Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00044705/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie audytu funkcjonowania Spółki Polskie Radio S.A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Radio - Spółka Akcyjna w likwidacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010420591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 77/85
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-977
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@polskieradio.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie audytu funkcjonowania Spółki Polskie Radio S.A.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c847f62d-93ee-4d13-b2be-17930ff4efa0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00003565
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://polskieradio.logintrade.net3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://polskieradio.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 4 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.: elektronicznej Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A. w likwidacji dostępnej pod
adresem: https://polskieradio.logintrade.net (dalej: Platforma).
W zakresie komunikacji prowadzonej po wyborze ofert najkorzystniejszych,
a dotyczącej formalności niezbędnych do zawarcia umowy, o których mowa
w Rozdziale XXII SWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania poczty elektronicznej i przekazywania informacji na adres e-mail Zamawiającego: zamowienia.publiczne@polskieradio.pl, z zastrzeżeniem przypadków, gdy na tym etapie postępowania przekazywane będą informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego lub wykonawcy, z którym umowa będzie zawierana.
Komunikacja ustna (w tym telefoniczna) dopuszczalna jest jedynie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, tj. w przypadku konieczności uzyskania informacji technicznych lub porządkowych związanych z niniejszym postępowaniem. Treść i przebieg rozmów będzie dokumentowany przez Zamawiającego. W pozostałych przypadkach wymagana jest komunikacja przy wykorzystaniu Platformy.
Użytkowanie Platformy jest bezpłatne.
Ofertę, oświadczenia i inne dokumenty wymagane w postępowaniu składa się za pośrednictwem Platformy, w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wymagania techniczno – sprzętowe umożliwiające pracę na Platformie
1. Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Internet Explorer 10 i nowsze, Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera
2. Pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci Internet; obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
włączona obsługa JavaScript; zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s; zainstalowany Acrobat Reader;
zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
1. Format przesyłanych danych:
1) wielkość pojedynczego pliku do 50 MB, w przypadku przekazywania plików o większej objętości zalecana jest kompresja danych,
albo podział pliku na mniejsze,
2) zalecany format: .pdf, przy czym Zamawiający dopuszcza inne formaty danych, wymienione w Załączniku nr 2 do Rozporządzenia
Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów
publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów np.: .doc, .docs, .rtf, .xps, .odt,
przy czym wybór formatu nie może prowadzić do naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców jednocześnie musi umożliwiać użycie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
2. Format podpisu elektronicznego (kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego, podpisu osobistego):
1) dokumenty, oświadczenia w formacie .pdf należy podpisywać formatem PAdES
2) dokumenty, oświadczenia składane w formatach innych niż .pdf należy podpisywać formatem XAdES.
Szczegółowe informacje zawiera Instrukcja korzystania z Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A. w likwidacji
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, w szczególności dane osobowe ujawnione w ofertach i załącznikach do ofert lub w dokumentach i oświadczeniach składanych w
postępowaniu oraz dane osobowe uzyskane w trakcie realizacji umowy, w tym podane w treści zawartej umowy.
2. Administratorem danych osobowych, o których mowa w pkt 1 będzie Zamawiający, tj.: Polskie Radio – Spółka Akcyjna w likwidacji w Warszawie, adres: 00-977 Warszawa, al. Niepodległości 77/85.
3. W sprawach związanych z danymi osobowymi, o których mowa w pkt 1, należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych – pod tel. 22 645 34 03, pocztą elektroniczną pod adresem iod@polskieradio.pl, a także pocztą tradycyjną pod adresem: Polskie Radio Spółka Akcyjna w likwidacji z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, z dopiskiem „do Inspektora Ochrony Danych Osobowych”.
4. Dane osobowe, o których mowa w pkt 1, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 6 ust. 1 lit. f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, tj. z uwagi na fakt, że przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne w
celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze i do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratorów, związanych z realizacją umowy, z zastrzeżeniem pkt 5 i 6.
5. Dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, dotyczące wyroków skazujących, naruszeń prawa lub powiązanych środków bezpieczeństwa, w szczególności dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych w postępowaniu, o których mowa w pkt 1, udostępniane będą w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, określonych w Rozdziele XXIV, do upływu terminu do ich wniesienia.
6. Dane osobowe, o których mowa w pkt 1, są jawne z wyjątkiem danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz danych genetycznych, biometrycznych, danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
7. Dane osobowe, o których mowa w pkt 1, uzyskane w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia na
przeprowadzenie audytu funkcjonowania Spółki Polskie Radio S.A. oraz zawarciem i realizacją umowy, przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, nie krótszy niż okres wskazany w art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych i przepisach o archiwizacji, w tym ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
8 Dane osobowe, o których mowa w pkt 1, nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
9. W odniesieniu do danych osobowych, o których mowa w pkt 1, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany oraz nie będzie stosowane profilowanie.
10. Osobom, których dotyczą dane osobowe, o których mowa w pkt 1, przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy RODO.
Pełna treść klauzuli informacyjnej została zawarta w Rozdziale II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobom, których dotyczą dane osobowe przysługuje:
1. prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych ich dotyczących, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania, ani zmianą umowy w zakresie niezgodnym z ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania lub jego załączników;
2. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. f RODO
3. prawo żądania od Zamawiającego, jako administratora danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem, że:
3.1 prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania protokołu postępowania i jego załączników;
3.2 prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ma zastosowania w przypadku zgody osoby, której dane dotyczą lub w celu ustalenia, dochodzenia bądź obrony roszczeń lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub Rzeczpospolitej Polskiej
3.3. wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia na przeprowadzenie audytu funkcjonowania Spółki Polskie Radio S.A. Od dnia zakończenia tego postępowania, w przypadku, gdy wniesienie żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania i załącznikach do protokołu, dane te nie będą udostępniane, chyba że zachodzą przesłanki,
o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, tj. z wyjątkiem przechowywania, wyłącznie za zgodą osoby, której dane dotyczą, lub w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PRSA-BZP.27.16.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie badania audytorskiego działalności fonograficznej, koncertowej, promocyjnej i reklamowej wraz z przygotowaniem i dostarczeniem raportu z przeprowadzonego badania z podsumowaniem prezentującym wyniki tego badania oraz przeniesieniem autorskich praw majątkowych do tego raportu
4.2.6.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie badania audytorskiego sprawozdawczości do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wraz z przygotowaniem i dostarczeniem raportu
z przeprowadzonego badania z podsumowaniem prezentującym wyniki tego badania oraz przeniesieniem autorskich praw majątkowych do tego raportu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie badania audytorskiego procesu nabywania usług zewnętrznych w związku z technologicznym zabezpieczeniem działalności Spółki wraz z przygotowaniem i dostarczeniem raportu z przeprowadzonego badania z podsumowaniem prezentującym wyniki tego badania oraz przeniesieniem autorskich praw majątkowych do tego raportu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek zdolności technicznej lub zawodowejwykonawcy muszą dysponować osobami, które zostaną skierowane do realizacji udzielanego w niniejszym postępowaniu zamówienia, tj. Zespołem Audytorów, skierowanym do realizacji udzielanego zamówienia, w którym każda osoba posiada uprawnienia do bycia audytorem wewnętrznym określone w art. 286 ust. 1 ustawy o finansach publicznych, w tym co najmniej jedna z tych osób posiada kwalifikacje audytora wewnętrznego, potwierdzone aktywnym certyfikatem Certified Internal Auditor (CIA).
Ponadto – w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia w zadaniu nr 1
i w zadaniu nr 2 przedmiotu zamówienia – wymagane jest dodatkowo, aby co najmniej jedna osoba z Zespołu Audytorów, o którym mowa w poprzednim zdaniu posiadała uprawnienia biegłego rewidenta.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę ww. kwalifikacji i uprawnień, pod warunkiem, że osoba taka będzie faktycznie uczestniczyła w badaniu i ocenie audytorskiej obszarów objętych przedmiotem zamówienia, do których rzeczone kwalifikacje i uprawnienia są niezbędne.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowymi środkami
dowodowymi wymaganymi przed wyborem oferty, od wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu potwierdzenia barku istnienia podstaw do wykluczenia są:
1. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu własnym, składanym wraz z ofertą – w zakresie określonym w Rozdziale IX pkt 1.1 – 1.4, pkt 1.5 - w części dotyczącej zawierania z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, innego niż grupa kapitałowa, pkt 1.6 [w zakresie podstaw wykluczenia, określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1 – 6 ustawy Pzp] oraz zakresie określonym w Rozdziale IX pkt 1.7, 1.8 i 1.9 [w zakresie podstaw wykluczenia z art. 109 ust. 1 pkt 8, 9, 10 ustawy Pzp] – wzór informacji stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;
2. Oświadczenie wykonawcy o braku przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, a w przypadku zaistnienia ww. okoliczności – oświadczenia o przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu do tej samej grupy kapitałowej oraz dokumentów lub informacji potwierdzających przygotowanie oferty niezależnie od tego innego wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ;
3. w przypadku, gdy najwyżej oceniona zostanie oferta wykonawcy, który wykazał spełnienie warunku udziału, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1, poprzez poleganie na potencjale innego podmiotu dodatkowo oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu tego podmiotu złożonym przez wykonawcę wraz z ofertą – w zakresie określonym w Rozdziale IX pkt 1.1 – pkt 1.6 [w zakresie podstaw wykluczenia z art. 108 ust. 1 pkt 1 – 6 ustawy Pzp] oraz w zakresie określonym w Rozdziale IX pkt 1.7, 1.8 i 1.9 [w zakresie podstaw wykluczenia z art. 109 ust. 1 pkt 8, 9, 10 ustawy Pzp] – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia w ramach Zespołu Audytorów wraz z informacją na temat ich uprawnień i kwalifikacji zawodowych, zakresu czynności wykonywanych przez te osoby oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz oferty – wzór formularza stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;2. Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy wykonawca ustanawia pełnomocnika (pełnomocników) do reprezentowania go w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wskazanych w Rozdziale IX pkt 1 i 2 oraz spełnienia warunku udziału, określonego Rozdział X pkt 1 w terminie składania ofert (wraz z ofertą), każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z Rozdziałem XI pkt 1.1, przedkłada aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
3. W sytuacji, o której mowa w Rozdziele X pkt 2, tj. gdy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując spełnienie warunku udziału będą polegać na potencjale innego pomiotu, w terminie składania ofert (wraz z ofertą), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają również oświadczenie podmiotu oddającego potencjał oraz jego zobowiązanie lub inny podmiotowych środek dowodowy, o których mowa w Rozdziale XI pkt 1.2.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w terminie składania ofert, składają również:
4.1 formularz oferty, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 2.1;
4.2 pełnomocnictwo, wymienione w Rozdziale XI pkt 2.2;
5. W przypadku, gdy w którymkolwiek z zadań najwyżej ocenioną będzie oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed wyborem tej oferty Zamawiający, w terminie wskazanym w pkt Rozdziale XI pkt 3, wezwie wykonawców:
6.1 do złożenia przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczeń, wymienionych w Rozdziale XI pkt 3.1 – 3.2;
6.2 do złożenia wykazu osób, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 3.3;
6.3 w sytuacji, o której mowa w Rozdziale X pkt 2 – do złożenia dodatkowo informacji właściwych dla podmiotu oddającego potencjał, o których mowa w Rozdziale XI pkt 3.4.
Postanowienia Rozdziału XI pkt 5 – 7 mają zastosowanie.
6. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zastosowanie mają odpowiednio przepisy ustawy Pzp oraz postanowienia SWZ dotyczące wykonawców.
7. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani, jako wykonawcy składający ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. zmiany przedziału czasowego okresu funkcjonowania Spółki poddanego badaniu w Obszarze Analitycznym objętym Przedmiotem Umowy;2. zmiany w zakresie terminu wykonania Przedmiotu Umowy podanego w § 3 ust. 1, poprzez jego przedłużenie o dodatkowy okres, nie dłuższy łącznie niż 45 Dni Kalendarzowych;
3. zmiany w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego z tytułu przeprowadzenia audytu;
4. zmiany w zakresie członków Zespołu Audytorów wskazanych w Załączniku nr 2 do Umowy lub wskazanych na liście, o której mowa w § 4 ust. 3 umowy;
5. zmiany w zakresie sposobu rozliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu wykonania Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1, polegającej na zmianie określonych w § 13 ust. 2 reguł płatności, poprzez rozłożenie płatności na raty w miejsce płatności jednorazowej, pod warunkiem, że liczba rat nie przekroczy czterech, a okres rozłożenia realizacji płatności nie przekroczy 6 miesięcy;
6. zmiany w zakresie podwykonawstwa;
7. zmiany w zakresie klauzul dotyczących ochrony danych osobowych lub dotyczących powierzania danych do przetwarzania – w przypadku zmiany stanu prawnego dotyczącego ochrony danych osobowych lub przetwarzania tych danych, w zakresie, w jakim zmiany te wpływać będą na treść klauzul zawartych w Umowie, w celu zapewnienia jej zgodności z przepisami prawa;
8. zmiany w zakresie postanowień Umowy dotyczących terminu świadczenia usług, będących przedmiotem Umowy, sposobu realizacji tego świadczenia, sposobu wynagradzania, w tym realizacji płatności, zakresu zobowiązań Stron Umowy – w przypadku wystąpienia Okoliczności Siły Wyższej ich skutków, w celu dostosowania realizacji przedmiotu Umowy do warunków istniejących w następstwie wystąpień zdarzeń Okoliczności Siły Wyższej i ich skutków;
9. zmiany w zakresie klauzul kształtujących wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu wykonania Przedmiotu Umowy.
Szczegółowa treść przesłanek zmiany umowy, w tym ich zakresu i warunków wprowadzenia, została zawarta w paragrafie 19 ust. 1 Załącznika nr 2 do SWZ
(projektowane postanowienia umowy)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-20 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma przetargowa Polskiego Radia S.A. w likwidacji dostępna pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-20 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-18
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie wsparcia oraz licencji dla urządzeń Palo Alto Networks, nr postępowania: POST/K/REG/PN/2025/013/JS
- ZP/CZD/036/25 Dostawa preparatów do żywienia niemowląt zawierających hydrolizat białka kazeiny
- ZP/CZD/040/25 DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO ORAZ SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH stosowanych w ramach niekomercyjnego badania klinicznego ViRap - 3 pakiety
- Zakup nowego w pełni zautomatyzowanego analizatora do badań immunohematologicznych wraz z obsługą serwisową podczas trwania gwarancji
- Dostawa projektora do sali audytoryjnej w Centrum Nauki Kopernik
- Dostawy kaset/testów dedykowanych do przenośnych urządzeń do detekcji narkotyków w ślinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu i oprogramowania związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" oraz budżetem dla Gminy Miasta Brodnica
- "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa Gminy Mszana"
- Audyt energetyczny sieci oświetlenia miejskiego na terenie miasta Olsztyna
- Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Jastrząb
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd dla Gminy Recz" w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (DERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe
- Cyberbezpieczny Samorząd w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.