eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszŚwiadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu w podziale na 5 części.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu w podziale na 5 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250523916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dobrzecka 18

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 5985500

1.5.8.) Numer faksu: +48 62 5985501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekratariat@mzbm.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzbm-kalisz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu w podziale na 5 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8315336-5ffe-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00002987

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027251/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432447/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.02.18.2022.PST

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 886861,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (tereny zewnętrzne i klatki schodowe) w rejonie „I” dotyczącym 42 nieruchomości.
2. Zakres rzeczowy usługi objętej niniejszym postępowaniem obejmuje między innymi:
- sprzątanie i utrzymanie czystości klatek schodowych,
- sprzątanie i utrzymanie w czystości chodników na całej szerokości i długości obiektów;
- sprzątanie i utrzymanie w czystości terenów wewnętrznych (podwórka, bram i wejść do obiektów);
- sprzątanie i utrzymanie w czystości miejsc ustawienia kontenerów i pojemników na śmieci;
- sprzątanie i utrzymanie czystości na trawnikach;
- odśnieżanie chodników na całej długości obiektów;
- zwalczanie gołoledzi i śliskości pośniegowej na chodnikach, terenach wewnętrznych, bramach i wejściach do obiektów.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały zawarty w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 171770,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (tereny zewnętrzne i klatki schodowe) w rejonie „II” dotyczącym 43 nieruchomości.
2. Zakres rzeczowy usługi objętej niniejszym postępowaniem obejmuje między innymi:
- sprzątanie i utrzymanie czystości klatek schodowych,
- sprzątanie i utrzymanie w czystości chodników na całej szerokości i długości obiektów;
- sprzątanie i utrzymanie w czystości terenów wewnętrznych (podwórka, bram i wejść do obiektów);
- sprzątanie i utrzymanie w czystości miejsc ustawienia kontenerów i pojemników na śmieci;
- sprzątanie i utrzymanie czystości na trawnikach;
- odśnieżanie chodników na całej długości obiektów;
- zwalczanie gołoledzi i śliskości pośniegowej na chodnikach, terenach wewnętrznych, bramach
i wejściach do obiektów.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały zawarty w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 152065,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (tereny zewnętrzne i klatki schodowe) w rejonie „III” dotyczącym 53 nieruchomości.
2.Zakres rzeczowy usługi objętej niniejszym postępowaniem obejmuje między innymi:
- sprzątanie i utrzymanie czystości klatek schodowych,
- sprzątanie i utrzymanie w czystości chodników na całej szerokości i długości obiektów;
- sprzątanie i utrzymanie w czystości terenów wewnętrznych (podwórka, bram i wejść do obiektów);
- sprzątanie i utrzymanie w czystości miejsc ustawienia kontenerów i pojemników na śmieci;
- sprzątanie i utrzymanie czystości na trawnikach;
- odśnieżanie chodników na całej długości obiektów;
- zwalczanie gołoledzi i śliskości pośniegowej na chodnikach, terenach wewnętrznych, bramach i wejściach do obiektów.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały zawarty w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 166593,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (tereny zewnętrzne i klatki schodowe) w rejonie „IV” dotyczącym 46 nieruchomości.
2. Zakres rzeczowy usługi objętej niniejszym postępowaniem obejmuje między innymi:
- sprzątanie i utrzymanie czystości klatek schodowych,
- sprzątanie i utrzymanie w czystości chodników na całej szerokości i długości obiektów;
- sprzątanie i utrzymanie w czystości terenów wewnętrznych (podwórka, bram i wejść do obiektów);
- sprzątanie i utrzymanie w czystości miejsc ustawienia kontenerów i pojemników na śmieci;
- sprzątanie i utrzymanie czystości na trawnikach;
- odśnieżanie chodników na całej długości obiektów;
- zwalczanie gołoledzi i śliskości pośniegowej na chodnikach, terenach wewnętrznych, bramach
i wejściach do obiektów.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały zawarty w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 204268,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (tereny zewnętrzne i klatki schodowe) w rejonie „V” dotyczącym 70 nieruchomości.
2. Zakres rzeczowy usługi objętej niniejszym postępowaniem obejmuje między innymi:
- sprzątanie i utrzymanie czystości klatek schodowych,
- sprzątanie i utrzymanie w czystości chodników na całej szerokości i długości obiektów;
- sprzątanie i utrzymanie w czystości terenów wewnętrznych (podwórka, bram i wejść do obiektów);
- sprzątanie i utrzymanie w czystości miejsc ustawienia kontenerów i pojemników na śmieci;
- sprzątanie i utrzymanie czystości na trawnikach;
- odśnieżanie chodników na całej długości obiektów;
- zwalczanie gołoledzi i śliskości pośniegowej na chodnikach, terenach wewnętrznych, bramach
i wejściach do obiektów.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały zawarty w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 188163,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232656,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 747767,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232656,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Garden Products.pl” Piotr Gulczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250446245

7.3.3) Ulica: Łódzka 165

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232656,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206643,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 554539,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206643,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Garden Products.pl” Piotr Gulczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250446245

7.3.3) Ulica: Łódzka 165

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206643,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178637,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 521270,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178637,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „JALMAX” Janusz Lewandowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250016102

7.3.3) Ulica: Chpina 20-22

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178637,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215448,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 834073,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215448,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „JALMAX” Janusz Lewandowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250016102

7.3.3) Ulica: Chopina 20-22

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215448,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209128,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 603122,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209128,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „JALMAX” Janusz Lewandowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250016102

7.3.3) Ulica: Chopina 20-22

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209128,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.