eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SękowaZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH, CHODNIKÓW ORAZ PARKINGÓW NA TERENIE GMINY SĘKOWA W 2023 ROKU



Ogłoszenie z dnia 2023-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH, CHODNIKÓW ORAZ PARKINGÓW NA TERENIE GMINY SĘKOWA W 2023 ROKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘKOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892682

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sękowa 252

1.5.2.) Miejscowość: Sękowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-307

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (18)3518016 wew.30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urszulap@sekowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sekowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/700243

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH, CHODNIKÓW ORAZ PARKINGÓW NA TERENIE GMINY SĘKOWA W 2023 ROKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ab9d7c3-759d-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00003394

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034345/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych, chodników oraz parkingów na terenie Gminy Sękowa 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482391

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Zamówienie obejmuje wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg gminnych i wewnętrznych oraz parkingów na terenie Gminy Sękowa w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki organizacyjne, wymagania techniczne oraz zasady odśnieżania i zwalczania śliskości na drogach zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ.
1.3. Zakres usługi na drogach będących w zarządzie zamawiającego obejmuje:
1) Odśnieżanie dróg gminnych ciągnikiem rolniczym, koparko-ładowarką z odpowiednim osprzętem przystosowanym do odśnieżania bądź samochodem przystosowanym do odśnieżania - na drogach gminnych nadających się do użycia takiego sprzętu.
2) Odśnieżanie chodników sprzętem – pojazdem przystosowanym do tego celu.
3) Odśnieżanie dróg o nawierzchni bitumicznej oraz chodników przy pomocy pojazdu z pługiem i lemieszem gumowym.
4) Zwalczanie śliskości przez posypywanie dróg na całej długości wskazanych przez Zamawiającego.
5) Zwalczanie śliskości przez posypywanie odcinków dróg wskazanych przez Zamawiającego.
1.4. Od Wykonawcy usługi wymaga się:
1) Gwarancji prowadzenia prac również w bardzo niekorzystnych warunkach atmosferycznych we wszystkie dni tygodnia,
2) Dyspozycyjności i zapewnienia jak najkrótszego czasu organizacji pracy od czasu zaistnienia potrzeby realizacji usługi i powiadomienia do czasu realizacji usługi,
3) Wykonawca z którym Zamawiający podpisze umowę będzie zobowiązany do podania nr telefonu do jak najszybszego kontaktu.
1.5. Przedmiot zamówienia obejmuje drogi będące w zarządzie zamawiającego na terenie
następujących miejscowości:
1) Sękowa
2) Męcina Mała
3) Męcina Wielka
4) Wapienne
5) Siary
6) Owczary
7) Ropica Górna
8) Małastów
9) Bodaki
10) Bartne
11) Wołowiec
12) Krzywa
13) Radocyna
1.6. Wykaz dróg do odśnieżania dla poszczególnych miejscowości z zakresem kilometrów stanowi załącznik nr 10 do SWZ
1.7. Dopuszcza się realizację zamówienia przy udziale podwykonawców w określonych
miejscowościach lub ich częściach.
1.8. Wykonawca usługi ponosi odpowiedzialność z tytułu nienależytego wykonania usługi oraz niedołożenia należytej staranności przy wykonywaniu usługi przez podwykonawcę.
1.9. Za wszelkie szkody związane z realizacją zamówienia pełną odpowiedzialność będzie ponosić Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158441,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158441,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158441,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "Czystość"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7382147087

7.3.3) Ulica: Sękowa 181

7.3.4) Miejscowość: Sękowa

7.3.5) Kod pocztowy: 38-307

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158441,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.