Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00285204/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania p.n. ”Modernizacja oświetlenia ulicznego w zachodniej i południowej części województwa dolnośląskiego” – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA BOLESŁAWIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821405
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 41
1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.wawrzkiewicz@um.boleslawiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=1112961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania p.n. ”Modernizacja oświetlenia ulicznego w zachodniej i południowej części województwa dolnośląskiego” – II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9138482-4e8c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003039
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000880/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania p.n. ”Modernizacja oświetlenia ulicznego w zachodniej i południowej części województwa dolnośląskiego”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
nr RPDS.03.04.01-02-0004/20-00 p.n. „Modernizacja oświetlenia ulicznego w zachodniej i południowej części województwa dolnośląskiego”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285204/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI-II.271.77.2021.DW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 140174,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zwanej dalej Nadzorem polegającej na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu, w tym zarządzaniu i nadzorze nad realizacją umowy na wykonanie prac wraz z kontrolą rozliczenia finansowego zadania: „Modernizacja oświetlenia ulicznego w zachodniej i południowej części województwa dolnośląskiego” w trakcie realizacji modernizacji oświetlenia ulicznego oraz w okresie rękojmi i gwarancji Wykonawcy modernizacji oświetlenia ulicznego. Przedmiot zamówienie obejmuje pełnienie Inżyniera Kontraktu nad planowanym postępowaniem o udzielenie zamówienia obejmującym zamówienie na wyłonienie wykonawcę na wykonanie prac w ramach dofinansowanego projektu nr RPDS.03.04.01-02-0004/20-00 p.n. „Modernizacja oświetlenia ulicznego w zachodniej i południowej części województwa dolnośląskiego”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A do SWZ, zawierający:
- Załącznik A1 - Opis przedmiotu zamówienia – dalej OPZ,
- Audyt efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego,
4.5.3.) Główny kod CPV: 79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MRS Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272791596
7.3.3) Ulica: ul. Twarda 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-105
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- ,,Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla jednostek organizacyjnych Powiatu Bolesławieckiego na okres od 01.05.2025 r. do 30.04.2026 r."
- Sukcesywne dostawy środków kontrastowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- AKTUALIZACJA SYSTEMU IT W ZAKRESIE ESKULAP DO WERSJI NG
- Remont nawierzchni dróg, chodników, murków oporowych - różne adresy, administrowane przez MZGM w roku 2025
- Park nad Prosną - kompleksowa rewitalizacja terenów przyrodniczo-rekreacyjno-sportowych
- Dostawa monitorów oraz materiałów eksploatacyjnych do zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa, rozbudowa i budowa dróg gminnych gruntowych na terenie miasta Marki - Budowa drogi gminnej ulicy Jagiełły.
- Opracowanie studium wykonalności wraz z dokumentacją aplikacyjną i przygotowaniem wniosku o dof. dla inw.: "Popowodziowa odbudowa cieku Miedzianka i Witka - cz.I rz. Miedzianka i cz.II rz. Witka".
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa placu odpraw celnych, parkingu oraz budynku archiwum na terenie Oddziału Celnego w Nysie.
- Usługa opracowania Strategii Rozwoju Gminy Stare Pole na lata 2026 - 2040 oraz Planu Ogólnego Gminy Stare Pole
- Świadczenie usług doradczych, consultingowych w zakresie projektu "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków mieszkalnych i użyteczności publicznej objętych ochroną konserwatorską".
- Opracowanie dokumentacji aplikacyjno studialnej dla projektów Miasta Bydgoszczy dofinansowanych w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.