eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-ZdrójOchrona fizyczna wraz z monitoringiem Sądu Rejonowego w Busku-Zdroju



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna wraz z monitoringiem Sądu Rejonowego w Busku-Zdroju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Busku-Zdroju

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322318

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 246 28 07

1.5.8.) Numer faksu: 41 246 28 93

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@busko.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.busko.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sąd Rejonowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sądownictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona fizyczna wraz z monitoringiem Sądu Rejonowego w Busku-Zdroju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e2f1ed0-4916-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003218

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015038/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona fizyczna wraz z monitoringiem Sądu Rejonowego w Busku-Zdroju

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275877/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Adm. 26-8/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 212195,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie całodobowej stałej ochrony realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej w obiektach Sądu Rejonowego w Busku-Zdroju zlokalizowanego przy ul. Kościuszki 5 w Busku-Zdroju i ochrony realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w godzinach pracy Sądu oraz całodobowej stałej ochrony realizowanej w formie monitorowania sygnałów alarmowych z pomieszczeń ochranianego obiektu ze wsparciem grupy interwencyjnej w obiekcie Sądu Rejonowego w Busku-Zdroju zlokalizowanym w Kazimierzy Wielkiej (Wydziały Zamiejscowe) przy ul. Kościuszki 3.
1) Zakres zamówienia:
Budynek nr 1 - Świadczenie usługi w zakresie całodobowej stałej ochrony realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej w obiekcie Sądu Rejonowego w Busku-Zdroju zlokalizowanym w Busku-Zdroju przy ul. Kościuszki 5 tj. całodobowe świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Zamawiającego (budynku, parkingu, terenów przyległych) i ochrony osób znajdujących się w budynku Zamawiającego wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych z pomieszczeń ochranianego budynku.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej nie skazanych prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, sprawował stałą, całodobową, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia i osób w budynku Sądu Rejonowego w Busku-Zdroju zlokalizowanym przy ul. Kościuszki nr 5 oraz posiadał koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia oraz dysponował własną grupą interwencyjną, ważną w okresie realizacji zamówienia.
Budynek nr 2 - Świadczenie usługi w zakresie w formie ochrony realizowanej
w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w godzinach pracy Sądu oraz monitorowania sygnałów alarmowych z pomieszczeń ochranianego obiektu ze wsparciem grupy interwencyjnej w obiekcie Sądu Rejonowego w Busku-Zdroju zlokalizowanym w Kazimierzy Wielkiej (Wydziały Zamiejscowe) przy ul. Kościuszki 3.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej nie skazanych prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, sprawował stałą, całodobową ochronę realizowaną w formie monitorowania sygnałów alarmowych z pomieszczeń ochranianego obiektu ze wsparciem grupy interwencyjnej w budynku Wydziałów Zamiejscowych Sądu Rejonowego w Busku-Zdroju zlokalizowanych w Kazimierzy Wielkiej, ul. Kościuszki 3 oraz posiadał koncesję na prowadzenie działalności
w zakresie ochrony osób i mienia oraz dysponował własną grupą interwencyjną, ważną w okresie realizacji zamówienia.
Zamawiający na czas urlopów i oraz usprawiedliwionej nieobecności pracownika ochrony dopuszcza zastępstwa tych osób na podstawie umowy cywilno-prawnej.

UWAGA!
Wykonawca zapewnia do realizacji usługi pracowników ochrony przeszkolonych z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej i posiadające czynną umiejętność jej udzielania.
Wykonawca w terminie 30 dni od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu zaświadczenia o przeszkoleniu pracowników z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie okazać Zamawiającemu zaświadczenie komisji lekarskiej o braku przeciwwskazań, wskazanych w wykazie do oferty osób, do wykonywania obowiązków pracownika ochrony wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, jeżeli na te osoby wykonawca pobiera dopłatę z PEFRON. W zaświadczeniu musi być zawarta informacja, żen niepełnosprawność na podstawie której otrzymuje dopłatę nie wyklucza możliwości świadczenia pracy na wymaganym stanowisku.
Zamawiający, korzystający z usług Wykonawcy, ma prawo do ulg przy dokonywaniu wpłat na PFRON, w wysokościach i na zasadach określonych w art. 22 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U.2020.poz.426 ze zm.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291418,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291418,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291418,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „KARABELA” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 867-00-10-269

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291418,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.