Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00530756/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
- 2023/BZP 00541679/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zabezpieczenia i sprzątania wewnątrz budynków położonych w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 4 oraz ul. Marii Curie Skłodowskiej 3 z zapewnieniem materiałów i środków czystości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: martyna.buczkowska@lcit.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lcit.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zabezpieczenia i sprzątania wewnątrz budynków położonych w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 4 oraz ul. Marii Curie Skłodowskiej 3 z zapewnieniem materiałów i środków czystości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f296ffcf-9041-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00002994
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00099042/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.29 Usługa zabezpieczenia i sprzatania wewnątrz budynków połozonych w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 4 oraz ul. Marii Curie Skłodowskiej 3 z zapewnieniem materiałów i środków czystości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530756
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP.26.1.80.2023.MBU
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizowanie przez Wykonawcę usługi zabezpieczenia i sprzątania wewnątrz budynku przy ul. Uniwersyteckiej 4 w Lublinie oraz pomieszczeń nr 0.10 (parter), 3.06 E i D (3 piętro) zlokalizowanych w budynku przy ul. Marii Curie- Skłodowskiej 3 w Lublinie wraz z zapewnieniem materiałów i środków czystości.
2. Wykonawca będzie realizował Usługę od godziny 15:15 w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ustalonych godzin świadczenia Usługi na zasadach określonych w treści Istotnych Postanowień Umowy.
4. Umowa zostanie zawarta na czas określony 24 miesięcy liczony od dnia jej podpisania. Wykonawca rozpocznie realizację Usług najpóźniej w pierwszym dniu roboczym przypadającym po podpisaniu Umowy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
6. Wykonawca w szczególności zobowiązuje się do:
1) sprzątania wewnątrz budynku zlokalizowanego przy ul. Uniwersyteckiej 4
w Lublinie o łącznej powierzchni około 761,00 m2, w tym: pierwsze piętro – 326,00 m2, parter – 304,50 m2, piwnica – 88,50 m2, dwie klatki schodowe –
około 42,00 m2), opisanego w Części 1 Opisu Przedmiotu Zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
1a) zabezpieczenia budynku, o którym mowa w pkt 1) poprzez:
a) sprawdzanie i zamykanie wejść głównych do budynku i drzwi wewnętrznych (do pomieszczeń i na poszczególne kondygnacje), gaszenie świateł oraz zamykanie okien,
b) zamykanie furtek i bram oraz uruchamianie (uzbrojenie i kodowanie) alarmu po wykonaniu Usługi w danym dniu i opuszczaniu budynku przez pracowników Wykonawcy,
2) sprzątania wewnątrz budynku zlokalizowanego w Lublinie przy ul. Marii Curie- Skłodowskiej 3 w tym: pomieszczenia usytuowanego na parterze o nr 0.10 – o powierzchni 27,79 m2 oraz pomieszczeń usytuowanych na 3 piętrze o nr 3.06 E i 3.06 D – o łącznej powierzchni 39,73 m2 (łączna powierzchnia pomieszczeń - 67,52 m2), opisanych w Części 2 Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
3) zapewnienia materiałów i środków czystości niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy oraz zapewnienia we własnym zakresie urządzeń i sprzętu niezbędnego do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
39830000-9 - Środki czyszczące
39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia
18930000-7 - Worki i torby
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39811100-1 - Odświeżacze powietrza
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344122,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Czyścioch Gabriela Kwiatkowska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mariola Mroczkowska Glanc Serwis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171838937
7.3.3) Ulica: Janiszów 6a
7.3.4) Miejscowość: Łaziska
7.3.5) Kod pocztowy: 24-335
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Czyścioch Gabriela Kwiatkowska
jakie przetargi wygrała firma
Czyścioch Gabriela Kwiatkowska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynkach UMCS w Lublinie
- Organizacja Jarmarku Wielkanocnego na Rynku Starego Miasta w Lublinie w terminie 12-13 kwietnia 2025 r.
- Leasing aut osobowych - DZP.25.6.2025
- Organizacja szkoleń z zakresu BHP dla członków - wolontariuszy Grup Pomocy Humanitarnej PCK
- Dostawa rękawic medycznych
- Usługi ochrony osób i mienia
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji w Zespole Zamiejscowym Agencji w Krakowie przy ul. Plac na Groblach 5
- SUKCESYWNA DOSTAWA PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa zapewnienia czystości, odśnieżania i porządku w budynkach i na terenie wskazanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Motława" Sp. z o.o.
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu w 2025 r."
- Dostawa środków czystości i sprzętu sprzątającego
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.