eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³obuckDostawa piasku i soli drogowej do zimowego utrzymania dróg na terenie gminy K³obuck



Og³oszenie z dnia 2022-01-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa piasku i soli drogowej do zimowego utrzymania dróg na terenie gminy K³obuck

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZARZ¡D DRÓG I GOSPODARKI KOMUNALNEJ W K£OBUCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150516530

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 81

1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³obuck

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdigk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.gminaklobuck.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa piasku i soli drogowej do zimowego utrzymania dróg na terenie gminy K³obuck

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-346b3b7a-6d40-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00003816

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00002540/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa piasku i soli drogowej do zimowego utrzymania dróg na terenie gminy K³obuck

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://bip.gminaklobuck.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.gminaklobuck.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê – zobowi±zany jest zapoznaæ siê z instrukcjami u¿ytkowników miniPortalu – dostêpnymi pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz zaakceptowaæ regulamin korzystania z miniPortalu.
2. Z³o¿enie oferty poprzez Platformê przetargow± oznacza akceptacjê regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdzia³u SWZ.
3. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z miniPortalu – wskazane s± na stronie internetowej miniPortalu – pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
5. Wsparcie techniczne w zakresie dzia³ania miniPortalu Wykonawca mo¿e otrzymaæ pod nr tel. +48 22 458 77 06, +48 22 458 78 75, e – mail: miniPortal@uzp.gov.pl od poniedzia³ku do pi±tku (dni robocze) w godz. 800 - 1400.
6. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
7. Sposób z³o¿enia oferty za po¶rednictwem miniPortalu oraz potwierdzenia z³o¿enia oferty zosta³y opisane w Instrukcjach u¿ytkowników miniPortalu.
8. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 2070 z pó¼n. zm.), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych. Pozosta³e postanowienia zgodne z SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowi±zuj±cego od 25 maja 2018 r., informujê, i¿:

Informacja RODO – udzielenie zamówienia publicznego
Administrator,
dane kontaktowe Zarz±d Dróg i Gospodarki Komunalnej w K³obucku, ul. 11 Listopada 26,
42 – 100 K³obuck, kontakt:
1) na adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdigk.pl,
2) telefonicznie: 34 317 23 22
3) pisemnie lub osobi¶cie: na adres wskazany powy¿ej
Inspektor Ochrony
Danych W ZDiGK zosta³ wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ:
1) za pomoc± e – mail : artur.wojtaszczyk@elitpartner.pl
Cele przetwarzania,
podstawa prawna
przetwarzania, czas
przechowywania
poszczególnych
kategorii danych Dane bêd± przetwarzane przez ZDiGK wy³±cznie w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie:
• art. 6 ust. 1 lit. c) i e) RODO na podstawie Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. prawo zamówieñ publicznych
Dane bêd± przechowywane przez okres 4 lat od zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
Odbiorcy danych Dane mog± zostaæ udostêpnione osobom lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. prawo zamówieñ publicznych.
Prawa osoby, której
dane dotycz± Przys³uguj±ce prawa:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
Prawa niemaj±ce zastosowania:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
** Wyja¶nienie: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WD.261.1.001.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach realizacji zadania, Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczenia w³asnym transportem
 soli drogowej luzem z antyzbrylaczem w ilo¶ci 100 Mg;
 piasku w ilo¶ci 400 Mg,
przeznaczonych do sporz±dzenia mieszanki piaskowo – solnej. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e mo¿e zakupiæ mniejsz± ilo¶æ materia³u, ni¿ zadeklarowana po cenie jednostkowej za jedn± tonê.
1) Sól drogowa powinna byæ dostarczona w stanie niezbrylonym, o jednorodnym uziarnieniu, bez obcych zanieczyszczeñ. G³ówne parametry soli drogowej okre¶la norma PN – 86/C – 84081/02.
2) Dostarczona sól drogowa z antyzbrylaczem winna spe³niaæ poni¿sze wymagania:
a) minimalna zawarto¶æ NaCl – nie mniej ni¿ 90,0%;
b) sk³ad ziarnowy poni¿ej 1,0 mm – nie wiêcej ni¿ 60,0%;
c) sk³ad ziarnowy powy¿ej 6,0 mm – nie wiêcej ni¿ 10,0%;
d) zawarto¶æ antyzbrylacza K4Fe(CN)6 – nie mniej ni¿ 20,0 mg/kg;
e) zawarto¶æ czê¶ci nierozpuszczalnych – nie wiêcej ni¿ 8,0%;
f) wilgotno¶æ – nie wiêcej ni¿ 3,0%;
g) zawarto¶æ jonów siarczanowych SO4 – nie wiêcej ni¿ 3,0%;
3) Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ do oferty atest higieniczny wydany przez PZH lub równowa¿ne za¶wiadczenie wystawione przez podmioty maj±ce swoj± siedzibê w innym pañstwie cz³onkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz pozytywn± opiniê Instytutu Badawczego Dróg i Mostów.
4) Piasek (jako materia³) musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) uziarnienie do 2 mm (nie dopuszcza siê ziaren wiêkszych ni¿ 4 mm);
b) nie mo¿e zawieraæ skaleñ i zbryleñ oraz zanieczyszczeñ zwi±zkami organicznymi tj. patyków, li¶ci, trawy, chwastów, szcz±tek korzeni, konarów i innych, barwa ¿ó³ta, nie mo¿e zawieraæ choæby ¶ladowych zanieczyszczeñ gliniastych;
c) posiadaæ aktualne dokumenty (atesty, certyfikaty) ¶wiadcz±ce o dopuszczeniu do stosowania.
5) Materia³ musi odpowiadaæ parametrom okre¶lonym w rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska
z dnia 27 pa¼dziernika 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania ¶rodków, jakie mog± byæ u¿ywane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Nr 230 poz. 1960).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

14211100-4 - Piasek naturalny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 4.1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przes³anek) wykluczenia z postêpowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do z³o¿enia, w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia): o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r.
poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
4.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie w zakresie ust. 4.1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4.3. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przes³anek) wykluczenia z postêpowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia), w postaci o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie podstaw do wykluczenia wskazanych w ust. 2.1 oraz w ust. 2.2.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia w zakresie ust. 4.3 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, zosta³y zebrane w formie wzoru umowy stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ.
1.1 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w za³±czniku nr 3 do SWZ.
1.2 Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3 – 4 oraz ust. 2 ustawy.
2. Przed zawarciem umowy nale¿y dope³niæ formalno¶ci, które zosta³y wskazane w Rozdziale XXVIII SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-12 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem miniPortalu (wybieraj±c tam platformê us³ug administracji publicznej ePUAP Zarz±d Dróg i Gospodarki Komunalnej w K³obucku /zdigkklobuck/skrytka)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-12 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-02-10

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Koszty udzia³u w postêpowaniu, a w szczególno¶ci koszty sporz±dzenia oferty, pokrywa Wykonawca. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu (za wyj±tkiem zaistnienia okoliczno¶ci, o której mowa w art. 261 ustawy).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.