Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00274199/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
- 2021/BZP 00274199/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-18 (po zmianach)
- 2021/BZP 00274944/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Ochrona osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Jędrzejowie oraz Ośrodku Kuratorskim dla Dzieci i Młodzieży przy Sądzie Rejonowym w Jędrzejowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W JĘDRZEJOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 74
1.5.2.) Miejscowość: Jędrzejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-300
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 386 43 64
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jedrzejow.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedrzejow.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sąd Rejonowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Ochrona osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Jędrzejowie oraz Ośrodku Kuratorskim dla Dzieci i Młodzieży przy Sądzie Rejonowym w Jędrzejowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2381fbb-4859-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003408
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014621/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona obiektu, osób i mienia Sądu Rejonowego w Jędrzejowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274199/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Adm. 26-37/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 252172,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Jędrzejowie oraz Ośrodku Kuratorskim dla Dzieci i Młodzieży przy Sądzie Rejonowym w Jędrzejowie obejmuje:
Świadczenie usługi w zakresie ochrony realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia :
1) Wykonawca zapewni fizyczną obecność kwalifikowanych pracowników ochrony na terenie Sądu Rejonowego w Jędrzejowie przy ul. 11 Listopada 74 w dniach, godzinach i liczbie osób jak poniżej:
a) dni robocze
od godz. 7.30 do 19.30 – 2 osoby
w pozostałych godzinach – 1 osoba
b) dni wolne od pracy (soboty, niedziele, dni świąteczne)
całodobowo w godz. od 7.00 do 7.00 - 1 osoba
Łączna liczba roboczogodzin w okresie objętym zamówieniem wynosi 11.772 roboczogodzin.
Wyliczenie roboczogodzin:
- 251 dni roboczych x ( 12 h x 2 osoby) + 251 dni roboczych x ( 12 h x 1 osoba) = 9.036 h,
- 114 dni wolnych od pracy (soboty, niedziele, dni świąteczne) x 24 godziny = 2.736 h
2) Wykonawca zapewni pracownikom ochrony jednolite umundurowanie, zaakceptowane przez Zamawiającego i wyposaży w imienne identyfikatory oraz sprzęt do komunikowania się z odpowiednimi służbami z Zamawiającym ( telefon komórkowy – 1 szt.-własność Wykonawcy);
3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca kierował do wykonywania przedmiotu umowy osoby:
a) zatrudnione na umowę o pracę,
b) w wieku poniżej 65 roku życia,
c) posiadające wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej ( zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia )
d) niekarane, posiadające aktualne ( nie wcześniejsze, niż sprzed 6 miesięcy na dzień zawierania umowy) zaświadczenie wydane przez Krajowy Rejestr Karny ( Wykonawca jest zobowiązany do odsunięcia od wykonywania umowy osobę lub osoby, w stosunku do których po podpisaniu umowy powziął informację, że są ujawnione w KRK jako osoby karane, wobec których toczy się postępowanie karne lub karno-skarbowe),
e) cechujące się wysoką kulturą osobistą, schludnym wyglądem oraz prezencją właściwą dla Zamawiającego jako instytucji publicznej,
f) posiadające wiedzę techniczną, umożliwiającą obsługę bramowych i ręcznych wykrywaczy metalu, systemów przeciwpożarowych i monitoringu oraz prześwietlarki bagażu RTG,
g) posiadające sprawność psychofizyczną, umożliwiającą podjęcie działań interwencyjnych o charakterze ochronnym w przypadku zaistnienia stanu bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia albo uszkodzenia majątku,
h) przeszkolone w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej i posiadające czynną umiejętność jej udzielania.
4) Najpóźniej na dwa dni przed rozpoczęciem realizacji umowy Wykonawca złoży „Wykaz osób skierowanych do wykonywania zamówienia” z potwierdzeniem spełnienia wymogów , o których mowa w pkt I ppkt 3 , w szczególności z podaniem imienia i nazwiska, daty zawarcia umowy, numeru umowy oraz systemu czasu pracy.
5) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca natychmiast odsunie od pracy pracownika nie wypełniającego według Zamawiającego należycie obowiązków lub nie spełniającego warunków określonych w niniejszym Opisie Przedmiotu Zamówienia
UWAGA!
Wykonawca w terminie 30 dni od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu zaświadczenia o przeszkoleniu pracowników z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie okazać Zamawiającemu zaświadczenie komisji lekarskiej o braku przeciwwskazań, wskazanych w wykazie do oferty osób, do wykonywania obowiązków pracownika ochrony wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, jeżeli na te osoby wykonawca pobiera dopłatę z PFRON. W zaświadczeniu musi być zawarta informacja, że niepełnosprawność na podstawie której otrzymuje dopłatę nie wyklucza możliwości świadczenia pracy na wymaganym stanowisku.
Zamawiający, korzystający z usług Wykonawcy, ma prawo do ulg przy dokonywaniu wpłat na PFRON, w wysokościach i na zasadach określonych w art.22 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U.2020.poz.426 ze zm.)
Opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 336528,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336528,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 336528,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „KARABELA-CK” Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MUSI Sp. z o.o.; LEGION CK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 657-17-19-199
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-312
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
GRUPA GT OCHRONA Sp. z o.o. ul. Chałubińskiego 42, 25-619 Kielce - stacja monitorowania umożliwiająca natychmiastową analizę i weryfikację sygnału alarmowego, co pozwoli skierować do budynków Zamawiającego grupę interwencyjną.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KARABELA-CK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KARABELA-CK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 336528,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia wraz z monitoringiem oraz wsparciem grupy interwencyjnej na terenie obiektów Sądu Rejonowego w Nowej Soli
- OCHRONA BUDYNKÓW, OSÓB I MIENIA ORAZ KONWOJU ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W KOŁOBRZEGU
- Świadczenie usług dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Lubinie w zakresie dozoru i ochrony mienia
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia, znajdujących się na ogrodzonym terenie należącym do Instytutu Genetyki Roślin Polskiej Akademii Nauk, położonym w Poznaniu, przy ul. Strzeszyńskiej 34.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku Instytutu Gospodarki Surowcami Mineralnymi i Energią PAN
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.