Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00459278/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont kładki na rzece Wisłok w miejscowości Świętoniowa w ciągu drogi powiatowej nr P1579R Grzęska – Świętoniowa w km 5+990
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku, ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650903291
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 016 648 97 24
1.5.8.) Numer faksu: 016 648 97 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd_przeworsk@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatprzeworsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-54bf0386-723d-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont kładki na rzece Wisłok w miejscowości Świętoniowa w ciągu drogi powiatowej nr P1579R Grzęska – Świętoniowa w km 5+9902.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54bf0386-723d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00003031
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00100377/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont kładki na rzece Wisłok w miejscowości Świętoniowa w ciągu drogi powiatowej nr P1579R Grzęska – Świętoniowa w km 5+990
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459278
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZ.3311.23.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1219510,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont kładki na rzece Wisłok w miejscowości Świętoniowa w ciągu drogi powiatowej nr P1579R Grzęska – Świętoniowa w km 5+990”
Obejmujący zakres:
NAPRAWA PODPÓR
- Oczyszczenie powierzchni betonu przyczółków i filarów poprzez czyszczenie
strumieniowo-ścierne,
- Miejscowe uzupełnienie ubytków betonu zaprawami PCC
- Iniekcja rys
- Wykonanie izolacji na ławach podłożyskowych i ciosach z żywicy epoksydowopoliuretanowej,
- Hydrofobizacja powierzchni betonowych,
-
ZABEZPIECZENIE ANTYKOROZYJNE KONSTRUKCJI STALOWEJ
- Czyszczenie strumieniowo-ścierne oraz zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej wraz z łożyskami linowymi,
WYMIANA LIN
- Demontaż lin nośnych,
- Demontaż lin odciągowych przeciwwiatrowych,
- Demontaż wieszaków z prętów
- Dostosowanie bloków kotwiących liny nośne wraz z systemem zakotwienia,
- Oczyszczenie i dostosowanie bloków kotwiących liny odciągowe wraz z systemem
Zakotwienia
- Montaż lin nośnych,
- Montaż lin odciągowych przeciwwiatrowych,
- Montaż wieszaków wraz z kompletem mocowań,
- Tymczasowe podparcie kładki wraz z opracowaniem projektu technologicznego
wymiany lin nośnych,
NAWIERZCHNIA KŁADKI WRAZ Z BALUSTRADĄ
- Rozbiórka istniejącej dyliny drewnianej i izolacji przeciwwilgociowej wraz z
Utylizacją,
- Ułożenie legarów pod nawierzchnię kładki wraz z izolacją przeciwwilgociową i
dwukrotną impregnacją
- Montaż dolnej warstwy dyliny drewnianej o gr. 5cm z dwukrotną impregnacją,
- Montaż wierzchniej warstwy dyliny drewnianej o gr. 5 cm z dwukrotną impregnacją,
- Demontaż balustrady (słupki, pochwyt, siatka),
- Montaż nowej balustrady (słupki, pochwyt, dolny przeciąg, wypełnienie balustrad),
POZOSTAŁE ROBOTY
- Usunięcie roślinności na skarpach wraz z reprofilacją terenu,
- Umocnienie stożków trylinką wklęsłą wraz z uzupełnieniem zasypki,
- Montaż barier wygrodzeniowych na drodze dojazdowej od strony Świętoniowej
typu U-12a
- Montaż bariery betonowej na dojeździe od strony Świętoniowej
4.1 Szczegółowy zakres robót określają kosztorysy ofertowe, przedmiary robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacja projektowa stanowiące załącznik do niniejszej SWZ.
4.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca1994r.Prawo budowlane (Dz.U.z2019r.poz.1186,z późn.zm.)oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.
4.3. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SWZ i załącznikach doniej.
4.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010, z późn. zm.). Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1366256,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1699984,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1366256,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIMIN Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6783174008
7.3.3) Ulica: os. Złotej Jesieni 6/97
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-826
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIMIN SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PIMIN SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1366256,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej-02 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- Dostawa fabrycznie nowego, samochodu półciężarowego z zabudową skrzyniową
- "Przebudowa drogi powiatowej nr P 1592 R Przeworsk - Ujezna - Pełkinie w km 6+350 - 7+592,5"
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 530 w m. Tabórz w zakresie budowy chodnika i zatok autobusowych"
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz wyposażenie hydroforni sieciowej w miejscowości Pasternik gmina Gromadka
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej na ul. 100-lecia Niepodległości w m. Przytoczna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.