eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłogówBieżące utrzymanie dróg oraz zieleni w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego



Ogłoszenie z dnia 2025-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie dróg oraz zieleni w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Głogowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rz@powiat.glogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.glogow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.glogow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg oraz zieleni w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9a30684-9a1d-480f-9a33-6b36ed9554bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00003733

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024924/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Bieżące utrzymanie dróg w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459152

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.272.06.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I – PIELĘGNACJA DRZEW I KRZEWÓW
1) Pielęgnację drzew i krzewów: prace należy wykonać zgodnie z SST Z - 02.00.
2) Ścinanie drzew piłą mechaniczną wraz z frezowaniem pnia z odwozem drewna i uprzątnięciem terenu,
3) Ręczne ścinanie i karczowanie gęstych krzaków i podszycia wraz z odwozem i uprzątnięciem terenu,
4) Odmładzanie starszych drzew,
5) Karczowanie pni,
6) Awaryjne usuwanie połamanych drzew wraz z wywozem drewna i uporządkowaniem terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77341000-2 - Okrzesywanie drzew

4.5.5.) Wartość części: 77980,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II – ŚCINANIE POBOCZY, CZYSZCZENIE ELEMENTÓW ODWODNIENIA I PASA DROGOWEGO,
W TYM CHODNIKÓW, UTRZYMANIE ZIELENI PRZYDROŻNEJ:

1) Naprawa poboczy gruntowych – ścinanie poboczy – prace należy wykonać zgodnie z OST nr D-06.03.02; nadmiar gruntu ze ścinki należy wywieźć na koszt Wykonawcy prac, w cenie należy uwzględnić koszt wywozu i utylizacji odpadów; ścinka poboczy wykonywana będzie na wszystkich drogach powiatowych zamiejskich wskazanych przez Zamawiającego – prace będą zlecane sukcesywnie wg numerów dróg powiatowych,
2) Oczyszczanie rowu z namułów z wyprofilowaniem skarp rowu – prace należy wykonać zgodnie z OST nr D-06.04.01; w cenie należy uwzględnić koszt wywozu i utylizacji odpadów,
3) Czyszczenie urządzeń odwadniających – prace należy wykonać zgodnie z OST nr D-03.01.03; zakres prac obejmuje czyszczenie przepustów, kratek ściekowych z przykanalikami i ścieków liniowych, w cenie należy uwzględnić koszty wywozu i utylizacji odpadów,
4) Mechaniczne czyszczenie studzienek ściekowych z wywozem i utylizacją odpadów,
5) Mechaniczne zamiatanie ulic i dróg;
6) Ręczne zbieranie nieczystości (piasek, błoto, grunt itp.) z nawierzchni drogi – w cenie należy uwzględnić koszt wywozu i utylizacji odpadów.
7) Odchwaszczanie chodników (z użyciem opryskiwacza),
8) Ręczne wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiejów na terenie niezadrzewionym,
9) Mechaniczne karczowanie średniej gęstości krzaków i podszycia z wywozem i utylizacją ścinki.
10) Oczyszczenie pasa jezdni z namułów ziemnych i roślinnych;
11) Likwidacja skutków wypadków kolizji drogowych;
12) Unieszkodliwianie wycieków płynów eksploatacyjnych i olejów przy użyciu sorbentu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.5.5.) Wartość części: 226542,78 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III – OZNAKOWANIE PIONOWE I POZIOME;

1) Oznakowanie pionowe: prace należy wykonać zgodnie z OST nr D-07.02.01; oznakowanie pionowe, którego brak powoduje istotne zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego powinno zostać wymienione lub uzupełnione w ciągu dwóch dni roboczych od momentu zgłoszenia.
2) Oznakowanie poziome: prac należy wykonać zgodnie z OST nr D-07.01.01 i D-07.01.02; malowanie na jezdni asfaltowej z miejscach o spękanej lub uszkodzonej nawierzchni powinno być poprzedzone oczyszczeniem i naprawieniem podłoża,
3) Montaż słupków, barier ochronnych i elementów odblaskowych zgodnie z przedmiarem.

4) Remont poręczy drogowych i mostowych: prace należy wykonać zgodnie z OST nr D-07.06.03; OST nr D-07.05.01; na zakres prac składa się remont poręczy mostowych, remont poręczy lub barier drogowych, wymiana lub montaż nowych poręczy lub barier,

4.5.3.) Główny kod CPV: 34922100-7 - Oznakowanie drogowe

4.5.5.) Wartość części: 91155,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV – NAPRAWY ELEMENTÓW DRÓG;

1) Remonty cząstkowe nawierzchni – prace należy wykonać zgodnie z OST nr D-05.03.17, zakres prac obejmuje remont cząstkowy mieszanką asfaltową na zimno, w cenie jednostkowej 1m2 remontu cząstkowego nawierzchni jezdni bitumicznej masą mineralno-asfaltową zamkniętą na zimno należy uwzględnić:
 nacięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni piłą z nadaniem regularnych kształtów;
 wycięcie uszkodzonych miejsc;
 oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmę;
 osuszenie i skropienie naprawianego miejsca;
 rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowej, grysowo-żwirowej zamkniętej;
 zagęszczenie ułożonej mieszanki;
 skropienie bitumem połączenia naprawianego miejsca istniejącej nawierzchni i zasypanie kruszywem;
 odwiezienie odpadów na wysypisko z opłatą za składowanie,
2) Remonty cząstkowe nawierzchni wykonywane za pomocą destruktu/frezowiny,
3) Wymiana krawężników,
4) Wymiana obrzeży chodnikowych,
5) Utwardzenie poboczy kamieniem,
6) Remont nawierzchni chodnika (wymiana kostki/płyt chodnikowych) wraz z uzupełnieniem podbudowy do 10cm,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 122248,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128260,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151282,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128260,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRZYSZKOWSCY SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6930008341

7.3.3) Ulica: Magazynowa 5

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128260,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136964,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147701,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136964,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRZYSZKOWSCY SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6930008341

7.3.3) Ulica: Magazynowa 5

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136964,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102754,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113736,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102754,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mateusz Wierzbicki PARK-LAS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6932122199

7.3.3) Ulica: Różana 10

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102754,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117696,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133593,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117696,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mateusz Wierzbicki PARK-LAS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6932122199

7.3.3) Ulica: Różana 10

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117696,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.