Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz i odwóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Będków na zajęcia szkolne w Zespole Szkolno -Przedszkolnym w Będkowie i w placówkach oświatowych w Piotrkowie Trybunalskim w roku szkolnym 2021/2022”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BĘDKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647894
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Będków
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-319
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447257010
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bedkow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bedkow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.bedkow.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz i odwóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Będków na zajęcia szkolne w Zespole Szkolno -Przedszkolnym w Będkowie i w placówkach oświatowych w Piotrkowie Trybunalskim w roku szkolnym 2021/2022”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6edf548-6d4a-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003741
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004198/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Dowóz i odwóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Będków na zajęcia szkolne w Zespole Szkolno -Przedszkolnym w Będkowie i w placówkach oświatowych w Piotrkowie Trybunalskim w roku szkolnym 2021/2022”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 274000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usługi w zakresie dowozu i odwozu dzieci i uczniów z terenu Gminy Będków na zajęcia szkolne i po zajęciach w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Będkowie.1. Usługa świadczona będzie w dni nauki szkolnej, przez okres 10 miesięcy począwszy od 01.09.2021r. z wyłączeniem wakacji, ferii zimowych, dni świątecznych i innych dodatkowo dni wolnych od nauki szkolnej.
2. Szacunkowa liczba dzieci przewożonych do przedszkola i szkoły wynosi: 182 osoby dziennie. Liczba ta jest wielkością szacunkową i może ulec zmianie w okresie trwania umowy.
3. Szacunkowa dzienna ilość km: 257 km.
4. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług przewozowych własnymi środkami transportowymi na trasach uzgodnionych z Zamawiającym i Dyrektorem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego wg. sporządzonego szczegółowego rozkładu dowozu i odwozu uczniów
(z określonymi godzinami) ustalonego w porozumieniu z Dyrektorem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Będkowie.
5. Realizacja usługi ma umożliwić dzieciom i uczniom z terenu Gminy Będków przyjazd do szkoły na 10 minut przed rozpoczęciem lekcji tj. na 7.50. Po zakończonych zajęciach dzieci odwożone będą w dwóch turach: pierwsza od 12.45 lub 13.50 druga od 14.45 lub 15.30.
6. Zamawiający zastrzega sobie, iż maksymalny czas przejazdu w trakcie dowozu lub odwozu nie może przekroczyć 45 minut, a dowóz musi rozpocząć się najwcześniej na godzinę przed rozpoczęciem zajęć a odwóz powinien zakończyć się godzinę po zakończeniu zajęć.
7. Wykonawca obowiązany jest zapewnić każdemu dziecku miejsce siedzące.
8. Dowóz i odwóz ma być świadczony na podstawie biletów miesięcznych, z uwzględnieniem przysługujących uczniom ulg ustawowych w przewozach transportem publicznym, określonych
w ustawie z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 295).
Podstawą do sprzedaży biletów miesięcznych będą imienne listy uczniów przekazane przez Dyrektora Zespołu Szkolno – Przedszkolnego, zawierające dane ucznia oraz relacje przewozu. Dyrektor zobowiązany będzie dokonywać aktualizacji imiennej listy uczniów w przypadku, gdy taka okoliczność nastąpi i zobowiązany będzie niezwłocznie przekazać listę wykonawcy przewozu.
9. Realizacja usługi ma umożliwić uczniom i dzieciom przejazd autobusami z miejsca zamieszkania do szkoły oraz ze szkoły do miejsca zamieszkania - mapę dróg gminy Będków stanowi załącznik nr 8 do SWZ, z uwzględnieniem godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć szkolnych, a także dostosowaniu liczby kursów oraz pojemności (liczby miejsc) autobusów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Wyznaczenie tras i uzgodnienie ich z Zamawiającym oraz Dyrektorem Zespołu Szkolno – Przedszkolnego jest obowiązkiem Wykonawcy. W celu ustalenia tras Zamawiający przedkłada:
Wykaz nr 1 - Liczba dzieci i uczniów dowożonych do szkoły z poszczególnych miejscowości,
Wykaz nr 2 – Wykaz przystanków funkcjonujących na terenie gminy Będków
10. Wykonawca biorąc pod uwagę opis przedmiotu zamówienia i wszystkie stawiane przez Zamawiającego warunki decyduje, jaką ilością pojazdów wykona usługę.
11. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne technicznie i gwarantować pełne bezpieczeństwo przy przewozie dzieci zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, być oznakowane stosownie do charakteru świadczonych usług, utrzymane w czystości oraz ogrzewane w okresie zimowym.
12. Pojazdy, którymi będzie świadczona usługa w okresie obowiązywania umowy musi posiadać ubezpieczenie OC, NW i aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu,
a kierowcy stosowne uprawnienia do kierowania takimi pojazdami. W przypadku nieobecności kierowcy wykonującego przewozy Wykonawca zapewni kierowcę zastępczego posiadającego stosowne uprawnienia.
13. Wykonawca w ciągu maksymalnie 1 godziny od chwili wystąpienia awarii zobowiązany jest do uruchomienia pojazdu zastępczego .
14. W każdym autobusie Wykonawca zapewni opiekuna. Opiekę może sprawować osoba dorosła, sprawna fizycznie, niekarana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, posiadająca ważne zaświadczenie o odbytych szkoleniach z zakresu bhp oraz pierwszej pomocy przedmedycznej. Opieka nie może być sprawowana przez kierowcę.
15. Opiekun sprawuje opiekę nad dziećmi, dba o ich bezpieczeństwo w czasie ich przewozu, oraz podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu.
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania przez Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Będkowie kontroli sposobu wykonywania usługi dowozu i odwozu uczniów i sprawdzania obecności opiekunów odpowiedzialnych za opiekę nad uczniami.
Rozliczenie za przedmiot umowy następować będzie w oparciu o wystawione bilety miesięczne. Podstawą wystawienia biletów będą imienne listy uczniów przekazywane przez Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 164000,000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usługi w zakresie dowozu i odwozu dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Będków do placówek oświatowych w Piotrkowie Tryb.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych polegających na dowożeniu i odwożeniu dzieci/uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Będków do i z Centrum Edukacyjno-Rehabilitacyjnego „SZANSA”, ul. Wolborska 86, 97-300 Piotrków Tryb. oraz do i z Ośrodka Szkolno-Wychowawczego al. 3-go Maja 28/34, 97-300 Piotrków Tryb. wraz z zapewnieniem opieki nad dziećmi w czasie przewozów.
2. Dowożenie uczniów do szkół odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku
w terminie 10 miesięcy począwszy od dnia 01.09.2021 roku z wyłączeniem wakacji, ferii zimowych, dni świątecznych i innych dodatkowo dni wolnych od nauki szkolnej.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje trasę przewozu z miejsc zamieszkania dzieci z terenu gminy Będków do placówek oświatowych w Piotrkowie Tryb.
Szacunkowa odległość od miejsca zamieszkania do placówek oświatowych 27 km w jednym kierunku (jeden przewóz). Szacunkowa dzienna liczba km do przejechania: 54 km,
4. Przewidywana liczba przewożonych dzieci i uczniów – 3.
5. Godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć w placówkach szkolno-przedszkolnych, do których świadczona będzie usługa dowozu i odwozu:
Godzina rozpoczęcia zajęć - godz. 8.00 – 1 przewóz
Godzina zakończenia zajęć – godz.15.00 – 1 przewóz
6. Łączna maksymalna szacunkowa ilość przewozów objętych zamówieniem w okresie od 01.09.2021 r. do 24.06.2022 r. wynosi 372 przewozy.
7. Zamawiający zastrzega możliwość zmian godzin przyjazdu i odjazdu w trakcie trwania roku szkolnego.
8. Przyjęta szacunkowa ilości dni nauki szkolnej w okresie od 01.09.2021 r. do 24.06.2021 r. wynosi 186 dni.
9. Łączna ilość przewozów podana przez Zamawiającego jest wielkością szacunkową określoną dla zapewnienia przewozu i miejsc siedzących dla wszystkich przewożonych uczniów
w określonych godzinach każdego dnia nauki. W trakcie trwania umowy liczba faktycznie wykonanych przewozów w poszczególnych dniach może ulec zmianie.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z dowozu w przypadku choroby wszystkich przewożonych dzieci..
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowej weryfikacji ilości wykonanych przewozów.
12. Łączna liczba uczniów objętych dowozem jest liczbą aktualną na dzień ogłaszania zamówienia
i może ulec zmianie w okresie trwania umowy.
13. Zamówienie nie obejmuje dojazdu pojazdów do miejsc rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy ani powrotu pojazdów z miejsc kończących trasy.
14. Wykonawca musi zapewnić miejsce siedzące dla każdego przewożonego dziecka/ucznia
15. Wykonawca w czasie przewozu dzieci/uczniów musi zapewnić im odpowiednią opiekę. Opieka powinna być sprawowana w czasie przewozu, wsiadania i wysiadania z pojazdu. Opiekę może sprawować osoba dorosła, sprawna fizycznie, niekarana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, posiadająca ważne zaświadczenie o odbytych szkoleniach z zakresu bhp oraz pierwszej pomocy przedmedycznej.
16. Wykazany opiekun powinien doprowadzić dziecko/ucznia do placówki oświatowej – rano przekazując go nauczycielowi lub osobie upoważnionej i z powrotem odebrać ucznia z placówki. Nie dopuszcza się, aby kierowca pojazdu był jednocześnie opiekunem. Dziecko/uczeń po dowiezieniu do miejsca zamieszkania będzie przekazywany pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub osób wskazanych przez rodziców/opiekunów prawnych. Nie dopuszcza się przekazywania dziecka/ucznia osobom nieupoważnionym.
17. Pojazd, którym będzie świadczona usługa w okresie obowiązywania umowy musi posiadać ubezpieczenie OC, NW i aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu,
a kierowca stosowne uprawnienia do kierowania takim pojazdem. W przypadku nieobecności kierowcy wykonującego przewozy Wykonawca zapewni kierowcę zastępczego posiadającego stosowne uprawnienia.
18. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna spowodowana jest działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy lub osób, przy pomocy których wykonuje usługę. Ubezpieczenie dzieci/uczniów od wszelkich szkód i następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych podczas przewozów spoczywa na Wykonawcy.
Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy następować będzie w oparciu o liczbę zrealizowanych przewozów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 110000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134761,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122515,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-BUS Michał Warzecha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712910110
7.3.3) Ulica: Szosa 25A
7.3.4) Miejscowość: Bogucice II
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122515,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94718,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55744,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: blank Space Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712910110
7.3.3) Ulica: Kazimierza Wielkiego 9/5
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55744,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie- postępowanie powtórzone
- Zakup i dostawa materiałów budowlanych
- Usługa przewozu zwłok ludzkich/szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do prosektorium lub miejsca przechowywania, na zlecenie Prokuratora, w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Gnieźnie
- Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu dwóch krajowych wizyt studyjnych dla przedstawicieli gmin województwa kuj.-pom. oraz przedstawicieli Zamawiającego
- ORGANIZACJA KOLONII PROFILAKTYCZNO - TERAPEUTYCZNEJ W RAMACH PROJEKTU "PRZYSTANEK SZKOŁA"
- Toruń 2025 - wyjazd rekreacyjny dla młodzieży - uczestników projektu pn. "Gotowi na przyszłość
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.