Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00301151/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa zbiorników wodnych na terenie działania ZZ w Sieradzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne-poznan@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r10784,Obsluga-zbiornikow-wodnych-na-terenie-dzialania-ZZ-w-Sieradzu.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa zbiorników wodnych na terenie działania ZZ w Sieradzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10e37234-5670-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00002979
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301151/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PO.ROZ.2810.92.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 191056,91 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 109101,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest obsługa zbiornika wodnego Próba na terenie działania Nadzoru Wodnego Sieradz, poprzez obsługę obiektów i urządzeń wchodzących w skład zbiornika wodnego. W ramach zamówienia przewidziano do wykonania prace polegające m.in. na:- regulowanie poziomu lustra wody zgodnie z pozwoleniem wodnoprawnym,
- utrzymanie czystości na zaporze i jej obrzeżach,
- oczyszczanie na bieżąco stopnia betonowego na wlocie do zbiornika, oraz koryta rzeki Żegliny od zapory do mostu drogowego,
- składanie do Nadzoru Wodnego Sieradz cotygodniowych meldunków o stanie urządzeń zbiornika i występujących ewentualnych nieprawidłowościach.
Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, z podaniem ich lokalizacji określają: Opis przedmiotu zamówienia, Przedmiar robót i Mapki poglądowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.5.5.) Wartość części: 34191,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest obsługa zbiornika wodnego Smardzew na terenie działania Nadzoru Wodnego Sieradz, poprzez obsługę obiektów i urządzeń wchodzących w skład zbiornika wodnego. W ramach zamówienia przewidziano do wykonania prace polegające m.in. na:- regulowanie poziomu lustra wody zgodnie z pozwoleniem wodnoprawnym,
- prowadzenie książki gospodarowania wodą, prowadzenie i zapisywanie codziennych odczytów na łatach wodowskazowych,
- uruchamianie mechanizmów elektrycznych zasuw,
- utrzymanie w czystości magazynu przyobiektowego,
- zbieranie na bieżąco śmieci i zanieczyszczeń z terenu zapór, obrzeży zbiornika oraz lustra wody w czaszy zbiornika,
- ręczne usuwanie namułu z osadników studzienek drenażowych,
- bieżący nadzór nad utrzymaniem drożności rowów drenażowych poniżej zapory,
- likwidacja roślinności z umocnień zapór (gabionów),
- składanie do Nadzoru Wodnego Sieradz cotygodniowych meldunków o stanie urządzeń zbiornika i występujących ewentualnych nieprawidłowościach.
Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, z podaniem ich lokalizacji określają: Opis przedmiotu zamówienia, Przedmiar robót i Mapki poglądowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.5.5.) Wartość części: 61479,94 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest obsługa zbiornika Góra Bałdrzychowska na terenie działania Nadzoru Wodnego Poddębice, poprzez obsługę obiektów i urządzeń wchodzących w skład zbiornika wodnego. W ramach zamówienia przewidziano do wykonania prace polegające m.in. na:- kontroli stanu budowli wchodzących w skład obiektu oraz w sąsiedztwie jazu piętrzącego,
- usuwaniu zanieczyszczeń z elementów konstrukcyjnych,
- kontroli i czyszczeniu studni rewizyjnych rurociągu doprowadzającego,
- zbieraniu odpadów i nieczystości z terenu obiektu, systematyczne opróżnianie pojemników na odpady,
- smarowaniu mechanizmów wyciągowych zamknięć jazu oraz mnicha spustowego,
- dozorze obiektu oraz kontenerów warsztatowo - magazynowych z wyposażeniem i sprzętem do obsługi zbiornika,
- obsługa urządzeń piętrzących zbiornika,
- odczytywanie stanów wody z łat wodowskazowych i prowadzenie dziennika gospodarowania wodą zgodnie z obowiązującą instrukcją gospodarowania wodą przekazywanie informacji o przebiegu przepływów ekstremalnych oraz o sytuacjach i innych zagrożeniach na obiekcie.
Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, z podaniem ich lokalizacji określają: Opis przedmiotu zamówienia, Przedmiar robót i Mapki poglądowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.5.5.) Wartość części: 38523,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33998,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33998,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33998,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Józef Olszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271315990
7.3.3) Ulica: ul. Topolowa 50
7.3.4) Miejscowość: Brzeźnio
7.3.5) Kod pocztowy: 98-275
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE-OLSZEWSKI JÓZEF
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE-OLSZEWSKI JÓZEF
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33998,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59996,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59996,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59996,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Józef Olszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271315990
7.3.3) Ulica: ul. Topolowa 50
7.3.4) Miejscowość: Brzeźnio
7.3.5) Kod pocztowy: 98-275
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE-OLSZEWSKI JÓZEF
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE-OLSZEWSKI JÓZEF
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59996,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38514,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38514,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38514,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROKSYMA Mariusz Gapiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8281056314
7.3.3) Ulica: ul. Łęczycka 54
7.3.4) Miejscowość: Poddębice
7.3.5) Kod pocztowy: 99-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38514,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa szkolenia CISM (Critical Incident Stress Management)
- Zakup stanowisk dydaktycznych do badania sprężyn oraz modułowych stanowisk do badania przekładni, sprzęgieł i elementów napędu liniowego, w podziale na pakiety
- Dostawa kart przedpłaconych do zakupu materiałów remontowo-budowlanych, konserwatorskich i innych przez okres 24 miesięcy liczony od dnia aktywacji kart
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do jednostek CUL
- Przeglądy techniczne stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- Zabezpieczenie erodowanego brzegu rzeki Bug Graniczny w km 255+000 - 256+500, m. Pratulin, gm. Rokitno, pow. bialski, woj. lubelskie - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Projekt kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sutków
- ,,Przebudowa drogi powiatowej Nr 4009W Świerczek - Szydłówek wraz z odwodnieniem (dokumentacja)"
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków Obrębu Dębna i Łodzina, Gm. Sanok-G
- Opracowanie koncepcji rozwiązań projektowych w ramach zadania pn.: "Zabezpieczenie przeciwpowodziowe w zlewni potoku Stupnica, gm. Bircza, ..."
- Remont i adaptacja sal do praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Nr 1 w Myszkowie w ramach Projektu pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 1 w Myszkowie
- Usługi związane z wycinką drzew na terenie Zarządu Zlewni w Radomiu i Zarządu Zlewni w Łowiczu
więcej: Usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.