Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00397982/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
- 2024/BZP 00400374/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obowiązkowe szkolenia online [… ] organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu
przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)* realizowana w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
1.3.) Oddział zamawiającego: Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081048430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 36
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: (68)3231880
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rops.lubuskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://polityka-spoleczna.lubuskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obowiązkowe szkolenia online [… ] organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniuprzemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)* realizowana w podziale na części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a7f3432-3a38-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00003561
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073595/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Obowiązkowe szkolenia online [...]organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)* w podziale na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397982
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROPS.VI.48.1.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 99410,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Organizacja usługi edukacyjnej, polegającej na przeprowadzeniu trzydniowych szkoleń online z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej dla maksymalnie 100 osób pn. „Obowiązkowe szkolenia online dla członków zespołów interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych, organizowana zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (t.j.Dz.U. z 2024 r. poz. 424), realizowana w podziale na części”, w tym realizacji usług z nimi powiązanych, w szczególności w zakresie zapewnienia przez Wykonawcę: wyspecjalizowanej kadry szkoleniowej, opiekuna technicznego, zaplecza techniczno-organizacyjnego, materiałów szkoleniowych/informacyjnych, realizowanej w podziale na części:
1) Część I – Jedno trzydniowe szkolenie online z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej dla członków zespołów interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych, realizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (t.j.Dz.U. z 2024 r. poz. 424);
2) Część II – Jedno trzydniowe szkolenie online z zakresu .przeciwdziałania przemocy domowej dla członków zespołów interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno – pomocowych; realizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (t.j.Dz.U. z 2024 r. poz. 424);
3) Część III – Jedno trzydniowe szkolenie online z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej dla członków zespołów interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno – pomocowych, , realizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (t.j.Dz.U. z 2024 r. poz. 424);
2. Każda ww. części zamówienia obejmuje: trzydniowy cykl szkoleniowy, realizowany w formule online, łącznie 24 godziny dydaktyczne (1h dydaktyczna = 45 min. zegarowych), średnio 8h dydaktycznych dziennie - dla maksymalnie 100 uczestników, wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje udział minimum 40 uczestników w każdym szkoleniu.
W przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, zwiększy się ilość osób do maksymalnie 200 (część I i II) lub 300 osób (część I, II, III) łącznie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
Załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla części I, II, III
4. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących:
Załącznik nr 3 do SWZ dla części I, II, III
Załącznik nr 4 - Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych dla Części I, II, III.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
22000000-0 - Druki i produkty podobne
92312212-0 - Usługi przygotowania podręczników szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 33136,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Organizacja usługi edukacyjnej, polegającej na przeprowadzeniu trzydniowych szkoleń online z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej dla maksymalnie 100 osób pn. „Obowiązkowe szkolenia online dla członków zespołów interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych, organizowana zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (t.j.Dz.U. z 2024 r. poz. 424), realizowana w podziale na części”, w tym realizacji usług z nimi powiązanych, w szczególności w zakresie zapewnienia przez Wykonawcę: wyspecjalizowanej kadry szkoleniowej, opiekuna technicznego, zaplecza techniczno-organizacyjnego, materiałów szkoleniowych/informacyjnych, realizowanej w podziale na części:
1) Część I – Jedno trzydniowe szkolenie online z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej dla członków zespołów interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych, realizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (t.j.Dz.U. z 2024 r. poz. 424);
2) Część II – Jedno trzydniowe szkolenie online z zakresu .przeciwdziałania przemocy domowej dla członków zespołów interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno – pomocowych; realizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (t.j.Dz.U. z 2024 r. poz. 424);
3) Część III – Jedno trzydniowe szkolenie online z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej dla członków zespołów interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno – pomocowych, , realizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (t.j.Dz.U. z 2024 r. poz. 424);
2. Każda ww. części zamówienia obejmuje: trzydniowy cykl szkoleniowy, realizowany w formule online, łącznie 24 godziny dydaktyczne (1h dydaktyczna = 45 min. zegarowych), średnio 8h dydaktycznych dziennie - dla maksymalnie 100 uczestników, wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje udział minimum 40 uczestników w każdym szkoleniu.
W przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, zwiększy się ilość osób do maksymalnie 200 (część I i II) lub 300 osób (część I, II, III) łącznie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
Załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla części I, II, III
4. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących:
Załącznik nr 3 do SWZ dla części I, II, III
Załącznik nr 4 - Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych dla Części I, II, III.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
22000000-0 - Druki i produkty podobne
92312212-0 - Usługi przygotowania podręczników szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 33136,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Organizacja usługi edukacyjnej, polegającej na przeprowadzeniu trzydniowych szkoleń online z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej dla maksymalnie 100 osób pn. „Obowiązkowe szkolenia online dla członków zespołów interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych, organizowana zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (t.j.Dz.U. z 2024 r. poz. 424), realizowana w podziale na części”, w tym realizacji usług z nimi powiązanych, w szczególności w zakresie zapewnienia przez Wykonawcę: wyspecjalizowanej kadry szkoleniowej, opiekuna technicznego, zaplecza techniczno-organizacyjnego, materiałów szkoleniowych/informacyjnych, realizowanej w podziale na części:
1) Część I – Jedno trzydniowe szkolenie online z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej dla członków zespołów interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych, realizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (t.j.Dz.U. z 2024 r. poz. 424);
2) Część II – Jedno trzydniowe szkolenie online z zakresu .przeciwdziałania przemocy domowej dla członków zespołów interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno – pomocowych; realizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (t.j.Dz.U. z 2024 r. poz. 424);
3) Część III – Jedno trzydniowe szkolenie online z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej dla członków zespołów interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno – pomocowych, , realizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (t.j.Dz.U. z 2024 r. poz. 424);
2. Każda ww. części zamówienia obejmuje: trzydniowy cykl szkoleniowy, realizowany w formule online, łącznie 24 godziny dydaktyczne (1h dydaktyczna = 45 min. zegarowych), średnio 8h dydaktycznych dziennie - dla maksymalnie 100 uczestników, wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje udział minimum 40 uczestników w każdym szkoleniu.
W przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, zwiększy się ilość osób do maksymalnie 200 (część I i II) lub 300 osób (część I, II, III) łącznie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
Załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla części I, II, III
4. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących:
Załącznik nr 3 do SWZ dla części I, II, III
Załącznik nr 4 - Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych dla Części I, II, III.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
22000000-0 - Druki i produkty podobne
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
92312212-0 - Usługi przygotowania podręczników szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 33136,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2388,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2388,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Michał Soćko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8252020727
7.3.3) Ulica: ul. I.J. Paderewskiego 14/13
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kancelaria Radcy Prawnego Michał Soćko
jakie przetargi wygrała firma
Kancelaria Radcy Prawnego Michał Soćko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2388,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2288,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2288,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Michał Soćko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8252020727
7.3.3) Ulica: Kancelaria Radcy Prawnego Michał Soćko
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kancelaria Radcy Prawnego Michał Soćko
jakie przetargi wygrała firma
Kancelaria Radcy Prawnego Michał Soćko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2288,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2188,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2188,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Michał Soćko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8252020727
7.3.3) Ulica: ul. J.I. Paderewskiego
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kancelaria Radcy Prawnego Michał Soćko
jakie przetargi wygrała firma
Kancelaria Radcy Prawnego Michał Soćko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2188,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-30INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Wykonanie badania pn." Identyfikacja i analiza łańcuchów wartości w obszarach lubuskich inteligentnych specjalizacji".
- SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJÓW,SMARÓW ORAZ PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O. O. W ZIELONEJ GÓRZE
- Przeprowadzenie warsztatów i szkoleń ( podnoszenie motywacji i kompetencji osobistych, komunikacja bez barier w dialogu,technik aktywnej nauki,stres jak go oswoić) - powiat gorzowski
- Przeprowadzenie kursu programowania i obsługi obrabiarek CNC ( powiat żarski)
- Zakup paliwa dla pojazdów użytkowanych przez Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze
- Usługa kompleksowej organizacji udziału lubuskich przedsiębiorców w dwudniowym wydarzeniu pn. "Lubuska Akademia Przedsiębiorczości w Zielonej Górze"
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Realizacja usługi szkoleń w ramach projektu "Najważniejsza jest RODZINA - subregionalny program wsparcia kobiet i rodziców w zakresie aktywności zawodowej oraz godzenia życia zawod..." cz. I -II .."
- "Dzienne formy usług opiekuńczych dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- Usługa szkoleniowa na potrzeby przeprowadzenia warsztatów facylitacyjnych.
- Świadczenie usług szkoleniowych i korepetycji na potrzeby realizacji projektu pn. "Rozwiń skrzydła" - 7 części
- Przygotowanie i realizacja 2 szkoleń wyjazdowych
- Usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie Szkolenia z zakresu organizacji pracy i zarządzania zadaniami z Trello, dla kadry kierowniczej zarządzającej i administracyjnej UPWr.
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.