eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaŚwiadczenie usług pogotowia awaryjnego w budynkach gminnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej



Ogłoszenie z dnia 2023-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pogotowia awaryjnego w budynkach gminnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271518876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 20

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 2608652

1.5.8.) Numer faksu: 32 2642767

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbm.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pogotowia awaryjnego w budynkach gminnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-445a3e51-76e0-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00003456

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025250/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Usługi pogotowia awaryjnego w budynkach gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485675

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZN/AS/017/11/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 169657,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje reagowanie na sytuacje awaryjne, doraźne zapewnienie prawidłowego działania sieci i instalacji w celu niedopuszczenia do powstania szkód i zagrożeń. Obsługa pogotowia awaryjnego obejmuje sieci i instalacje centralnego ogrzewania, wod.-kan., gazowe, elektryczne znajdujące się w budynkach i obiektach zarządzanych przez MZBM a w szczególności:
1) Usuwanie niedrożności pionów zbiorczych kanalizacyjnych, usuwanie niedrożności poziomów kanalizacyjnych wewnętrznych i na zewnątrz budynków oraz przyłączy kanalizacyjnych będących w eksploatacji MZBM.
2) Zabezpieczanie nieszczelności i wycieków pionów zbiorczych kanalizacyjnych.
3) Zabezpieczanie lub usuwanie nieszczelności i wypływu gazu na pionach i poziomach wewnętrznej instalacji gazowej (do zaworu głównego) oraz instalacji znajdującej się wewnątrz mieszkań.
4) Wykonywanie na wezwanie, kontroli szczelności instalacji gazowej.
5) Zabezpieczanie nieszczelności na sieciach i instalacjach wewnętrznych centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami.
6) Wykonywanie czynności zabezpieczających na wewnętrznych liniach elektrycznych powodujących przerwy w dostawie energii do skrzynek przyłączy w lokalach oraz wewnętrznych instalacjach mieszkaniowych.
7) Udział w usuwaniu skutków zdarzeń i wypadków losowych.
8) Zabezpieczanie budynków, mieszkań i lokali użytkowych po zdarzeniach i wypadkach losowych.
9) Zabezpieczanie miejsc awarii lub szkód w przypadku braku możliwości ich usunięcia,
10) Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewnia własne materiały niezbędne do usuwania awarii.
Przyjmowanie zgłoszeń
1) Przyjmowanie zgłoszeń awaryjnych na co najmniej 2 telefony dyspozycyjne.
2) Prowadzenie rejestru wszystkich zgłoszeń i awarii.
3) Niezwłoczna reakcja na zgłoszoną awarię, nie dłuższa niż 4 godziny.
4) Przesyłanie raportów z przyjętych zgłoszeń w wersji elektronicznej 1 raz w tygodniu na uzgodniony z Zamawiającym adres email.
Dyżury
Dyżury będą pełnione w następujących godzinach:
- poniedziałek, wtorek, środa w godzinach od 15:00 do 7:00,
- czwartek w godzinach od 17:00 do 7:00
- piątek w godzinach od 13:00 do 7:00
- soboty, niedziele, święta i inne dni wolne od pracy dyżur przez całą dobę.
Zamawiający określa następujący termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy (lecz nie wcześniej niż od 01.01.2023r.) przez maksymalnie 365 dni (nie dłużej niż do 31.12.2023r.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149654,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149654,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149654,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Instalacyjno Budowlany „INSBUD” s.c. Wojciech Uracz, Marta Uracz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Uracz Marta, Wojciech Uracz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 629 11 25 470

7.3.3) Ulica: Cieplaka 1b/36

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149654,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.