Ogłoszenie z dnia 2023-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00485675/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pogotowia awaryjnego w budynkach gminnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271518876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 20
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 2608652
1.5.8.) Numer faksu: 32 2642767
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pogotowia awaryjnego w budynkach gminnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-445a3e51-76e0-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00003456
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025250/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługi pogotowia awaryjnego w budynkach gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485675
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZN/AS/017/11/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 169657,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje reagowanie na sytuacje awaryjne, doraźne zapewnienie prawidłowego działania sieci i instalacji w celu niedopuszczenia do powstania szkód i zagrożeń. Obsługa pogotowia awaryjnego obejmuje sieci i instalacje centralnego ogrzewania, wod.-kan., gazowe, elektryczne znajdujące się w budynkach i obiektach zarządzanych przez MZBM a w szczególności:
1) Usuwanie niedrożności pionów zbiorczych kanalizacyjnych, usuwanie niedrożności poziomów kanalizacyjnych wewnętrznych i na zewnątrz budynków oraz przyłączy kanalizacyjnych będących w eksploatacji MZBM.
2) Zabezpieczanie nieszczelności i wycieków pionów zbiorczych kanalizacyjnych.
3) Zabezpieczanie lub usuwanie nieszczelności i wypływu gazu na pionach i poziomach wewnętrznej instalacji gazowej (do zaworu głównego) oraz instalacji znajdującej się wewnątrz mieszkań.
4) Wykonywanie na wezwanie, kontroli szczelności instalacji gazowej.
5) Zabezpieczanie nieszczelności na sieciach i instalacjach wewnętrznych centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami.
6) Wykonywanie czynności zabezpieczających na wewnętrznych liniach elektrycznych powodujących przerwy w dostawie energii do skrzynek przyłączy w lokalach oraz wewnętrznych instalacjach mieszkaniowych.
7) Udział w usuwaniu skutków zdarzeń i wypadków losowych.
8) Zabezpieczanie budynków, mieszkań i lokali użytkowych po zdarzeniach i wypadkach losowych.
9) Zabezpieczanie miejsc awarii lub szkód w przypadku braku możliwości ich usunięcia,
10) Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewnia własne materiały niezbędne do usuwania awarii.
Przyjmowanie zgłoszeń
1) Przyjmowanie zgłoszeń awaryjnych na co najmniej 2 telefony dyspozycyjne.
2) Prowadzenie rejestru wszystkich zgłoszeń i awarii.
3) Niezwłoczna reakcja na zgłoszoną awarię, nie dłuższa niż 4 godziny.
4) Przesyłanie raportów z przyjętych zgłoszeń w wersji elektronicznej 1 raz w tygodniu na uzgodniony z Zamawiającym adres email.
Dyżury
Dyżury będą pełnione w następujących godzinach:
- poniedziałek, wtorek, środa w godzinach od 15:00 do 7:00,
- czwartek w godzinach od 17:00 do 7:00
- piątek w godzinach od 13:00 do 7:00
- soboty, niedziele, święta i inne dni wolne od pracy dyżur przez całą dobę.
Zamawiający określa następujący termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy (lecz nie wcześniej niż od 01.01.2023r.) przez maksymalnie 365 dni (nie dłużej niż do 31.12.2023r.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149654,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149654,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149654,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Instalacyjno Budowlany „INSBUD” s.c. Wojciech Uracz, Marta Uracz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Uracz Marta, Wojciech Uracz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 629 11 25 470
7.3.3) Ulica: Cieplaka 1b/36
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149654,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- "Usługa wynajmu, montażu, bieżącego utrzymania, demontażu i składowania świetlnych elementów dekoracyjnych dla miasta Dąbrowa Górnicza w sezonie 2024/2025"
- ZP/1/MZGO/2024 Wywóz nieczystości ciekłych - ścieków przemysłowych składowisk odpadów zlokalizowanych przy ul. Koksowniczej 4 i ul. Głównej 144 A w Dąbrowie Górniczej
- Dostawa artykułów spożywczych
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadań wybranych w ramach IX edycji Dąbrowskiego Budżetu Partycypacyjnego w Dąbrowie Górniczej oraz IV edycji Dąbr. Budżetu Obywatel. (...)
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Żłobka Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
- "Świadczenie w miejscu zamieszkania usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy w Gminie Dąbrowa Górnicza"
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Ochrona fizyczna osób i mienia, monitoring budynków, konserwacja i naprawa sys. antywłam., ppoż., kontroli dostępu, telewizji dozorowej i systemu oddymiania w OR KRUS w Białymstoku i PT KRUS.
- Utrzymanie sprawności tech. i zapewnienie ciągłości pracy urządzeń, instal. i sieci elektroenergetycznej oraz pozostałej infrastruktury tech. w obiektach admin. przez zamawiającego w 2025 r.
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-2
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach gminnych w 2025 roku.
- Wykonanie napraw po przeglądowych instalacji, systemów oraz urządzeń branży ogólnobudowlanej zainstalowanych w obiekcie MCK - Część I
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.