Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00185478/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-20
- 2021/BZP 00185478/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-20 (po zmianach)
- 2021/BZP 00185833/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa szkła i akcesoriów laboratoryjnych dla Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271590804
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Kossutha 6
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-844
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322546031
1.5.8.) Numer faksu: 3541717
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ietu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ietu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ietu.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa szkła i akcesoriów laboratoryjnych dla Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b26ab6f-17a9-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00036750/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych, mikrobiologicznych, szkła oraz innych akcesoriów laboratoryjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185478/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/13/TP-1/BL/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 540000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 170200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, szkła i innych akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej,
stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 7500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, szkła i innych akcesoriów laboratoryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej,
stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 12900,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarębieżących potrzeb Zamawiającego, szkła i akcesoriów laboratoryjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej,
stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 7700,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarębieżących potrzeb Zamawiającego, szkła i akcesoriów laboratoryjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej,
stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 27700,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarębieżących potrzeb Zamawiającego, szkła i akcesoriów laboratoryjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej,
stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 10200,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarębieżących potrzeb Zamawiającego, szkła i akcesoriów laboratoryjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej,
stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 23800,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarębieżących potrzeb Zamawiającego, szkła i akcesoriów laboratoryjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej,
stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 41700,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarębieżących potrzeb Zamawiającego, szkła i akcesoriów laboratoryjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej,
stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 30500,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarębieżących potrzeb Zamawiającego, szkła i akcesoriów laboratoryjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej,
stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarębieżących potrzeb Zamawiającego, szkła i akcesoriów laboratoryjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno – cenowej,
stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 5700,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10086,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10086,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10086,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Witko Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292550218
7.3.3) Ulica: al. Józefa Piłsudskiego 143
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-332
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10086,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9576,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11623,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9576,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Phenomenex Ltd. Deutschland
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: DE812453812
7.3.3) Ulica: Zeppelinstrasse 5
7.3.4) Miejscowość: Aschaffenburg
7.3.5) Kod pocztowy: 63741
7.3.7.) Kraj: Niemcy
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9576,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8271,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9790,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8271,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SHIM-POL A.M. Borzymowski" E. Borzymowska-Reszka, A. Reszka Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181788600
7.3.3) Ulica: Lubomirskiego 5
7.3.4) Miejscowość: Izabelin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-080
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
"SHIM-POL A.M.BORZYMOWSKI" E.BORZYMOWSKA-RESZKA, A.RESZKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8271,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51315,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51315,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51315,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anchem Plus Mariusz Malczewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180362796
7.3.3) Ulica: gen. Tadeusza Bora-Komorowskiego 56
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-982
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANCHEM PLUS MARIUSZ MALCZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ANCHEM PLUS MARIUSZ MALCZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51315,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6443,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7601,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6443,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Perlan Technologies Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262369186
7.3.3) Ulica: Puławska 303
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-785
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALTIUM INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ALTIUM INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6443,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29210,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30005,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29210,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Perlan Technologies Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262369186
7.3.3) Ulica: Puławska 303
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-785
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALTIUM INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ALTIUM INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29210,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wymaganym terminie, tj. do dnia 30.09.2021 r. do godz. 11:00, nie wpłynęła żadna oferta w zakresie części nr VII.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28041,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28041,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28041,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eppendorf Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010276552
7.3.3) Ulica: al. Jerozolimskie 212
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-486
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28041,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2138,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2138,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2138,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Witko Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292550218
7.3.3) Ulica: al. Piłsudskiego 143
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-332
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2138,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wymaganym terminie, tj. do dnia 30.09.2021 r. do godz. 11:00, nie wpłynęła żadna oferta w zakresie części nr X.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA LEKÓW 17
- Wykonanie etażowej instalacji C.O. w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach II/2025
- Dostawa mikrotomów
- REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 932 UL. WYZWOLENIA W MIEJSCOWOŚCI MARKLOWICE NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA Z UL. KRAKUSA DO GRANICY Z GMINĄ ŚWIERKLANY
- Modernizacja instalacji okablowania strukturalnego oraz elektrycznego - zaprojektowanie i wykonanie wymiany instalacji okablowania strukturalnego, w budynku WNŚiT przy ul. Będzińskiej 39 w Sosnowcu
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej upowszechniającej pozaszkolne formy kształcenia, zwłaszcza w obszarze STEM, na przykładzie astronomii i astronautyki (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu do koagulologii, video kamery oraz ciśnieniomierzy"
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
- RZP-14/IM/2025 Celiakia i Panele alergologiczne, monotesty IgE do analizatora Vidas 3
- GUM2025ZP0029 - Dostawa sprzętu biomedycznego i laboratoryjnego w 6 pakietach
- Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych_123
- Dostawa pipet oraz statywów do prowadzenia zajęć dydaktycznych
więcej: Laboratoryjne wyroby szklane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.