Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00606600/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego OR Olsztyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-959
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 895454835
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: olsztyn@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zamowienia.krus.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenie społeczne rolników
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e457d849-4f34-4e62-9573-b7a86c7dea49
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00003449
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00556123/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Ochrona osób i mienia, monitorowanie wraz z konserwacją systemów antywłamaniowych i ppoż. w OR i PT KRUS w 2025 r
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606600
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1000-OP.261.2.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 295748,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia, monitorowania
oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w budynku Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Olsztynie przy ul. Mickiewicza 1, w obiektach podległych Placówek Terenowych w: Mrągowie, Nidzicy, Kętrzynie, Morągu, Iławie, Lidzbarku Warmińskim, Szczytnie, Ostródzie z siedzibą w Grabinie, Braniewie, Pasłęku, Nowym Mieście Lubawskim, Działdowie, Ełku, Giżycku, Olecku, Piszu, a także w budynku Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Olsztynie przy ul. Kołobrzeskiej 38 A.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291704,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOTRADE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260207887
7.3.3) Ulica: ul. Melomanów 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-712
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355347,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa fosforanu amonu 18-46 do Zakładu Doświadczalnego IHAR-PIB w Bartążku.
- Remonty i bieżące utrzymanie schodów na terenach administrowanych przez ZDZiT w Olsztynie w 2025 r.
- Dostawa nawozów dolistnych do Zakładu Doświadczalnego IHAR-PIB w Bartążku
- Dostawa nawozów mineralnych do Zakładu Doświadczalnego IHAR-PIB w Bartążku
- Dostawa sukcesywna odzieży ochronnej, zabezpieczającej i artykułów BHP do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- SZP.221-2.2025 Zakup ambulansu ratunkowego z wyposażeniem
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA, W ZESPOLE BUDYNKÓW PROKURATURY REGIONALNEJ W WARSZAWIE PRZY ULICY KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 25/KOZIA 1/TRĘBACKA 4 ORAZ TERENU PRZYLEGŁEGO DO W/W BUDYNKÓW
- Usługa dozoru fizycznego obiektów w zasobach Zarządu Lokali Miejskich na rok 2025
- Ochrona osób i mienia w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim w Gorzowie Wlkp.
- Ochrona mienia i osób na terenie Konstancińskiego Domu Kultury wraz z monitoringiem oraz ochrona imprez organizowanych przez Konstanciński Dom Kultury w 2025 r.
- Całodobowa usługa ochrony fizycznej, osób i mienia w Centrach Sieci Badawczej Łukasiewicz - Poznańskiego Instytutu Technologicznego
- Zapewnienie stałej ochrony osób i mienia w budynku położonym przy ul. Św. Stanisława Kostki 5 w Przasnyszu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.