Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00609096/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
- 2024/BZP 00611308/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-22
- 2024/BZP 00611813/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-22
- 2024/BZP 00622974/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-28
- 2024/BZP 00625246/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PEŁCZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966964
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Bursztynowy 2
1.5.2.) Miejscowość: Pełczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-260
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 957685038
1.5.8.) Numer faksu: 957685118
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@pelczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelczyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10206721.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37b07fae-f335-4627-b2bd-56cd2c852827
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00003222
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00569502/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
16. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2 – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609096
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIP.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu
IT, oprogramowania wraz z wdrożeniem (tj, zainstalowaniem i podstawową konfiguracją) i przeprowadzeniem szkolenia dla administratora.
2. Zamówienie obejmuje zakup i wdrożenie:
a) serwery typ I - 1 szt.
b) serwery typ II – 2 szt.
c) UPS typ I - - 3 szt.
d) UPS typ II- 3 szt.
e) urządzenia typu zasilacz awaryjny UPS – 12 szt.
f) serwer typu NAS – 3 szt.
g) oprogramowanie backup – 1 szt.
h) punkty dostępowe – 5 szt.
i) skaner podatności 100 licencji,
j) oprogramowanie EDR (serwery i stacje) 49 licencji,
k) oprogramowanie do inwentaryzacji i monitorowania sieci IT,
l) szkolenie dla administratora.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31682520-1 - Awaryjne urządzenia wyłączeniowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
48821000-9 - Serwery sieciowe
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 533820,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 533820,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 533820,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMAR IT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312707971
7.3.4) Miejscowość: GLIWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 533820,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI PEŁCZYCE
więcej: przetargi PEŁCZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnego szkolenia pn. Analiza danych statystycznych i analiza lokalnych rynków pracy
- Dostawa i wdrożenie systemu bezpieczeństwa składającego się z modułu ochrony poczty elektronicznej i modułu ochrona ruchu WEB wraz ze wsparciem producenta systemu przez 12 miesięcy
- Zakup sprzętowych kluczy zabezpieczających
- Sprzedaż i dostawa sprzętu sieciowego i biurowego jako doposażenie bazy dydaktycznej w celu podniesienia jakości edukacji w I LO w Rzeszowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy przełącznika sieciowego dla Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Szkolenie zawodowe pn."Operator wózków jezdniowych" dla 8 osób w miejscowości Zielona Góra
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.