Ogłoszenie z dnia 2021-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00016380/01 - Wynik z dnia 2021-03-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00003674 z dnia 2021-01-28 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA ARTYKUŁÓW DO UŻYTKU MEDYCZNEGO I APTECZNEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Kociewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220926678
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dra Józefa Balewskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.sadowski@szpital-starogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital-starogard.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW DO UŻYTKU MEDYCZNEGO I APTECZNEGO
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8d48f60-6098-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00003674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kcz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kcz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt. X SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://kcz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zał. nr 6 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FSZ.242.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 42302,06 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pojemnik do transportu moczu 100 ml niesterylny z zakrętką pakowane po 30 szt.Kieliszki do leków plastikowe 25 ml jednorazowego użytku pakowane po 90 szt. Kaczka sanitarna plastikowa męska Pojemnik 20 ml do kału z łopatką niesterylny Żel do USG 500 ml Opaska do identyfikacji dorosłychOpaska do identyfikacji noworodkówOpaska gumowa uciskowa automatyczna HS 403Miska nerkowata plastikowa Żel do EKG 250 ml Baseny plastikoweMoździerz porcelanowy fi 6 cmPlastikowe słoje do dobowej zbiórki moczu Tulipan
4.2.5.) Wartość części: 10973,36 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W kryterium „cena” oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto, spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 100 punktów, natomiast oferty pozostałych wykonawców – odpowiednio mniej punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
W kryterium „cena” oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto, spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 100 punktów, natomiast oferty pozostałych wykonawców – odpowiednio mniej punktów4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Elektroda do EKG ze złączem zatrzaskowym z odporną pianką samoprzylepną, bardzo mocny, łagodny dla skóry klej; owalny kształt ułatwiający zakładanie, specjalny hydrożel przeznaczone do długotrwałego monitorowania EKG i prób wysiłkowych, 57×34 mm.Elektroda EKG do monitorowania dzieci z żelem stałym o owalnym kształcie 42×24 mm na podłożu piankowym hypoalergiczna, utrzymująca się min. 24 godz. do monitorowania długotrwałego.
4.2.5.) Wartość części: 12066,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W kryterium „cena” oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto, spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 100 punktów, natomiast oferty pozostałych wykonawców – odpowiednio mniej punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
W kryterium „cena” oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto, spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 100 punktów, natomiast oferty pozostałych wykonawców – odpowiednio mniej punktów4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Papier do USG – Sony UPP 110S 110 x 20 Papier termoczuły KP 61B
4.2.5.) Wartość części: 4395,36 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30199760-5 - Etykiety
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W kryterium „cena” oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto, spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 100 punktów, natomiast oferty pozostałych wykonawców – odpowiednio mniej punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
W kryterium „cena” oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto, spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 100 punktów, natomiast oferty pozostałych wykonawców – odpowiednio mniej punktów4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Papier do EKG BTL-08 MD ECG – 210 mm rolka
4.2.5.) Wartość części: 1198 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30199760-5 - Etykiety
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W kryterium „cena” oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto, spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 100 punktów, natomiast oferty pozostałych wykonawców – odpowiednio mniej punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
W kryterium „cena” oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto, spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 100 punktów, natomiast oferty pozostałych wykonawców – odpowiednio mniej punktów4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Papier do EKG Askard 112 x 25
4.2.5.) Wartość części: 2360,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30199760-5 - Etykiety
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W kryterium „cena” oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto, spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 100 punktów, natomiast oferty pozostałych wykonawców – odpowiednio mniej punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
W kryterium „cena” oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto, spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 100 punktów, natomiast oferty pozostałych wykonawców – odpowiednio mniej punktów4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
112 x 25 Papier do KTG BFM-900
4.2.5.) Wartość części: 196,80 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30199760-5 - Etykiety
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W kryterium „cena” oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto, spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 100 punktów, natomiast oferty pozostałych wykonawców – odpowiednio mniej punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
W kryterium „cena” oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto, spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 100 punktów, natomiast oferty pozostałych wykonawców – odpowiednio mniej punktów4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
150 x 100 x 150 Papier do KTG zielony H.P. M1911A
4.2.5.) Wartość części: 157,04 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30199760-5 - Etykiety
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W kryterium „cena” oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto, spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 100 punktów, natomiast oferty pozostałych wykonawców – odpowiednio mniej punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
W kryterium „cena” oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto, spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 100 punktów, natomiast oferty pozostałych wykonawców – odpowiednio mniej punktów4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
216 x 280 x 250 Papier do aparatu Eli 250
4.2.5.) Wartość części: 649,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30199760-5 - Etykiety
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W kryterium „cena” oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto, spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 100 punktów, natomiast oferty pozostałych wykonawców – odpowiednio mniej punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
W kryterium „cena” oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto, spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 100 punktów, natomiast oferty pozostałych wykonawców – odpowiednio mniej punktów4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sterylne ręczniki do rąk wykonane ze wzmacnianej włókniny celulozowej, o rozm. 30 cm x 40 cm o bardzo wysokiej chłonności i gramaturze 65 g/m2, pakowane a'2 szt.Opakowanie zbiorcze, w formie kartonowego podajnika/dyspensera, zawiera 120 szt., na opakowaniu 2 etykiety samoprzylepne zawierające dane producenta, nr katalogowy, LOT i datę ważności, do transportu pakowane dodatkowo w karton zewnętrzny.
4.2.5.) Wartość części: 4900,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W kryterium „cena” oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto, spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 100 punktów, natomiast oferty pozostałych wykonawców – odpowiednio mniej punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
W kryterium „cena” oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto, spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 100 punktów, natomiast oferty pozostałych wykonawców – odpowiednio mniej punktów4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkiełka nakrywkowe 24x60 (1op. po 100szt)"Szkiełka podstawowe nieszlifowane z dwustronnym matowym brzegiem (1op. po 50szt)Pole opisowe odporne na ścieranie ołówka podczas inkubacji w cieplarce oraz alkoholu i ksylenie.Szkiełka podstawowe, do których dobrze przywiera tkanka i nie odkleja się podczas inkubacji w cieplarce oraz alkoholu i ksylenie."Szkiełka nakrywkowe 24x50 (1op. po 100szt)"Szkiełka mikroskopowe typu adhezyjne z powierzchnią naładowaną dodatnio o wymiarach 25x75x1mm, o krawędziach szlifowanych pod kątem 90o z polem do opisu.(1op. po 72szt)"
4.2.5.) Wartość części: 5406,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W kryterium „cena” oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto, spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 100 punktów, natomiast oferty pozostałych wykonawców – odpowiednio mniej punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
W kryterium „cena” oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto, spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 100 punktów, natomiast oferty pozostałych wykonawców – odpowiednio mniej punktów4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu.1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 ustawy PZP oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 oraz pkt 4-10 ustawy PZP – ewentualne wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z zasadami wskazanymi w art. 111 ustawy PZP;3. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.c) zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Oświadczenia i dokumenty składane na wezwanie zamawiającego: zgodnie z pkt. VI ppkt.3 SWZ.5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
- oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę dokumentów dopuszczających do obrotu artykuły do użytku medycznego i aptecznego, tj., że dostarczany asortyment spełnia wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017r., poz.211) Zamawiający może zażądać udostępnienia tych dokumentów do wglądu,- karta katalogowa z opisem oferowanego produktu w języku polskim – z zaznaczeniem, którego pakietu i pozycji dotyczy, celem identyfikacji i weryfikacji zaoferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia.- próbki w zamkniętych oryginalnych opakowaniach handlowych. Próbki muszą być opisane, której pozycji i pakietu dotyczą celem weryfikacji oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia w zakresie pakietu nr 105.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
- oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę dokumentów dopuszczających do obrotu artykuły do użytku medycznego i aptecznego, tj., że dostarczany asortyment spełnia wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017r., poz.211) Zamawiający może zażądać udostępnienia tych dokumentów do wglądu,- karta katalogowa z opisem oferowanego produktu w języku polskim – z zaznaczeniem, którego pakietu i pozycji dotyczy, celem identyfikacji i weryfikacji zaoferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia.- próbki w zamkniętych oryginalnych opakowaniach handlowych. Próbki muszą być opisane, której pozycji i pakietu dotyczą celem weryfikacji oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia w zakresie pakietu nr 105.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP Wykonawca, załącza do oferty oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 5 do SWZ.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, stanowiące Załącznik nr 3 i 5 do SWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to, ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-04 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem portalu znajdującego się pod adresem internetowym: https://kcz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-04 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
2021-01-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Dostawa pościeli szpitalnej, poduszek i piżam dla Kociewskiego Centrum Zdrowia
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ STAROGARD GDAŃSKI W SEZONIE ZIMOWYM 2024/2025
- Roboty budowlane polegające na utrzymaniu dróg gruntowych Gminy Miejskiej Starogard Gdański
- Dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim wraz z odbiorem tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mat. opatrunkowych, pieluchomajtek, mat. szewnych, opatrunków, materiałów j. u. (uzupełnienie) oraz leków( ponowienie): płyny infuzyjne, preparaty do odkażania skóry w podziale na zadania
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb bloków operacyjnych
- "Dostawa jednorazowych materiałów medycznych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- ZP/29/2024-Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku-uzupełnienie_2
- Zakup i dostawa materiałów i sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- EOP.332.37.24 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: Etykiety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.