Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00623964/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
- 2024/BZP 00638967/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-06
- 2024/BZP 00642087/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz usług konserwacyjnych dla systemów na rzecz Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z siedzibą w Rzeszowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01581798500064
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-032
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 86 04 102
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nfz-rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-rzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nfz-rzeszow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz usług konserwacyjnych dla systemów na rzecz Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z siedzibą w Rzeszowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f525aaee-b38b-4323-b4ea-81d8806a8fb5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00003457
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00465017/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi w formie zabezpieczenia technicznego, świadczone na rzecz NFZ Podkarpackiego OW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623964
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NFZ09-WAG-ZP.251.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie na rzecz Podkarpackiego OW NFZ usług ochrony fizycznej osób i mienia wraz z przyjazdem specjalistycznej uzbrojonej formacji ochronnej (SUFO) i stałym dozorem sygnałów przesyłanych z urządzeń i systemów alarmowych4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 698138,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie na rzecz Podkarpackiego OW NFZ usług konserwacyjnych dla systemów sygnalizacji włamania i napadu, telewizji dozorowej i systemu kontroli dostępu4.5.3.) Główny kod CPV: 35121700-5 - Systemy alarmowe
4.5.5.) Wartość części: 27060,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 502769,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594807,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 502769,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Karabela” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8670010269
7.3.3) Ulica: ul. Sokola 14
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca w zakresie podjazdów grupy interwencyjnej:
Przedsiębiorstwo Ochrony Mienia i Usług Detektywistycznych Security Office" Sp. z o.o. 35-010 Rzeszów ul. Jałowego 29.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KARABELA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KARABELA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 502769,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Najkorzystniejsza oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę Konsorcjum firm: FM Integrated Solutions Sp. z o.o., lider Impel Facility Services Sp. z o.o., Impel Defender Sp. z o.o., Defence Services Sp. z o.o., Impel FM Contractor Sp. z o.o., została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2c) ustawy Pzp, ponieważ została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych
środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, poinformował, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części II łączną kwotę w wysokości 27 060,00 zł brutto.
Cena oferty nr 2 złożonej przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „KARABELA” Sp. z o. o. przewyższa o ponad 48,25 % kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla części II.
Zamawiający nie wyraził zgody na zwiększenie kwoty do ceny oferty nr 2 złożonej przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „KARABELA” Sp. z o. o.
Z uwagi na powyższe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione się zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56088,00
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej (...) dla zadania pn.: Dostosowanie budynków PZDW do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami" - RDW Ustrzyki Dolne - II postępowanie
- Produkt leczniczy Kaplacyzumab do stosowania w programie lekowym NFZ leczenia podczas epizodu nabytej zakrzepowej plamicy małopłytkowej w połączeniu z wymianą osocza i immunosupresją ...
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Szkole Podstawowej nr 34 w Rzeszowie
- Zakup drobnego sprzętu laboratoryjnego, badawczego i medycznego
- Opracowanie dokumentacji geologiczno-inżynierskich.
- Zakup osprzętu do ciągników rolniczych będących na wyposażeniu PZDW - 3 zadania
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia oraz wykonywanie innych prac i zadań na terenie ZUOK
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
- Świadczenie usług w zakresie dozoru i ochrony fizycznej siedziby oraz mienia
- Usługa ochrony osób i mienia w lokalach Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
- Świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie
- Wykonywanie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz nieruchomości, a także przeciwdziałanie zagrożeniom, przez koncesjonowanego Wykonawcę
więcej: Systemy alarmowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.