Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00317469/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa wyniesionego przejścia dla pieszych w ramach poprawy bezpieczeństwa w pasie drogi gminnej przy ul. Matejki ( dz. nr 396/2, 396/1, 196/23) w miejscowości Legnickie Pole w formule z i w”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Legnickie Pole
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647481
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kiliana Ignacego Dientzenhofera 1
1.5.2.) Miejscowość: Legnickie Pole
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-241
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 858 28 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: org1@legnickiepole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.legnickiepole.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.legnickiepole.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa wyniesionego przejścia dla pieszych w ramach poprawy bezpieczeństwa w pasie drogi gminnej przy ul. Matejki ( dz. nr 396/2, 396/1, 196/23) w miejscowości Legnickie Pole w formule z i w”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37dc17b1-5db4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003139
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317469/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROG.271.29.2021.R.TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę odcinka drogi gminnej – ul. Matejki w miejscowości Legnickie Pole, w ramach której należy przewidzieć budowę m.in. przejścia dla pieszych oraz oświetlenia dedykowanego przejścia dla pieszych.
2) opracowaniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem zgody właściwego organu na prowadzenie robót oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień oraz opinii, niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego – w oparciu o obowiązujące przepisy,
a) Należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i zgodnie z warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie opinie, uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, ostateczne decyzje, zgody itp. dokumenty niezbędne dla wykonania umowy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz przebudować odcinki dróg i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzje o pozwoleniu na użytkowanie (jeśli zajdzie taka potrzeba), oddanie do użytkowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego.
b) Należy zaprojektować przebudowę drogi gminnej dz. nr 391/2, 396/1 i 196/23 w miejscowość Legnickie Pole na długości około 175 m.b. od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2176D ul. Piastowska w Legnickim Polu wzdłuż ul. Matejki. W ramach zadania inwestycyjnego należy zaprojektować jezdnię o szerokości 5,00 m. W celu uspokojenia ruchu na drodze gminnej należy przewidzieć budowę wyniesionego doświetlonego przejścia dla pieszych spowalniającego ruch. Ponadto należy przewidzieć korektę wlotów drogi na samym skrzyżowaniu z drogą gminną ul. Asama i ul. Matejki oraz dowiązanie do istniejącej już nawierzchni z kostki od Zespołu Szkolno – Przedszkolnego wykonywane w osobnym zadaniu. W ciągu tej drogi należy również przewidzieć wykonanie chodnika z dowiązaniem do wybudowanego na ul. Asama.
3) wykonaniu robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót, obejmujących przebudowę drogi gminnej – ul. Matejki w miejscowości Legnickie Pole, w ramach której należy przewidzieć budowę m.in. przejścia dla pieszych oraz oświetlenia dedykowanego przejścia dla pieszych, a w szczególności obejmujące:
- rozbiórkę istniejących nawierzchni drogowych oraz innych elementów korpusu drogowego,
- rozbiórkę istniejących zjazdów, chodników,
- rozbiórkę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury technicznej,
- wzmocnienie podłoża gruntowego w zakresie dostosowanym do warunków gruntowo-wodnych,
- roboty ziemne, podbudowy,
- przebudowę odcinka drogi gminnej,
- budowę chodników,
- przebudowę zjazdów,
- budowę i przebudowę systemu odwodnienia,
- budowę i przebudowę systemu wod.- kan.;
- budowę kanału technologicznego,
- instalacja oświetlenia ulicznego solarnego odcinek od przejścia kierunek ul. Matejki 3 szt. - maszt min. 3 m;
- jezdnia oraz zjazdy kostka betonowa gr. 8 cm – szara;
- zabezpieczenie i przebudowę kolidujących urządzeń obcych infrastruktury zgodnie
z podanymi warunkami technicznymi ich właścicieli,
- organizacje ruchu oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym m.in.:
montaż oznakowania aktywnego – zgodnie z wytycznymi na przejściu dla pieszych,
wykonanie oznakowania poziomego i pionowego wynikające z zatwierdzonej SOR,
- przeprowadzenie uzgodnień z zarządcami dróg publicznych w zakresie przywrócenia dróg użytkowanych przez Wykonawcę w czasie budowy do stanu nie gorszego niż sprzed rozpoczęcia budowy oraz zrealizowanie ww. zobowiązania,
- pełnienie nadzoru autorskiego,
- przygotowanie dokumentów do wniosku o pozwolenia na użytkowanie (jeśli będzie taka potrzeba) i zgłoszenia zakończenia robót,
- sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej,
- po zakończeniu Robót wykonać pełną rekultywację terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, Plac Budowy oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez Wykonawcę,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 428040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 428040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2530033758
7.3.3) Ulica: PODMIEJSKA 2
7.3.4) Miejscowość: DRAWSKO POMORSKIE
7.3.5) Kod pocztowy: 78-500
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
"POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 428040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31INNE PRZETARGI LEGNICKIE POLE
- Dostawa ryb na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Legnickim Polu
- Dostawa warzyw i owoców na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Legnickim Polu
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu
- Dostawa oraz montaż mebli na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu, w podziale na 2 części.
- Dostawa mrożonek i przetworów chłodniczych na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Legnickim Polu
- Zakup i dostawa artykułów higienicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu
więcej: przetargi LEGNICKIE POLE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.