Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00523853/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
- 2023/BZP 00532589/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sukcesywna paliw do samochodów i sprzętu będącego w posiadaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Rzeszowie – zamówienie z podziałem na 4 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001257557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Budziwojska 149
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-317
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.rzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6fa6dea2-8f4b-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sukcesywna paliw do samochodów i sprzętu będącego w posiadaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Rzeszowie – zamówienie z podziałem na 4 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fa6dea2-8f4b-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00003147
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040725/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa paliw do samochodów i sprzętu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00523853
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP-DZ-6/373/27/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 147167,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Dostawa paliw dla Obwodu Drogowo Mostowego w BabicyZamówienie polegać będzie na sukcesywnym bezgotówkowym tankowaniu paliwa do samochodów służbowych Zamawiającego (odpowiednio benzyna bezołowiowa PB 95, olej napędowy) oraz do kanistrów (benzyna bezołowiowa PB 95).
Przewidywana ilość zakupu paliwa:
- Benzyna bezołowiowa PB 95 – 2 400 l
- Olej napędowy – 3 500 l
Są to ilości szacunkowe. Zakup paliwa będzie odbywać się według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zapewnia wykorzystanie min. 70% ilości szacunkowych.
Wykonawca musi posiadać stację paliw spełniającą wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r.
w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1707) czynną co najmniej w dni robocze w godzinach od 6:00 do 18:00, zlokalizowaną:
Zadanie nr 1:
w odległości do 10 km od siedziby Obwodu Drogowo Mostowego w Babicy, Babica 22B,
38-120 Czudec,
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 31470 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Dostawa paliw dla Obwodu Drogowo Mostowego w BłażowejZamówienie polegać będzie na sukcesywnym bezgotówkowym tankowaniu paliwa do samochodów służbowych Zamawiającego (odpowiednio benzyna bezołowiowa PB 95, olej napędowy) oraz do kanistrów (benzyna bezołowiowa PB 95)
Przewidywana ilość zakupu paliwa:
- Benzyna bezołowiowa PB 95 – 600 l
- Olej napędowy – 5 200 l
Są to ilości szacunkowe. Zakup paliwa będzie odbywać się według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zapewnia wykorzystanie min. 70% ilości szacunkowych.
Wymagania dotyczące stacji paliw:
Wykonawca musi posiadać stację paliw spełniającą wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r.
w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1707) czynną co najmniej w dni robocze w godzinach od 6:00 do 18:00, zlokalizowaną:
Zadanie nr 2:
w odległości do 10 km od siedziby Obwodu Drogowo Mostowego w Błażowej, Błażowa Dolna 537D, 36-030 Błażowa,
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 31180,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3: Dostawa paliw dla Obwodu Drogowo Mostowego w Wólce NiedźwiedzkiejZamówienie polegać będzie na sukcesywnym bezgotówkowym tankowaniu paliwa do samochodów służbowych Zamawiającego (odpowiednio benzyna bezołowiowa PB 95, olej napędowy) oraz do kanistrów (benzyna bezołowiowa PB 95)
Przewidywana ilość zakupu paliwa:
- Benzyna bezołowiowa PB 95 – 2 500 l
- Olej napędowy – 3 500 l
Są to ilości szacunkowe. Zakup paliwa będzie odbywać się według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zapewnia wykorzystanie min. 70% ilości szacunkowych.
Wymagania dotyczące stacji paliw:
Wykonawca musi posiadać stację paliw spełniającą wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r.
w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1707) czynną co najmniej w dni robocze w godzinach od 6:00 do 18:00, zlokalizowaną:
Zadanie nr 3:
w odległości do 15 km od siedziby Obwodu Drogowo Mostowego w Wólce Niedźwiedzkiej Wólka Niedźwiedzka 600, 36-050 Sokołów Małopolski,
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 31995,93 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4: Dostawa paliw dla Zarządu Dróg Powiatowych w Rzeszowie.Zamówienie polegać będzie na sukcesywnym bezgotówkowym tankowaniu paliwa do samochodów służbowych Zamawiającego (odpowiednio benzyna bezołowiowa PB 95, gaz LPG) oraz do kanistrów (benzyna bezołowiowa PB95)
Przewidywana ilość zakupu paliwa:
- Benzyna bezołowiowa PB 95 – 10 000 l
Są to ilości szacunkowe. Zakup paliwa będzie odbywać się według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zapewnia wykorzystanie min. 70% ilości szacunkowych.
Wymagania dotyczące stacji paliw:
Wykonawca musi posiadać stację paliw spełniającą wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r.
w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1707) czynną co najmniej w dni robocze w godzinach od 6:00 do 18:00, zlokalizowaną:
Zadanie nr 4:
w odległości do 10 km od siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Rzeszowie ul. Budziwojska
149 35-317 Rzeszów,
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 52520,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37666,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37666,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37666,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH W BŁAŻOWEJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000467028
7.3.3) Ulica: ARMII KRAJOWEJ
7.3.4) Miejscowość: BŁAŻOWA
7.3.5) Kod pocztowy: 36-030
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37666,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38912,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38912,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38912,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU ANDREAS ANDRZEJ PASIECZNY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 691684240
7.3.4) Miejscowość: BRZÓZA KRÓLEWSKA
7.3.5) Kod pocztowy: 37-307
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH W BŁAŻOWEJ
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH W BŁAŻOWEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38912,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64444 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64444 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64444 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STACJA PALIW ZAKOLE, ZŁOTY PAŁAC GRAŻYNA ORŁOWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 690069945
7.3.4) Miejscowość: RYDNA MAŁA
7.3.5) Kod pocztowy: 36-060
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "ANDREAS" Andrzej Pasieczny
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "ANDREAS" Andrzej Pasieczny
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64444 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej przebudowy wybranych pomieszczeń w budynku Centrum Studenckiego PRz.
- Wsparcie i asysta techniczna Systemu szyfrowania dla Systemu telekomunikacyjnego Politechniki Rzeszowskiej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Załęska 7a.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych w 2025 roku poprzez tankowanie pojazdów i pobieranie paliwa do kanistrów Spółki Skawa Jordanów w okresie 12 miesięcy
- Zakup wraz z dostawą oleju napędowego dla potrzeb jednostek sprzętowych i transportowych Gminy Jawornik Polski w roku 2025
- Dostawa paliwa ciekłego na potrzeby Gminy Jaktorów
- Dostawa paliw do środków transportowych i sprzętu w formie tankowania na stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Chorzele w 2025 roku.
- "Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu"
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.