Ogłoszenie z dnia 2023-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00429929/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z dróg wojewódzkich będących w administracji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2023 - 2024 z podziałem na 6 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko - Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561969536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 80
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 566881373
1.5.8.) Numer faksu: 566882756
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.wab@zdw-bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6870341.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z dróg wojewódzkich będących w administracji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2023 - 2024 z podziałem na 6 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0d89fea-5f5e-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00003835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025716/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.45 Zbieranie i przekazanie do utylizacji padłych zwierząt
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429929/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O2.N4.361.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 950436,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z dróg wojewódzkich będących w administracji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2023- 2024 z podziałem na 6 częściCzęść zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
3. Przewidywane ilości usług określone w załączniku 4a – 4f do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie przedmiotu zamówienia. Rzeczywista ilość zlecanych usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy opcji) tj.: Część zamówienia nr 1 – 143 948,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 2 – 220 587,96 zł brutto;
Część zamówienia nr 3 – 216 630,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 4 – 167 061,80 zł brutto;
Część zamówienia nr 5 – 167 895,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 6 – 99 972,00 zł brutto;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych
4.5.5.) Wartość części: 133374,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z dróg wojewódzkich będących w administracji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2023- 2024 z podziałem na 6 częściCzęść zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
3. Przewidywane ilości usług określone w załączniku 4a – 4f do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie przedmiotu zamówienia. Rzeczywista ilość zlecanych usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy opcji) tj.: Część zamówienia nr 1 – 143 948,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 2 – 220 587,96 zł brutto;
Część zamówienia nr 3 – 216 630,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 4 – 167 061,80 zł brutto;
Część zamówienia nr 5 – 167 895,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 6 – 99 972,00 zł brutto;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych
4.5.5.) Wartość części: 179339,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z dróg wojewódzkich będących w administracji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2023- 2024 z podziałem na 6 częściCzęść zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
3. Przewidywane ilości usług określone w załączniku 4a – 4f do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie przedmiotu zamówienia. Rzeczywista ilość zlecanych usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy opcji) tj.: Część zamówienia nr 1 – 143 948,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 2 – 220 587,96 zł brutto;
Część zamówienia nr 3 – 216 630,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 4 – 167 061,80 zł brutto;
Część zamówienia nr 5 – 167 895,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 6 – 99 972,00 zł brutto;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych
4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z dróg wojewódzkich będących w administracji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2023- 2024 z podziałem na 6 częściCzęść zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
3. Przewidywane ilości usług określone w załączniku 4a – 4f do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie przedmiotu zamówienia. Rzeczywista ilość zlecanych usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy opcji) tj.: Część zamówienia nr 1 – 143 948,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 2 – 220 587,96 zł brutto;
Część zamówienia nr 3 – 216 630,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 4 – 167 061,80 zł brutto;
Część zamówienia nr 5 – 167 895,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 6 – 99 972,00 zł brutto;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych
4.5.5.) Wartość części: 135822,60 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z dróg wojewódzkich będących w administracji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2023- 2024 z podziałem na 6 częściCzęść zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
3. Przewidywane ilości usług określone w załączniku 4a – 4f do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie przedmiotu zamówienia. Rzeczywista ilość zlecanych usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy opcji) tj.: Część zamówienia nr 1 – 143 948,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 2 – 220 587,96 zł brutto;
Część zamówienia nr 3 – 216 630,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 4 – 167 061,80 zł brutto;
Część zamówienia nr 5 – 167 895,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 6 – 99 972,00 zł brutto;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych
4.5.5.) Wartość części: 149500,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z dróg wojewódzkich będących w administracji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2023- 2024 z podziałem na 6 częściCzęść zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
3. Przewidywane ilości usług określone w załączniku 4a – 4f do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie przedmiotu zamówienia. Rzeczywista ilość zlecanych usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy opcji) tj.: Część zamówienia nr 1 – 143 948,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 2 – 220 587,96 zł brutto;
Część zamówienia nr 3 – 216 630,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 4 – 167 061,80 zł brutto;
Część zamówienia nr 5 – 167 895,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 6 – 99 972,00 zł brutto;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych
4.5.5.) Wartość części: 92400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66912,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125500,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66912,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECOROAD Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562769820
7.3.3) Ulica: Sikorowo 31
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-101
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ECOROAD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ECOROAD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143948,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145854,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230600,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145854,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECOROAD Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562769820
7.3.3) Ulica: Sikorowo 31
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-101
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ECOROAD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ECOROAD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220587,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126606,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259549,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126606,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGOPOL Krzysztof Stanecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581571881
7.3.3) Ulica: ul. Leśna 2, Paterek
7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią
7.3.5) Kod pocztowy: 89-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216630,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113310,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133799,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113310,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "MIL-KON" Piotr Konopa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591788151
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 3b
7.3.4) Miejscowość: Drzycim
7.3.5) Kod pocztowy: 86-140
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MIL-KON" PIOTR KONOPA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MIL-KON" PIOTR KONOPA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167061,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91497,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178999,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91497,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECOROAD Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562769820
7.3.3) Ulica: Sikorowo 31
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-101
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ECOROAD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ECOROAD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167895,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59706,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126043,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59706,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "MIL-KON" Piotr Konopa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591788151
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 3b
7.3.4) Miejscowość: Drzycim
7.3.5) Kod pocztowy: 86-140
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MIL-KON" PIOTR KONOPA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MIL-KON" PIOTR KONOPA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99972,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Utrzymanie oznakowania poziomego na terenie miasta Bydgoszczy w 2025 roku
- Wykonanie oklejenia szyb folią termiczną w budynku łóżkowym i budynku hotelowym Centrum Onkologii w Bydgoszczy
- WYKONANIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW WYTWARZANYCH W WYNIKU ŚWIADCZENIA USŁUG KONSERWACJI, NAPRAWY I REMONTÓW INFRASTRUKTURY TOROWO-SIECIOWEJ NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową: Budowa Ośrodka Diagnostyki Narządowej WSD Bydgoszcz
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- "Dostawa sprzętu i akcesoriów RTV"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KPN/5/2025 Przeciwdziałanie antropopresji poprzez wykonanie i dostawę ławostołów na strefy wypoczynkowe Karkonoskiego Parku Narodowego
- "Odbiór, transport, odzysk i unieszkodliwianie odpadów komunalnych z terenu Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie - Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II"
- Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Przechlewo
- Przegląd i czyszczenie separatorów substancji ropopochodnych i tłuszczu będących w zarządzie RARR S.A.
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.