eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaObsługa recepcji z usługami ochrony osób i mienia w CKiW OHP w Oleśnicy



Ogłoszenie z dnia 2023-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa recepcji z usługami ochrony osób i mienia w CKiW OHP w Oleśnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W OLEŚNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932255744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 707 04 92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckiw-olesnica@ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ckiw-olesnica.ohp.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/685855

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa recepcji z usługami ochrony osób i mienia w CKiW OHP w Oleśnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d484c717-6068-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00003208

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026566/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Całodobowa obsługa recepcji z usługami ochrony osób i mienia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432853/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CKiW.DZP.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 178861,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie całodobowej usługi polegającej na obsłudze recepcji z usługami ochrony osób i mienia w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy przy ul. Zamkowej 4 od dnia 28 grudnia 2022 r. od godz. 12.00 do 28 grudnia 2023 r. do godz. 12.00. Umowa obejmuje również całodobowy monitoring systemu alarmowego w budynku Warsztatów Szkolnych w Oleśnicy przy ul. Wałowej 10.


1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie całodobowej usługi polegającej na obsłudze recepcji z usługami ochrony osób i mienia w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy przy ul. Zamkowej 4 od dnia 28 grudnia 2022 r. od godz. 12.00 do 28 grudnia 2023 r. do godz. 12.00. Umowa obejmuje również całodobowy monitoring systemu
alarmowego w budynku Warsztatów Szkolnych w Oleśnicy przy ul. Wałowej 10.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
a) całodobowe prowadzenie recepcji, w tym obsługa połączeń telefonicznych, kasy fiskalnej, terminala płatniczego, komputera i innych urządzeń biurowych; pierwsze przeszkolenie
z obsługi urządzeń zostanie przeprowadzone przez Zamawiającego, w przypadku zmiany osób obsługujących recepcję, kolejne przeszkolenia są po stronie Wykonawcy;
b) przyjmowanie gości hotelowych, w tym wpisywanie ich do książki meldunkowej, udzielanie informacji dotyczących pobytu w hotelu i przyjmowanie płatności gotówkowych lub kartą płatniczą;
c) dokonywanie i sprawdzanie w komputerowym systemie rezerwacji pokoi hotelowych, ustalanie z gośćmi terminu pobytu;
d) obsługiwanie poczty e-mailowej;
e) prowadzenie gospodarki kluczami: wydawanie i przyjmowanie kluczy od osób upoważnionych oraz prowadzenie rejestru wydawanych kluczy;
f) prowadzenie ewidencji gości wchodzących na teren obiektu w godzinach urzędowania;
g) sprzedaż pamiątek i biletów na zwiedzanie Zamku Książąt Oleśnickich;
h) przyjmowanie poczty, przesyłek kurierskich, paczek po godzinach pracy sekretariatu;
i) zapewnienie bezpieczeństwa osobom i mieniu znajdującym się na ochranianym terenie;
j) instalacja 20 punktów kontrolnych dla ochrony i comiesięczne przesyłanie raportu wraz z fakturą. Punkty oraz częstotliwość kontroli zostaną wskazane przez zamawiającego. Rozmieszczenie punktów kontrolnych stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
k) kontrolowanie ruchu samochodowego na terenie obiektu, w tym otwieranie szlabanu
dla uprawnionych samochodów oraz otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej do Zamku Książąt Oleśnickich;
l) staranne otwieranie i zamykanie obiektu, w tym sprawdzanie, czy na terenie obiektu
po godzinach zamknięcia nie przebywają osoby nieupoważnione;
ł) sprawdzanie po zakończeniu pracy wszystkich pomieszczeń oraz zabezpieczeń technicznych, tj. zamki, okna, oświetlenie;
m) zwracanie uwagi na podejrzane torby, paczki pozostawione na strzeżonym terenie;
n) zabezpieczanie terenu i obiektów przed kradzieżą, pożarem lub dewastacją mienia w czasie pełnienia służby, przy udziale jednego pracownika na zmianie;
o) podejmowanie działań mających na celu uniemożliwienie wstępu oraz przebywania na terenie nieruchomości (Zamek wraz z terenem okalającym) osób nietrzeźwych lub znajdujących się pod wpływem środków odurzających, psychotropowych lub innych, podobnie działających substancji, a także stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa innych osób lub mienia;
p) obsługiwanie systemów przeciwpożarowego i oddymiania; pierwsze przeszkolenie
z obsługi urządzeń zostanie przeprowadzone przez Zamawiającego, w przypadku zmiany osób obsługujących recepcję, kolejne przeszkolenia są po stronie Wykonawcy; każda osoba obsługująca recepcję ma mieć podpisane oświadczenie, że odbyła szkolenie;
r) prowadzenie stałego monitoringu systemu alarmowego w budynku przy ul. Wałowej 10 (obiekt objęty jest jedynie systemem alarmowym);
s) dbanie o porządek i estetykę pomieszczenia recepcji;
t) prowadzenie książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia, w tym przypadki wezwania grupy interwencyjnej, straży pożarnej, policji, związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego;
u) niezwłoczne powiadamianie wyznaczonych pracowników Zamawiającego oraz właściwych służb publicznych w przypadku zaistnienia jakichkolwiek zdarzeń wymagających ich interwencji, a szczególnie w przypadku stwierdzenia powstania szkód w mieniu Zamawiającego;
w) współpraca przy wspólnych działaniach podejmowanych z innymi służbami i instytucjami,
np. Policją, Strażą Pożarną, służbami medycznymi;
z) przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz innych wewnętrznych przepisów obowiązujących u Zamawiającego.
x) sprzątanie terenu okalającego Zamek Książąt Oleśnickich w godzinach 6:00 - 9:00 ze śmieci typu puszki aluminiowe, butelki PET, papiery. Zamawiający zapewni Wykonawcy niezbędne narzędzia w postaci rękawiczek jednorazowych oraz worków na śmieci. Mapę terenu objętego sprzątaniem stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.

3. Wykonawca zobowiązuje się do instalacji 20 punktów kontrolnych dla ochrony
i comiesięczne przesyłanie raportu wraz z fakturą. Punkty oraz częstotliwość kontroli zostaną wskazane przez Zamawiającego. Urządzenia kontrolne stanowią własność Wykonawcy i zostaną zamontowane i zdemontowane na jego koszt. Rozmieszczenie punktów kontrolnych stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.

Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. w zakresie obsługi recepcji oraz bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej Zamku Książąt Oleśnickich;

4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wsparcie grupy interwencyjnej, wyposażonej
w środki przymusu bezpośredniego i przyjeżdżającej na każde wezwanie pracownika ochrony. Czas reakcji i przybycia na miejsce zdarzenia grupy interwencyjnej na sygnał z systemu alarmowego ma wynosić do 10 min. w nocy i do 15 min. w dzień. Zamawiający dopuszcza powierzenie czynności działań grupy interwencyjnej podwykonawcom.
5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, najpóźniej na trzy dni przed rozpoczęciem wykonywania zamówienia, imienną listę osób obsługujących recepcję
i realizujących zadania ochrony fizycznej oraz informowania Zamawiającego
o każdorazowej zmianie personalnej przed przystąpieniem do pracy nowego pracownika.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wykonywania zamówienia przez pracowników Wykonawcy w zakresie ochrony.
7. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w obsłudze recepcji z usługą ochrony, na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dokonać wymiany w składzie personalnym pracowników wykonujących przedmiot zamówienia.
8. Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowej reakcji zabezpieczającej stanowisko recepcji (w nieprzekraczalnym terminie 1 godziny) w przypadku:
a) braku obsady stanowiska ochrony,
b) rażących uchybień w pełnieniu dyżuru,
c) stwierdzenia przez Zamawiającego niedyspozycji pracownika ochrony.
9. Zamawiający zapewni pracownikom zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do toalety w miejscu wykonywania zamówienia oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z realizowanym zadaniem.
10. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. 2022 poz. 1510), w tym wykonujących w szczególności czynności wymienione w pkt 2 opisu przedmiotu zamówienia.
11. Na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający ma prawo skontrolować spełnianie przez Wykonawcę powyższych wymagań. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zostały określone we wzorze umowy.
12. Zamawiający zastrzega, że wierzytelność z tytułu wynagrodzenia Wykonawcy nie może być przeniesiona na osobę trzecią ani też stanowić przedmiotu zabezpieczenia.
13. Miejsce wykonywania zamówienia: Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Oleśnicy, ul. Zamkowa 4, 56-400 Oleśnica oraz Budynek Warsztatów Szkoleniowych Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Oleśnicy, ul. Wałowa 10.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79992000-4 - Usługi recepcyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214897,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333428,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214897,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOM SERVICE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982257548

7.3.3) Ulica: Barlickiego 5/6

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-324

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214897 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.