eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KlembówOdbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych i skratek z oczyszczalni ścieków na terenie gminy Klembów w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych i skratek z oczyszczalni ścieków na terenie gminy Klembów w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klembów

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Klembowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Franciszka Żymirskiego 38

1.5.2.) Miejscowość: Klembów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-205

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: (29) 753-88-00

1.5.8.) Numer faksu: (29) 777-90-85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@klembow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klembow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych i skratek z oczyszczalni ścieków na terenie gminy Klembów w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71877072-46b1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003224

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001943/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych i skratek z oczyszczalni ścieków na terenie gminy Klembów w 2022 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269349/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.24.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 169234,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych i skratek z oczyszczalni ścieków na terenie gminy Klembów w 2022 roku”.
III.2. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
1) odbioru, transportu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych w ilości około 350 ton [Mg] w ciągu roku (kod odpadu: 19 08 05) – osad ustabilizowany tlenowo, po mechanicznym odwodnieniu na prasie śrubowo – talerzowej, higienizowany poprzez wapnowanie;
2) odbioru, transportu i zagospodarowania skratek w ilości około 26 ton [Mg] w ciągu roku (kod odpadu: 19 08 01) – generowane są na 2 etapach oczyszczania: na kracie hakowej oraz na sitach. W skład odpadu wchodzą resztki odpadów kuchennych, papiery, drobne opakowania, drewno, korki, żużel, materiały tekstylne, gumowe, tworzywa sztuczne oraz inne odpady. Odpad niehigienizowany, niepłukany;
3) utrzymania czystości i porządku na terenie, z którego będzie korzystał przy wykonywaniu czynności objętych przedmiotem niniejszej umowy;
4) odbioru i załadunku odpadów w sposób niezakłócający pracy oczyszczalni.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych i skratek z oczyszczalni ścieków o maksymalnej ilości wyszczególnionej powyżej, na warunkach określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia, niniejszej umowie oraz złożonej ofercie Wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 3 do umowy.
3. Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania ww. ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych i skratek będzie się odbywała z Oczyszczalni Ścieków w Klembowie, położonej przy ul. Miła 15, 05-205 Klembów.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości odbieranych ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych i skratek, wynikających z bieżącej pracy Oczyszczalni Ścieków w Klembowie.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do stworzenia własnego harmonogramu realizacji zamówienia, uwzględniającego aktualne potrzeby w zakresie wytwarzanych odpadów.
6. Ilość odbieranych ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych i skratek będzie określona na podstawie ważenia pojazdu.
7. Odbiór odpadów powinien nastąpić w ciągu 24 godzin od zgłoszenia wykonania usługi. Zgłoszenia o gotowości do załadowania osadu na środek transportu będą wykonywane w dni robocze w godzinach 8:00-15:00, przynajmniej z jednodniowym wyprzedzeniem.
8. Podstawienie kontenera do gromadzenia odpadów i skratek oraz transport odpadów leży w gestii Wykonawcy. Dzierżawa pojemnika (kontenera) jest bezpłatna.
9. Załadunek odpadów i skratek do podstawionego przez Wykonawcę kontenera leży w gestii Zamawiającego. Moment załadunku odpadów na środki transportowe Wykonawcy będzie traktowany, jako wydanie odpadu Wykonawcy.
10. Wykonawca zapewni środki transportu niezbędne do realizacji przedmiotu umowy i będzie ponosił całkowitą odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone w trakcie załadunku odpadu.
11. Wywóz odpadów będzie się odbywał do miejsca przetwarzania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
12. Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za zagospodarowanie odpadów z chwilą ich odebrania.
13. Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych i skratek z oczyszczalni ścieków będzie następować zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 779 ze zm.) oraz Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 1973).
14. Wykonawca oświadcza, że na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia posiada niezbędne decyzje, wynikające z ustaw nakładających obowiązek posiadania tych dokumentów, a przede wszystkim zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 779 ze zm.).
15. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy ważnych indywidualnych aktów administracyjnych, niezbędnych do należytego wykonania umowy, w szczególności do posiadania aktualnego zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie frakcji odpadów określonych w § 1 ust. 2 pkt 1 i 2 umowy oraz w zakresie tam wskazanym lub wpisu do właściwego rejestru podmiotów mogących prowadzić działalność w zakresie gospodarowania odpadami będącymi przedmiotem niniejszej umowy, a do czasu utworzenia rejestru, o którym mowa w art. 49 Ustawy o odpadach, także aktualnego pozwolenia na transport tych odpadów.
16. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014r., poz. 1973), dla każdej partii odebranego odpadu będzie sporządzona Karta Przekazania Odpadu (KPO), a Zamawiający będzie prowadził ewidencje ilości przekazanego odpadu.
17. Karta Przekazania Odpadu stanowi potwierdzenie przekazania odpadu przez Zamawiającego i potwierdzenie przejęcia odpadu do zagospodarowania przez Wykonawcę. Będzie ona wystawiana za pomocą elektronicznego systemu BDO.
18. Karta Przekazania Odpadu sporządzona zostanie w dwóch egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego i Wykonawcy.
19. Zaleca się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, określenia ceny zamówienia i podpisania umowy poprzez wizję lokalną na terenie Oczyszczalni Ścieków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513600-2 - Usługi usuwania osadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513700-3 - Usługi transportu osadów

90513800-4 - Usługi obróbki osadów

90513900-5 - Usługi likwidacji osadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261759,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261759,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261759,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROSPRECO POLSKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242750279

7.3.3) Ulica: STAROSTY JANA KOSA 4

7.3.4) Miejscowość: OSTROŁĘKA

7.3.5) Kod pocztowy: 07-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261759,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Brak informacji dodatkowych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.