisową, (dojazd, robocizna, materiały eksploatacyjne) na przedmiot zamówienia
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 punkt 7 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
16. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik Nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
17. Stosownie do treści art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający nie wymaga aby realizacja zamówienia dostosowana była do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych, ze względu na przedmiot zamówienia nie musi on spełniać kryteriów dostępności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43261100-1 - Ładowarki mechaniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 497904,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497904,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 497904,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kalita Paweł TECH-Ekspert Południe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661001673
7.3.3) Ulica: Władysława Grabskiego 14
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Paweł Kalita Tech-Ekspert Południe
jakie przetargi wygrała firma
Paweł Kalita Tech-Ekspert Południe
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497904,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.